7. Bölüm

10 9 2
                                    

Merhabaa tatlişkolarr

Okulda bir gün... Zaten başka nerede olabilirdi ki. Okuldan başka bir yerde görmüyordum onu. O yüzden erkenden kalkıp gidiyorum okula.

Bazen soruyorum kendime, acaba o da beni düşünüyor mu? diye. Acaba biraz da olsa aklına geliyor muyum? Bilmiyorum ki... Bilmemek, öğrenememek o kadar kötü şeyler ki. Eğer bilirsen, nasıl davranman gerektiğini, ne yapman gerektiğini bilirsin. Ama bilmemek... Bilmemektir işte... Hiç bir şey yapamazsın. Öylece beklersin.

Dersimiz beden eğitimiydi. Kıyafetlerimizi değiştirmek için soyunma odasına gidiyorduk. Bodrum katındaydı. Ve merdivenle koridor arasında küçük bir oda vardı. Biz merdivenlerden indik, odaya girdik ve arkamızdan kapıyı örttük. Sonra birden Berkhangil de o odaya girdi. Ve onlarda kapıyı örttü. Her yer kapkaranlık olmuştu. Penceresi de yoktu zaten odanın. Ben bir anda çığlık attım. Oda hâlâ karanlıktı. Hiçbir şey görünmüyordu. Berkhan " Niye bağarıyorsun?" dedi. "Senin duyman için" demedim tabiiki de. İç sesim dedi. Ben " Korktuğum için olabilir mi acaba?" dedim. "Olabilir" dedi. "Sen ne diyor-" derken, Sude kapıyı açtı ve beni kolumdan tutup dışarı çıkardı. Onlar da gittiler, gülüyorlardı, ama Berkhan gülmüyordu.  Sinirli duruyordu.

"Sude napıyosun yaa?" dedim. "Esma zaten çocuk sinirliydi, sen iyice sinirlendirecektin, seni durdurdum." dedi. "Evet yaa, sinirli duruyordu demi? Niye acaba? Ayy sinirliyken bile çok tatlııı. Amaan şu an tatlı olması umrumda değil. Keşke lafımı bitirmeme izin verseydin. Senin yüzünden güldüler bana." dedim. Sude de " Kızım bi nefes al da öyle konuş. Bi susmadın ha. Yürü hadi. Şimdi hoca gelicek." "Off tamam be" dedim ve derse girdik. Niye sinirli olduğunu düşünüyordum. Ama  nedenini bi türlü bulamadım.

Ben bir şey bilmiyorum. Nasıl olduğunu bilmiyorum. Sen biliyor musun Berkhan?

Nasılım biliyor musun
Sokaklarıma ateş düşmüş
Söndürmeye yeter mi ki
Göz yaşlarım

Nasılım biliyor musun
Şakaklarıma aşklar düşmüş
İçimde bir çocuk çığlık çığlığa
Duymuyor musun
Titriyor ellerim tutmuyor musun

Kendinize mükemmel bakınn.😊

AŞK=SONSUZLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin