Merhabaa tatlişkolarr
Yine okulda bir gün... Yine ipleri koparmaya çalışan Berkhan... Yine bir tane daha ip bağlayan ben...
Teneffüsteydik, bana yan yan bakıyordu. Ama ben ona bakmıyordum. Sude ve Meryem söylüyordu baktığını. Zil çaldı ve ben yine merdivenin başında onu bekledim. Herkes çıktı, bir tek onlar ve biz kaldık. Sonra geldiler, onlar önde biz arkalarında çıkıyorduk tek tek merdivenlerden. Merdivenin sonuna geldik ve Berkhan bi anda bana dönüp dedi ki: "Benim peşimi bırak"...
Dondum kaldım, hiçbir şey söyleyemedim, hiçbir şey yapamadım. O geri arkasını döndü ve gitti... Arkasında, tuzla buz olan bir kalp bıraktığını bilmeden gitti...
Ben öylece kalmıştım, Meryem yanımdaydı. "Esma, iyi misin?" diyordu. Sude Berkhan'ın peşinden gitmişti. Ona birşeyler söyledi bağırarak ama ben duymadım. Sonra Sude de yanıma geldi. "Esma sen üzülme" dedi. Ben hiçbir şey diyemeden yukarı çıktım, lavaboya gittim. İçeri girdim ve kapıyı kapattım. Ağlamaya başladım. Benimle birlikte kalbim de ağlıyordu. Canı acımıştı çünkü. "Ağla kalbim" dedim.
Ağla kalbim ağla, sen ağla kalbim ağla
Sus sesin duyulmasın, içinden ağla
İçinden ağla...Bu şarkıyı içinden söylüyordu dilim... İçinden duyuyordu kulaklarım... "Esma hadi çık oradan" diyorlardı. Çıktım sonunda. Gözlerim kıpkırmızı olmuş bir şekilde. Gözlerim mavi renkti benim. Ağlayınca daha çok belli oluyordu maviliği. O yüzden her ağladığımda aynada gözlerime bakardım. Çok güzel görünürlerdi.
Ders başlıyalı 10 dakika oluyordu. Yüzümü yıkadım. Hemen sınıfa gittik. Kapıyı çalıp içeri girdik. Hoca bişey sormadan ben cevap verdim." Hocam geç geldiğimiz için özür dileriz, benim karnım çok ağrıyordu, lavabodaydık" dedim. Gözlerimin kızarıklığını görünce "Esma sen ağladın mı" dedi hoca. Bende "Evet, çok ağrıyordu" dedim. "Ayy canım, anneni arıyim mi istersen, gelip seni alsın?" "Yok hocam, ben ilaç içtim, geçer biraz sonra" dedim."Tamam canım" dedi. Yerimize geçip oturduk. Gözlerimin ağlaması durmuştu ama kalbim hâlâ ağlıyordu. Ders matematikti,en sevdiğim ders... Ve, hem sınıf hem de matematik öğretmenimiz Özden Hoca'm... En sevdiklerim bir arada... Ama ben dinleyemedim onun yüzünden...
Bu olanlardan sonra vazgeçicek miydim peki? Kesicek miydim ipleri teker teker? Tabiikide hayır, vazgeçmeyeceğim. Asla VAZGEÇMEYECEĞİM.
Bölüm nasıldı?
Umarım beğenmişsinizdir.
Kendinize mükemmel bakınn 🤗🤗