Capitolul VI

839 73 2
                                    

          Scuzaţi-mi întârzierea, dar săptămâna asta am primit note pe bandă rulantă, iar astăzi am fost plecată. Lectură plăcută!

        I-auzi la el! Mai vrea să îmi fie şi dor de el! De ce vrea să îmi amintesc? Că este mai înalt decât mine cu mulţi centimetri? Că Orion nici acum nu mă place, iar pe el îl iubeşte din primele secunde în care l-a văzut? Că este mai puternic decât mine? Oh te rog! Mi-a fost sete de răzbunare pentru ce mi-a făcut: mi-a furat primul sărut, motanul meu îl iubeşte, părinţii mei s-au ataşat de el de parcă ar fi fiul lor, prietenele mele i-ar săruta picioarele dacă ar putea. Şi mă rog de unde îl ştie el pe Alex? ''Asta da persoană care are multe relaţii. Pe lângă asta mai ştie să se comporte cu toate tipurile de oameni... mă rog... aproape toate felurile de oameni. Tu eşti singurul din clasa asta de oameni.'' Şi tu eşti exact la fel: fără rude de specie... unicat aş putea adăuga. ''Mă simt flatat! Să aud aşa ceva din gura ta este extrem de rar.'' Mda... cum spui tu. 

         Am terminat vorbitul cu conştinţa mea prin hotărârea de a o ignora cu orice chip, exact cum fac acelaşi lucru cu Marcus care mă priveşte în continuu zâmbind tandru în colţul gurii. Îmi dă fiori pe şira spinării aceea privire al lui. Parcă vrea să mă devoreze. Nu îmi place asta. Îi prefer privirea care îmi îngheţă sângele în vene nu pe aceasta care îmi face faţa să îmi ardă... Faţa să îmi ardă?!

         M-am îndreptat către baie pentru a mă uita în oglindă, iar ce am văzut nu era pe placul meu: eram mai roşu la faţă decât culoarea în sine. Cum de s-a întâmplat? Tot ce am făcut a fost să stau pe un amărât de scaun aşteptând ca Tommy să-şi termine discursul despre cum să ne comportăm, i-am evitat privirea insistentă a brunetului şi nu am fost atent la privirile şefului, care erau ucigătoare. Mai mult ca sigur este pentru că ignoranţa mea a scăzut dramatic... nu este bine deloc. Dacă asta se întâmplă voi ajunge să văd privirea fiecărei prostimi, infectându-mă şi pe mine. NU VREAU ASTA!!! ''Idiotule! Este din cauza privirii lui Marcus. Te jenează! Creier de moluşcă. Eşti o insultă chiar şi la adresa nevertebratelor acelea. Cum să nu îţi dai seama de aşa ceva?'' Cum? Cu talent! Dar până la urmă de ce mă dreranjează privirea lui? De obicei nu acord atenţie decât persoanelor care consider că o merită. ''Pe el nu-l poţi evita. Ai uitat că şi-a mărturisit dragostea faţă de tine?'' Până să spui tu da, uitasem, dar mi-ai amintit din cauza gurii tale mari! Oricum, cu siguranţă era doar vrăjeală de-a lui. Ai văzut şi tu vara trecută cu ce fată a stat la masă: frumoasă, inteligentă şi cel mai important inocentă. Până şi mie mi-a plăcut de ea, chiar mi-a fost milă când am văzut că stă să vorbească cu brunetul, după ce doar i-am ,,citit în privire''. ''Atunci de ce s-a numit în faţa părinţilor tăi ,,iubitul'' tău?'' Mai multe minciuni... doar distracţie şi răzbunare pentru lovitura aia. Chiar mi-a plăcut să i-o dau... păcat că nu am făcut-o mai tare. Merita din plin o durere care s-o ţină minte toată viaţa. ''Dar ţi-a plăcut sărutul de la el chiar dacă ţi-a atins buzele preţ de câteva secunde, într-un mod blând! Recunoaşte!!!'' Nu recunosc nimic pentru că nu mi-a plăcut! ''Sigur... şi vrei ca eu să te cred acum, nu? Eric, fi serios! Sunt conştinţa ta! Ştiu ce este în capul tău şi ştiu ce simte inima ta. Nu te mai ascunde de propriile sentimente!'' ... . '' De ce taci? Am prea multă dreptate? Pumnul de mai devreme a fost pentru că te-a lăsat singur... la răzbunarea asta te-ai referit, nu la faptul că ţi-a furat primul sărut!" .... NU-I TREABA TA! ''Ba da este! Tot ce ţi se întâmplă ţie, păţesc şi eu, tot ce simţi, simt ş eu! Fac parte din tine  şi trebuie să am grijă că faci alegerile corecte, că nu îţi vei minţi sufletul!'' ....... ŞI CE DACĂ AI DREPTATE ÎN LEGĂTURĂ CU TOT CE ZICI?! PENTRU EL NU VA AVEA IMPORTANŢĂ CE SIMT, CE FAC SAU LA CE MĂ GÂNDESC! ESTE DOAR UN MINCINOS CARE NU MERITĂ NICI CEA MAI MICĂ STRUFOCARE! NU ÎMI PASĂ DE EL PENTRU CĂ NICI LUI NU ÎI PASĂ! DACĂ I-AR FI PĂSAT NU MĂ LĂSA SINGUR!

Perfect Vongola (♪YAOI ♪)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum