Selamm
Bitmişti arkadaşlığımız. Bir yolda yürümüştük ve o yol mutlulukla bitti. Çünkü o istedi bitmesini. İyiki de bitmiş. Onun bana olan sevgisinin ne kadar olduğunu anladım. Ama arada bir konuşuyorduk.
Her teneffüse çıktığımda onu görüyordum. Arkadaşlardı ama Ceren onun yanından hiç ayrılmıyordu. Sadece Berkhan için atan kalbim, onları yan yana görünce atmak istemiyordu. Pes etme kalbim diyordum. Ne olursa olsun pes etme. Çünkü onun yürüdüğü yolun sonunda ben, benim yürüdüğüm yolun sonunda o var... Bir gün Ceren'in bir sevgilisi olduğunu öğrendim. İnsan nasıl bu kadar çabuk vazgeçebilir dedim içimden. Sonra cesaretimi topladım ve Ceren'e " Git söyle ona" dedim. "Tamam" dedi. Ceren, onun yanına gitti. Bende sınıfa çıktım, pencereden onları izledim.
Sonra Ceren yanıma geldi. "Ne dedi?" dedim. "Seni anlattım, onu sevdiğini söyledim. O da 'banane' dedi. Umursamadı." dedi. "Tamam" dedim ve gittim. Bu arada benim canlarım var. Meryem ve Sude. Hani kalp dört parçadır ya. Birinde Berkhan, birinde Meryem, birinde de Sude vardır benim için... Diğerinde de ben varım zaten.
Lavaboya gittim. Ağlamaya başladım. Peşimden geldiler, anlattım onlara. Üzülme sen, dediler. O da bir gün sevicek seni, dediler. Buna rağmen ben o yolda yürümeyi bırakmayacaktım.
Tabi artık öğrendi beni. Kim olduğumu biliyordu. Dışarıya çıktığımda bana bakıyordu sürekli. Görmüyormuş gibi yapıyordum. Her teneffüs içeri girerken merdivenin başında onu bekliyordum. Onlar çıkınca biz de arkalarından çıkıyorduk. Belli etmiyorduk ama onları beklediğimizi. Berkhan'ın arkadaşları vardı. Bir sürü vardı ama en çok Mami'yle takılıyordu. Yani Muhammet.
Bölüm nasıldı?
Kendinize mükemmel bakınn 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK=SONSUZLUK
Короткий рассказBir sonsuzluk hikayesi... Aşk yaşta değil, kalptedir...