2

63 4 0
                                    

. Bazen dilek diledim , bazen keşke dedim . Neden oraya oturdum ki ? Ama yinede illaki onu görecekmişim nereden bilebilirdim . Evet saçma yine gidip kendi okulumdan birine aşık oldum bu sefer tek fark ben artık ne hoşlanıyordum nede seviyordum . Ben ona aşıktım. İhanet böyle bir şey mi birini severken diğerine aşık olmak, ben bir kişiye ihanet ederken diğer kişiye haksızlık yapıyordum . Ben iki taraftan suçlu bir taraftan katildim. Ben kendi gençliğimin 'aşkımın' katiliydim .

Cam kenarında oturuyordum . El salladıktan sonra refleks olarak kafamı cama yaslamıştım . Direk hemde  tam önümden geçti . Servis hareket ettiği için ona bakmakta zorlandım . Neden bilmiyorum  içimden servisi durdurmak ve inmek geçti .
"Şeyy ben burda inebilir miyim ?
/Ailenin haberi var mı kızım ,
"Elbette .
Haah sadece yalancı olmak kalmıştı .Tamda yerine oturdu .
/Tamam o zman seni bir defalık burda indirim .
Kapıyı açtı indim .Servis ilerler ilerlemez onu gördüm . Yeter ama bu heyecan izin verinde biraz dinlenim. Kalbime sancı girdi . Evet kalbime karnıma değil . Onun arkasından yürümeye başladım . Sebebsiz ..
Beni farketmiyor , kafasına bu kadar çok takılan şey ne acaba  .  Büyük bir sorun var ama ben eve nasıl gidicem . Neyse abimi ararım biraz sonra gelir herhalde . Dar  ıssız bir sokağa geldik . Girmek ve girmemek arasında kaldım .Onun için servisten indim yalan söyledim , birde abim vakası var yani bunuda yapsam ne olur ki değil mi ?
Arkasından gitmeye devam ettim . Hiçbir şekilde farketmiyordu .Ya da ben onun farketmediğini sanıyordum . Elinde büyük bir poşet vardı . Market poşetine benzemiyordu .Market poşeti olsa  saçmaydı yani . Buraya gelene kadar o kadar market geçtik .Bunlardan da alabilirdi . Hala o dar sokaktayız . Çöpe doğru yaklaştı ve poşetten küçük bir poşet çıktı onu alıp diğerlerini çöpe attı . Arkasına baktı . Ben vardım .Göz göze geldik hemen arkama dönüp o tarafa doğru yürümeye başladım . Biraz yürüdükten sonra geri arkamı döndüm fakat oda çok rahat bir şekilde o tarafa doğru yürümeye devam ediyordu . Yine onun olduğu tarafa dönerek onu takip etmeye başladım . Kesinlikle bu yaptığımı eve gidip düşününce kendime öyle bir kızıcaktimki . Ama şimdi sürekli arkasına bakıyor . Saklanarak gitmem lazımdı ,beceremiyorum .Vaz mı geçsem ? O kadar geldim olmaz ,hayır
Bu sefer daha küçük bir sokağa girdi. Gitmeye devam etmedim .O sokağın ordan bakmaya başladım . Elindeki poşetleri karşıdaki kişiye uzattı . İnşallah düşündüğüm şey değildir . Gerçekten onlar uyuşturucu . Konuşmalarını dinlemeye çalıştım .
'Yeterli mi ?
/Bu gece için evet .
'Yarın tekrar istiyor musunuz ?
/Bilmiyorum uyuşturucuyu ne kadar aldığımıza ve pazarladığımıza göre değişir .
'Tamamm yarın getirmiyorum ertesi gün için bir kaç poşet hazırlatırım .
Diğer çocuk içeri girdi .Bu tarafa döndü koşarak bir yer bulmaya çalıştım nafile hem dar hemde ıssız çöpe kadar koşamam da gelir şimdi derken .
'Buyrun ne oldu dedi .
Sustum ona doğru döndüm .Lütfen biraz önce gördüğü kızı tanımasın Allah'ım lütfen beni tanımasın .
"Yoluma kaybettim .
Yüzüme detaylıca baktı .Sonra bir umursamaz tavrı takındı .Şuan o kadar sevinçliyim ki beni tanımadı .
'Nereye gitmek istiyorsunuz ?
Evimi söylesem buraya çok uzaktır muhtemelen . Hımm
"Aslında burda küçük bir otel arıyorum .
'Bencede yabancı olmalısınız ,burdan biri olsanız  bu sokağa bir kere girmeyi bile düşünmezsiniz ,siz ikinciye de cesaret edip geri dönmüşsünüz .
Neden Allah'ım ne suçum var şimdi neden tamam bidaha kimseye yalan söylemicem .Servisteki amcadan da  özür dilecem yarın sabah beni affeder . Şimdi senden bir dileğim daha var bana lütfen bir şey yapmasın .
"Aahh evet ikinci kez . Aslında bura biraz korkutucu geldi ama sonra sorduğum bir kişi buralarda otel olduğunu söyleyince . İşte geri dönmek zorunda kaldım ne diyeceksiniz ki Allah'ın işi .
Bana güldü. Aahh ne kadar güzel gülüyor . Ama onu bir daha görmemek kalbimide param parça ediyor .
'Çok küçüksün .
"15 yaşındayım .
'Ama hala yabancılara yaşını söylememen gerektiğini bilmiyorsun .
"Ahhh evet yine doğru .
'Buraya yakın yerde sadece bir otel var oda pek senin için uygun değil fakat yolu tarif edebilirim .
Direk hiç düşünmeden cevap verdim .
"Aklımda tutamamki .
Bana yine boş baktı .Aslında ben boş anlamak istiyorum ama o bana da salakmışım gibi baktı . Bir kere ben zaten gerçekten otel aramıyorum ki.
'Evden mi kaçtın  ve ya okuldan. Burası kaçıp gelmek için bile uygun değil .
''Hayır , evden kaçmadım okuldanda sanırım biraz servisten kaçmış olabilirim .
'Servisi mi kaçırdın ?
Affet Allah'ım sana yine sözümü tutamadım . Yine yalan söyleyeceğim .
"Evet servis .. Beni beklemeden gitmiş.
'Telefonun yokmu ?
"Var .
'Aileni arasan gelip alabilirlerdi seni neden otelde kalmayı düşündün .
Bu arada o yürüyordu bende onu takip ediyordum . Nereye gittiğimize bile dikkat etmedim .
"Şeyy şeyyya ..
'Ne
"Hı buldum . Telefonumun şarjı bitti o yüzden .
'Ne buldun .
"Telefonumun şarjı bittiğini söylemeyi unuttum .
Şuan beni zihinsel engelli sanıp polise götürücek kesin .
' Değişiksin ve  benimle geldiğinin farkında mısın ?
"Evet .Neden ki ?
'Benle en fazla benim evime gelebilirsin o yüzden dedim .
"Şeyy özür dilerim neyse ben gidim o zaman .
Ondan gitme demesini bekliyorum sanki .İçimden yine gitmek gelmiyor .Gidim dedim fakat yüzüne öyle durmuş bakıyorum .
'O manada demedim .En başta dediğim gibi küçüksün .
"Sen kaç yaşındasın ki ?
'Kafanda benimle birlikte olmak mı geçiyor , onu kafandan çıkar . Sen küçüksün ve ben olgun kişilerden hoşlanırım .
"Yani kaç yaşındasın ?
'Biraz önce benimle birlikte olman hakkında konuştum hiçbir şey demedin .
Güldü .
'Yani benimle birlikte olmak mı geçiyordu kafandan .
Yine güldü . Ama büyük bir şekilde
" Hayır ya , şey onu  merak ettiğim için senin dediğin şey hakkında bir şey demedim .
'Tamam peki . 18 oldum yakın zamanda .
" Aramızda üç yaş var bana küçüksün diyip durma .
'Asıl sen sana zarar vermediğim için dua et .Çünkü herşeyi gördüğünü  biliyorum.
"Tamam.
'Artık git .Bizi şikayet etmeyeceğine inanıyorum . Yoksa affetmem bilesin .Seni bulurum ve bir daha kimsenin seni bulamayacağı bir yere gönderirim .
"Tamam .
'Nasıl gidiceğinide bilmiyorsun değil mi ?
"Evet ama birinden abimi ararım beni gelip alır .
'En başta neden benim yanımda kalmayı tercih ettin ?
"Sebebsiz . Neyse ben gidiyorum .
Dedim ve bu sefer gitmeyi onun yanından ayrılıp yürümeyi başardım .
