Çirkin Gerçekler

872 73 21
                                    

"Bayan Xiao siz buraya getiren sebep nedir ?"

"Sen nasıl bir insansın!  hayır sen insan mısın Wang Darren ? İğrenç planlarının sonsuza dek saklı kalacağını mı düşündün ? "

Wang darren yüzündeki tiksinç sakinlikle oturduğu yerden kalkmış ve bayan Xiaoya doğru ilerlemişti.

"Bayan Xiao neden bahsettiğinizi anlayamıyorum,lüfen sakince neler olup bittiğini açıklar mısınız ?"

"Ben kandırabileceğin ya da diğerleri gibi para vererek susturabileceğin birisi değilim Wang Darren! Tuhaf hareketlerini araştırmayacağımı mı sanıyordun? Ne kadar iğrenç bir insan olduğunu hissetmiştim ama çocuk ticareti yapacak kadar iğrenç olacağın aklıma gelmemişti. Hem de bunu çocuklar için açtığımız bir dernek adı altına yapacağın... Sen bir babasın,çocuğunu kaybetmenin acısını yaşamış bir babasın... Bunu nasıl yapabilirsin ?Bu iğrençliğe, acımasızlığa asla göz yummayacağım. Kendini hazırlasan iyi olur Wang Darren. Göz yaşı döktürdüğün her çoçuğun, her annenin bedelini ödeyeceksin."

Wang Darren bilmemezlikten gelmeyi, bayan Xiaonun tehdidinden sonra bırakmıştı. Yüzündeki tiksinç sakinlik kaybolmuş ve yerine tamamen kötülük akan ukala bir surat ifadesi yerleşmişti. Sakin adımlarla kapıya ilerlemiş ve açmıştı. Kapıda duran korumaları bakış atmış ve "Bayan Xiaoya dış kapıya kadar eşlik edin" diyip bakışlarını bayan Xiaoya çevirmişti.

Bayan Xiao Wang Darrenin demek istediğini anlamış ve seri adımlarla kapıya ilermişti. Tam kapıdan çıkarken tehlike saçan derin bir ses tüylerini diken diken etti.

"Bayan Xiao dikkatli olun"

...

 "Oğlunu öldürüldüğünü biliyorum. Bunu kimlerin yaptığını da biliyorum.Çocuğğunu kaybetmiş bir baba olarak seni çok iyi anlıyorum bu yüzden sana yardım edeceğim." Wang Darren  ayağa kalkıp adama doğru ilerledi ve destek olduğunu göstermek için elini adamın omzuna koyup hafifçe sıktı ve konuşmaya devam etti.

  " Altın çocuklar derneğinin kurucuları Bay Xiao ve Bayan Xiao oğlunun katilleridir."

Adam duydukları ile sinirlenmiş ve şiddetle ayağa kalkmıştı.

"Sana neden inanayım be adam! Benim oğlum ölmedi. Ölmüş olamaz. Üstelik o derneğin üyesi değil misiniz neden size inanayım? Siz ne dediğinizin farkında mısınız? O dernek oğluma yardım etti bu- bu imkansız."

"Tamda burada başlıyor işte yardıma muhtaç ,fakir ailelerin çocuklarını seçiyorlar çünkü devlet onlara sahip çıkmaz ve üstünü kapatması kolay olur. Buna katlanamadığım için direkt sizinle iletişime geçtim , elimde oğlunuza ait fotoğraflar da var." Bay Wang masanın  üstündeki dosyayı alıp adama uzattı. Çaresiz adam titreyen elleri ile dosyayı açtı ve odada acı bir feryat yankılandı.

"OĞLUM!!"

-anılar son-

...


"Xiao Zhan  odana koş !"

Xiao Zhan bir kanlar içinde yerde yatan babasına bakmış birde  ona kaçmasını söyleyen annesine. Gördükleri ile dona kalmış,hareket edememiş,ses çıkaramamıştı. Ve her şey yavaşça akmaya başlamıştı; annesinin acı çığlığı,yere düşüşü, gözlerindeki yaşla ona son kez bakışı,gözlerini kapatışı,üzerine gelen siyah karartı ve en sonunda vücudunun neresinde olduğunu bilmediği ama hissettği acı. Her şey bulanıklaşmıştı, uyandığında bile  hatırlayacağı  parfüm kokusu  ve bir çift korkunç göz hariç.

-Not:Zhan rüyasında sadece bu kısmı görüyor-
...

Yibo uykusunda ağlayan Zhanı gördüğünde endişelenmişti.Aceleyle odanın ışığını açtı,onu korkutmamak için sakin bir ses tonuyla ona seslenmeye başladı.

Believe | yizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin