10. Bölüm

17 6 5
                                    

Merhaba tatlişkolarr

Okulun ikinci haftası. Pazartesi günü. Yine üçümüz birlikte okula gittik. Daha zil çalmamıştı. Sohbet ediyorduk.

Ben: Ee dünkü ödevi yaptınız mıı?

Sude: Ben yaptım.

Emre: Ne ödevi lan.. Pardon lan dedim. Kusura bakma. Ödev mi vardıı?

Ben: Evet vardıı. Yapmadım deme sakın.

Emre: Iıı hangi dersten?

Ben ve Sude aynı anda: Matematik.

Sude'yle birbirimize bakıp güldük. Emre de bize gülüyordu.

Emre: Ben unuttum yaa.

Ben: Aferin. Neden unuttun acabaa? Eve gidince direk pupg oynadığın için olabilir mi?

Emre: Olabilir.

Ben: Neyse zaten matematik son ders. Teneffüste benden bakarak yaparsın.

Emre: Yiaa çok teşekkürler güzelim.

Ben: Tamam önemli değil. Ama bir daha sakın pupg oynadığın için ödev yapmayı unutma.

Emre: Tamam. Bir daha olmaz.

Sonra hoca geldi ve ders başladı. Sude ile yan yana oturuyorduk. Emre de yan sıradaydı. Ve teneffüs zili çaldı. Emre'ye defteri verdim. "Biz çıkıyoruz" dedim. "Tamam" dedi. Sude'yle birlikte dışarı çıktık, bir banka oturduk. Karşılıklı oturduk. Benim arkamda okulun kapısı vardı. Sude bir anda kapıya bakmaya başladı. Ama ben bakmadım. Kesin yakışıklı birini görmüştür, ona bakıyordur.

Sude: Esmaa... Bunu görmen lazımm.

Ben: Yoo lazım değil.

Sude: Esma bi arkana baksana!!

Ben: Ya hayır. Niye bakıcam??

Sude: Bir bak işte.

Sude'nin bakışları hiç iyi değildi, şaşırmıştı. Yüz ifadesi aynen bu şekildeydi;

 Yüz ifadesi aynen bu şekildeydi;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben de arkama dönüp baktım... Ben;

Keşke bakmasaydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keşke bakmasaydım. 4-5 saniye oraya baktım. "Neden?" diyordum içimden, neden?? Sonra Sude'ye döndüm.

Ben: Sude...Neden geldi? Neden gördüm onu? Neden bana "bak" dedin? Neden onu görmeme sebep oldun ya?

Sude: Niye geldi ki bu şimdi? Bu okulda ne işi var?

Ben: O başka bir okula gidiyordu ama. Off.

Gördüğüm kişi kimdi tahmin edin..

Gördüğüme bu kadar şaşıracağım, üzüleceğim ve sinirleneceğim tek bir kişi vardı...

O da Berkhan. Nerdeyse bütün kızlar ona bakıyordu. Çünkü çok yakışıklıydı. Evet,yalan yok. Hâlâ âşık olunası biriydi. Ama o hiç bir kıza bakmıyordu. Çünkü bana bakıyordu.

Sude: Esma, bütün kızlar Berkhan'a bakıyor. Ama Berkhan sadece sana bakıyor. Hem de çok güzel bir şekilde bakıyor.

Ben: Saçmalama Sude. Önceden de bakıyordu bana. Ama benden nefret ediyordu değil mi?

Sude: Ama bu sefer çok farklı bakıyor. Bu, önceki bakışlarına benzemiyor. Sanki seni çok özlemiş, sana sarılmak istiyormuş gibi bakıyor.

Ben: Of Sude susar mısın lütfen?

Sude: Tamam sustum. Bir şey demiyorum. Ama Berkhan'ın seni sevdiğinden adım gibi eminim.

Ben: Tamam sen emin olmaya devam et.

Ben de biliyordum bana baktığını. Ama bakmasını istemiyordum. Ben onu kalbimden söküp attım. Artık o benim umrumda değil. Çünkü, artık beni ona bağlayan bir bağ kalmadı. Hepsi koptu. Artık kalbimde barındırmıyordum onu.

Bugünlük bu kadarr.

Kendinize mükemmell bakınn.🤗☺️

AŞK=SONSUZLUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin