1.1

445 8 18
                                    

Şu an hastanede babamın toplantıdan çıkmasını bekliyordum.

Efe'nin yazmasının ardından 2 hafta geçmişti ve ben 2 hafta içinde Enis hariç hiç kimseyle konuşmamıştım.

Hiç yüz yüze görüşmemiş olsak da bana hissettirdiği şeyler çok güzeldi ve onu kaybetmek istemiyordum.

Dün gece bazı şeyleri sorguladım ve soluğu babamın kapısında aldım.

Kapı açıldı ve babam içeri girdi.

"Senin burda ne işin var?" beni beklemediği sesinden belliydi.

"Canım babamı ziyaret ediyim dedim." bir an durdum ve cümlemi devam ettirdim. "Beni hiçbir zaman sevmeyen, kızı olarak görmeyen babamı."

"Bunları aşmadık mı?"

"Aşmadık! Aşamadık! Ya ben senin çocuğun değil miydim? Komşu kızı mıyım ben? Beni neden sevmedin?"

"Ben seni sevdim."

"SEN BENİ DEĞİL BAŞARILARIMI SEVDİN! SEN BENİ HİÇBİR ZAMAN BEN OLDUĞUM İÇİN SEVMEDİN!" derin bir nefes aldım ve sakinleştim. "Bana en son ne zaman sarılarak seni seviyorum dedin?"

Yüzüme alık alık baktı ve sonra yüzünde bir mahcubiyet oluştu.

"Sadece sevgimi gösteremedim."

"Hayır! Tamer'e gösterdin, bana mı gösteremedin?"

"Bak-"

"Bak falan deme bana! Öz çocuğun olmamasına rağmen Tamer'i sevdin, sadece beni ve abimi sevemedin. Bana koyan neydi biliyor musun? Öz olmamasına rağmen her gece sarılıp saçlarını gözümün önünde okşuyarak dizinde uyutman. Bana bir kez olsun sarılmamışken, abime bir kez olsun sarılmamışken arkadaşının çocuğuna bunu yapman."

Gözümden akan yaşa lanetler okuyup titrek bir nefes aldım.

"Benim rahimim alındı! Senin yüzünden, senin hatan yüzünden oldu."

"İsteyerek olmadı-"

"İSTEYEREK YAPAMAZDIN ZATEN! ÇÜNKÜ MESLEĞİN HERKESTEN ÖNEMLİ, KARİYERİN HER ŞEYDEN ÖNEMLİ!"

"Kızım-"

"Aksini iddia et hadi!"

"Öyle değil-"

"O ZAMAN NEDEN RAHMİMİN ALINDIĞINI HASTANE DOSYALARINA BİLE GEÇİRTMEDİN?! BEN SÖYLİYEYİM, İTİBARIN DÜŞMESİN DİYE YAPTIN BUNU! ÇÜNKÜ BEN SENİN HİÇBİR ZAMAN SİKİNDE OLMADIM!"

"Düzgün konuş!"

"Sana mı sorucam?"

"Ben senin babanım!"

Histerik bir kahkaha attım.

"Babamsın öyle mi?" alayla söyledim ve bir kahkaha daha attım.

"Öyleyse neden beni sadece yarış atı gibi yarıştırdın? Sınıfta en iyisi olmama rağmen sen bana gelip daha iyi olmam gerektiğini söyleyip baskı yaptın!" titrek bir nefes aldım ve sesimin titrememesini umarak konuşmaya başladım.

"Keşke... Keşke bana fiziksel şiddet uygalasaydın baba, çünkü onu kaldırabilirdim... Ama... Ama psikolojimin ağzına sıçmasaydın!"

"Özür dilerim."

"Şu ara herkes özür diliyor!"

"Ben... Ben bir kız çocuğu nasıl sevilir bilemedim."

"Ne demek bu?"

TUTKU +18 (texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin