0.5

761 10 15
                                    

adendenir's post:

adendenir: Bulutların üstünde❄️☁️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

adendenir: Bulutların üstünde❄️☁️

eniscaglar ve 2.369 beğeni 97 yorum

@56:Güzelliğini neye borçlusun?

@29:Ne güzel bakıyorsunuz öyle hanımefendi.

@16:Müstakil misiniz🌹

@97:Boşuna bakmayın tapusu bende.
.
.
.

Enis:İnstagram postun güzelmiş.

Aden:Biliyorum.

Enis:Egon senden bile güzel.

Aden:Benden güzel olması imkansız bebeğim.

Enis:Ona ne şüphe...

Enis:Ee hani benim fotoğrafım;)


Aden:İş başındayım. Hay aksi...

   *böyle fotoğraf bulamadım sanki yeni model iş gibi düşünün*

Enis:Bana lütfen orda senden başka biri olmadığını söyle.

Aden:Maalesef:( Çağın hocam var.

Enis:Çağın hocam?

Aden:Baya taş gibi bir hocam var işte.

Enis:Onun yanında böyle misin?

Aden:Evet?

Enis:Sikeyim banane ki... Oof takma beni ya boşver.

Aden:Bekle beni duş alıp geliyorum.

Enis:Bekliyorum.

Telefonu elimden bırakıp duş almaya gittim. Fotoğraf istememişti bu duruma mı şaşırsam, yoksa neden kıskandığında mı bilemiyordum.

Bu düşüncelerle birlikte üstümdeki önlüğü çıkartıp aynadan kendine baktım. Her ne kadar iyi gözüksede altında yatan şeyler farklıydı. Yeme bozukluğum vardı ve bu durum iyice kötüye gidiyordu. Rahmimi aldırmak zorunda kalmıştım... Daha bir sürü şey. Harika gibi gözüken şeylerin arkasında daima bir şeyler oluyordu. Bunları bilen tek bir kişi vardı ve o da artık hayatımda yoktu. Beni aldatmıştı...

Üstünden geçen zamanla alıştığımı düşünsemde alışmadığım aldığım her nefeste belli oluyordu.

Bu düşüncelerden sıyrılıp üstümde kalan son parçayı çıkartıp kendimi soğuk suyun altına bıraktım. Hemen hızlıca duş alıp eve geçicektim.

Hızlı bir şekilde yıkandıktan sonra getirdiğim kıyafetleri giyip banyodan çıktım. Çağın'ın yanına gittiğim zaman bir şeyle uğraştığını gördüm.

"Çağın, ben çıkıyorum. Vazo kuruduktan sonra gelirim."

"Tamam, görüşürüz kendine iyi bak. Allah'a emanet."

"Sen de. Hadi bay bay." dedim ve salondan çıktım. Mesajlaşma uygulamasına girip Enis'e mesaj attım.

Aden:Nasılsın?

Enis:İyiyim, sen nasılsın?

Aden:Ben de iyiyim, ee ne yapıyorsun?

Enis:Yatıyorum, sen?

Aden:Taksideyim eve geçiyordum.

Enis:Aden, sana karşı bilmediğim şeyler hissediyorum. Hiç hissetmediğim, daha önce tatmadığım. Önceden teni tenime değen kişilere karşı böyle hissetmezken neden sana karşı böyle hissediyorum?

(yazardan:Çünkü o bir watty kızı salak.)

Aden:Sadece omzunda mı ağladım gerçekten, sadece bu kadar mı?

Enis:Evet, sadece bu kadar. İşte bu durum beni daha da öfkelendiriyor. Eğer bir omzumda ağlaman böyle hissettiriyorsa... Seni altımda kıvranırken düşünmek bile beni nefes nefese bırakıyor, o halin ne hale getirir bilemiyorum.

Aden:Deniyelim istersen;)

Enis:Nerden vurucağını biliyorsun.

Aden:Her zaman ;)

Enis:Bir dakika, hemen geliyorum. (14.20)

Aden:E hadii. (15.30)

Aden:Aloo, noldu iyi misin? (19.50)

Aden:Hemen geliyorum demiştin:( (21.43)

TUTKU +18 (texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin