Telefonu kapattı bir süre daha konuştuktan sonra bana dönüp ,
%Sadece şuan içeri girince şok yaşamaman için bir şey diyeceğim ama gerisini sonra anlatacağım . Poyraz kötü olması hepsini şimdi anlatırdım ama , baya kötü geliyor sesi .
"Tamam . İşte beni şok edecek olay ne şimdi ?
%Yani... Nasıl söylenirki bu Poyraz...poyraz...
"Evet Murat hadi , söylemeyeceksen gidiyorum Poyrazın yanına .
%Off ayağa kalkamıyor Poyraz.
"Ne! Nasıl ayağa kalkamıyor? Şuanlık mı , önceden mi ?
%Sen gittikten iki üç hafta boyunca durmadan uyuşturucu almış , aslında bırakmıştı ama sen gidince başlamış , bizimde haberimiz yoktu . İçmiş sızmış bir gün , oda aşırı dozmuş , hastaneye kaldırdık , doktor geçici ama uzunda sürebilecek kadar zamanda ayaklarını kullanmayacak dedi .Yaklaşık bir buçuk yıldır böyle . Senin görmeni hiç istemiyordu ama . İyi değil falan diyince korktum ,yine olur yine onu kaybetme aşamasına gelebiliriz diye.Gözlerimden hunharca yaşlar akıyordu . Dayanamıyorum , içim içim ağrıyor şuan . Nasıl yaptım ben ona böyle bir şey ! Kafamı sikeyim .
Kapaya iyice sert vurmaya başladım .
"Poyraz . Özür dilerim açar mısın kapıyı ! Lütfen Poyraz!
Murat bana yaklaşıp
%Bende anahtar var ama şimdi izinsiz girersek Poyraz anamı beller .
"Off Murat anahtar varsa niye bizi uğraştırıyorsun sen ver anahtarı , çok korkuyorsanda gelme , git sen .
%Korkmak değil Adacım . Kendileri benim can kardeşim ya o yüzden yüzümü bir daha görmek istemeyecek davranışlar yapmak istemiyorum .
"Anahtar !
%Al ya al
Kapıyı açtım , içeri adımı mı attım ama pencere kenarında yoktu Poyraz .
Mutfağa bakmamla gördüm . Oradaydı uzun saçlı, sakallı , gözleri morluktan artık açılamayacak dereceye gelmiş Poyraz ordaydı.
"Poyraz!
'Gelme!
"Poyraz özür dilerim !
'Dileme ! Senin suçun yok ,ben yaptım
, bana acıyıp benim yanıma gelmek isteme, asla asla böyle olmasını istemiyorum .
"Tamam , sadece şuan iyi hissetmediğin için geldim iyi görünmediğin için değil .
%Poyraz bırak ilgilensin senle , yapamıyorsun artık anla bunu!
Kafasını yere indirdi .
'Ayağa kalkamıyorum Ada ! Yürüyemiyorum ! Anladın mı ?
"Umrumda değil !
Birden tekrar titremeye başladı . Hızla Murat Poyrazın yanına gitti .
% Kriz geçiriyor.
"Ambulansı aramamı ister misin .
%Yukarıda ilk çekmecede iğne olacak ondan getirebilir misin ?Koştum son gücümle , gedebilecegim en hızlı halimle ..
"Bu mu ?
%Evet evet ver
İğneyi yapmasının üzerinden üç dört dakika sonra kendine gelmeye başladı Poyraz !
"Gitmem seni daha iyi hissettirecek mi ?
'Bilmiyorumm.
'Yorgun hissediyorum Murat beni odaya götürür müsün ?Murat tekerlekli sandalyeyi Poyrazın eski odasına değil zemin katta mutfağın yanındaki odaya sürdü . Doğru tek başınayken nasıl çıkacaktı üst kata .
"Geliyorum Poyraz ?
'Sen bilirsin .
Arkalarından içeri girdim .
Murat onu yatağa oturttuktan sonra yanıma geldi .
%Dışarı gelir misin benle ?Çıktık
%Krizleri uyuşturucu yüzünden oluyor. İki gün boyunca olağanüstü bir olay olmazsa gerekmez iğne ama kriz geçirirse iğneden vurabilirsin ama günde ikiyi geçmemeli , vursanda iyileşmezsede beni ara tamam mı?
Kafamla tamam dedim .
"Gidiyor musun yani ?
%Sen varken burada kalmamı istemeyecektir . Sadece ricam çok üstüne gitme . Geri dönmek istersen de beni ara seni eve bırakayım .
"Tamam. Teşekkürler .Murat'ı gönderdikten sonra kapıyı tıklatıp Poyrazın yanına girdim.
'Kapıyı çalmana gerek yoktu . Bu durumdan ne yapabilirim ki ?
"Öyle deme . Hem geçiciymiş.
'iki yıl olmak üzere Ada , ben nerdeyse iki yıldır bu durumdayım geçmiyor .
"Murata doktor eski travmalarından dolayı olur demiş .
'Yani hafızamı mı silmeliyim
Güldü .
Bende güldüm .
"Ayaklarını kaybetsende maşallah zeka dil aynı işlevde.
'Sizinde , konuşmanız , cesaretiniz oldukça artmış .
"Büyüdüm .
'Farkettim.Poyrazın telefonunun çalması konuşmamızı böldü . Telefon hemen yatağın yanındaki komidinde olunca Poyraz alıp açtı .
(Telefon konuşması)
'Efendim Naz ?Naz !
Naz!
Hangi Naz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçemiyorum
Teen FictionÜzüyor , tekrar üzüyor , anılarımda var ama asla beni düşünmüyor. Çünkü daha beni tanımıyor . Ağlıyorum , acıyorum , ben miyim bu ? Sev demiyorum ben senin beni sevmene değil, benim seni sevmeme muhtacım . Sen benim içimdeki nefessin . Sen benim tek...