'Benimde telefonum vardı fakat sormadığına göre ..
Yine aklıma bir şey geldi .Ve bu yine doğru değil .
"Peki şimdi kullanabilir miyim ?
Güldü.Sürekli gülme ya sana aşığım ve gülüşün beni öldürüyor .
'Gel  al .
Yanına gittim telefonunu uzattı . Aldım kendimi aradım telefonum sessizde ve çalmasını bekledim çaldı çaldı fakat kimse açmadı neden acaba ?;)
'Abin açmıyor herhalde .
"Ahhh evet şuan işte olmalı . Yarım saat filan sonra işten çıkıcak .
Artık tam bir yalancıyım .
"Meşguldür yani büyük ihtimalle .
'Şansızsın hem bu sokağa gelmekle hemde benle konuşmakla gerçekten şansızsın .
"Ben gidim yolda birinden ister ararım . Teşekkürler beni düzgün bir sokağa getirdiğiniz için telefon içinde teşekkürler .
'İhbar etmediğin için bende  teşekkür ederim .
Güldüm . Teşekkür ederken zorlandı. Birine  daha önce teşekkür etmemiş herhalde . Onu gerçek hayatında tanımak isterdim .
10 dk filan yürüdükten sonra , arkama baktım kimse yoktu . Çantamdan telefonumu çıkartıp abimi aradım .
"Abi ?
;Efendim .
"Ben şuan serviste değilim . Giderken indim ,beni gelip alabilir misin ?
;Tabiki alırım tatlımda sen neden servisten indin bir sorun mu oldu ?
"Hayır .Tam aksine amca benim inmemi istemedi ama ben senin izin verdiğini söyledim .
;Neden ?
"Canım çok fazla çikolata istemişti . Market görüncede indim . Amcayıda bekletmek istemedim gitmesini söyledim .
; Lütfen bir daha çikolata için servisten inme eve gelene kadar beklemeye çalış ya da servise binmeden kantinden al tamam mı tatlım sonra başına bir şey gelebilir .
"Tamam abi .Konum atıyorum .
;Tamam at bu arada ben gelene kadar kendine dikkat et .
"Hı hımm .
Kızmadı gerçekten bana bu sefer kızmadı .Sanırım artık büyüdüğümün farkında . Ama yalanımda iyiydi yani . Bazen çikolata için ne kadar şey yaptığımı biliyor . O yüzden şüphelenmedi veya kızmadı . Neyse konum atım artık ,konumu attım.
Abimden mesaj geldi .
;Servisten ne zaman indin çalışır çalışmaz mı ?
"Affet abi :)
;Ahh tamam tatlı kız . Geliyorum .
30 - 40 dakika sonra geldi . Arabaya bindim .
;Yedin mi bari çikolatanı .
"Yedim ama bunun hakkında konuşmayalım canım tekrar istiyor. Biliyorsun kiloda alıyorum .
;Tamam tamam seni patates.
"Ya ben patates değilim abi hem ben kilo alsam bile kilolu sayılmam tamam mı ?
;Tamam patates
"Abiiii
-

Eve geldik içeri girdim . İyiki okulun ilk günü diye ne forma giyip o etekle dert çekmiştim ne de çantam ağırdı . Yorulmuştum ama çok değil .
Telefonumdan bildirim sesi geldi üst üste iki kere ..
'O' ve şimdiki o aslında sanırım başım dönüyor abim evde ağlarsam başımın etine yer . Cerit ahh ne diyeceğim ona. peki o adını sormadım kahretsin nasıl unuturum adı adı .Telefonunu aldım adı yok . Neyse .

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ondan sonra bir şey yazmadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ondan sonra bir şey yazmadım . Kalbim yine kırılmıştı .Bir an sanmıştımki her çok güzel gidiyor . Ve oda benden hoşlandı .Sadece sormak için yazmak . Neden bu kadar acımasız . Biliyormu benim duygularımı ? Bildiği içinmi onları şikayet etmeyeceğimi düşündü . Bilmesin o bilmesin ona olan duygularımı bana bir şey demesin tek istediğim onu uzaktan sevmek .

VazgeçemiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin