Tenefüste yine kantindeydik .Nalan sürekli Ceritten bahsetmekte ben ise Tuğrayla girdiğimiz iddiayı kazanmayı beklemekteydim .Camdan topu sektiren bir çocuk takılmıştı gözümüze Tuğra 50 tane bile yapamaz derken ben 100 ü geçeceğinden emindim . Yani iddiaya tutuşmuştuk bir şekilde .
+Eminim daha 40 ta . Asla 70 yapamaz.
"Bende eminim Tuğra , yapıcak .
+ Neyse 10 tane karam benimdir .
"1 aylık çilekli süt paramı nasıl ödüyeceksin bilmiyorum .
-72 oldu herhalde az önce.
+Nasıl oldu lan o öyle ?
: Tuğra ne demiştik ? Kibar konuşmaya çalışıyoruz .
"Bir ay boyunca içeceğim çilekli sütün iki katını içicem , Tuğra .
+Off kızım ya yine yenildim . Sen nasıl kazanıyorsun bu iddiaları ?
"Şans .
Dememle yanımda bulunan Keremi farketmem bir oldu.
%Bende gelebilir miyim ?
"Tabi otur .
Nalan daha otur der demez çimdikledi beni .
-Kim bu ?
"Kerem , Poyrazın bir arkadaşı.
-Hı , tamam . Poyraz nerde ?
"Bilmiyorum . Aklıma gelmişken mesaj atım bari .
(Artık mesajlarıda belirterek sadece yazmayı düşünüyorum .)
(Mesaj-başladı-)
"Poyraz ???
'Efendim Ada .
"Nerdesin ? Napıyorsun ?
'Arkadanızdaki masada oturuyorum ama bir türlü beni fark edemediniz .
(Mesaj -bitti-)
Hızlı bir şekilde arkama baktım gerçekten farkedememiştik . Hemde hiç birimiz . Ben arkama bakar bakmaz yanımıza doğru geldi .
'Ada beni özlememiş herhalde bugün . Unutulanlarda bir numarayım ."Saçmalama orda olduğunu görmemişim .
"Zaten ilk mesajı ben attım yani sorun yok .Teoriniz yanlış Poyraz bey .
'Tamam öyle olsun .
Yanıma oturdu .
'Abin bana mesaj atmış akşam beni yemeğe çağırıyor . Gelmeli miyim ?
"Gel tabiki .
'Yine bir sorgu maheline çevirmesin ortalığı .
(Mesaj-başladı-)
%Çikolatalı patatesim ......
(Mesaj -bitti-)
Bildirim sesiyle telefonuma bakmıştım.Çilestendi . Bakmadan geri masaya koydum telefonu .
"Aaa unuttum . Sen bugün bize yemeğe geleceksin ama ben Keremle kafeye gidicektim . Abime söyliyim erteleyelim yemeği .
% Sorun değil aslında . Başka bir gün de gidebiliriz .
+Hepimiz gidelim okul çıkışı ?
"Bana göre olur . Kerem ?
%Tabiki olur neden olmasın . Zaten bizde Poyraz hakkında konuşacaktık.
'Ada bana sorsan söylerdim ben , biliyorsun .
"Öylesine serviste konuşurken karar verdik . Yani önceden ayarlanmış bir konuşma , buluşma değildi .
-Ceriti de çağıralım.
+Ayy Nalan !
:Gerçekten Nalan ya .
"Çağırırız çağırırız .
'Zil çalmak üzere alın çantalarınızı çıkalım .
:İyi oldu birbirimizin beden derslerinin bir araya gelmesi .
-Aynen
Çantaları almak için ben ve Tuğra çıkmıştık üst kata .
+Sen Keremle , Poyrazınkini al ben bizimkilerinkini alırım .
"Anlaştık .
Dememle sola dönmüştüm. Sınıfta 5 veya 6 kişi vardı . İçeri girmem kimsenin dikkatini çekmemiş , hiçkimse umursamamıştı. Çantaları alıp çıkmıştım .
_________ (Kafeden devam )
:Aslında en merak ettiğim konu herhalde Naz olayı .
'Aslında biraz özel ama , Adanın arkadaşları olmanıza güveniyorum .
Tuğra ellerini kaldırıp
+Ben sana teslim oldum abi !
'Sorun yok kardeşim .
Nalan gülerek
-Off Tuğra be , bir gün sana gülmekten ölücem .
-Bu arada Cerit nerde kaldı.
"Onun okula buraya biraz uzak .
:Neyse konumuza dönelim .
'Nazla uzun zamandır sevgiliydik . 2 yılı aşkın . Sonra ben ayrılmak istedim . Çok zorlandı olmayan işlere , kişilere bulaştı . En son beni kıskandırmak için bir çocukla çıkmış , ondun uzaklaşması için o gün onla konuşmaya gittim bu çocukta bizi beraber görünce ayrıldıktan sonra ona , o istemeden ....... dokunmuş .
O gece kaybettik... onu .. o .. inti..intihar..etti .
Hepimiz suşmuş kalmıştık . Ama benim düşündüğüm gibi Poyraz suçsuzdu . O suçsuz olduğu bir durumda bile suçlu hisseden bir insandı . O harikaydı .
: Gerçekten üzücüymüş.
'Bu olaydan dolayı Masel o gündür beni suçluyor .
Yine telefonumdan bildirim sesi gelmişti . Kafamı kaldırıp Kerem ' e baktım . Nasıl oluyor anlamıyorum . Onun o olduğundan emindim . Fakat mesajlar ondan gelmiyordu . Yanımda telefonu cebinde ama bana üst üste mesaj gelmekte ve mesajlarda Çilesten gelmekteydi . Hayat bana şaka mı yapıyorsun ?
(Mesaj -başladı-)
%Senle konuşmayı özledim .
%Yapma . Benle konuşmaya son verme.
%Lütfen .
%Nerdesin ?
%Seni görüyorum meşgul değilsin .
%Neden cevap vermiyorsun ?
%Vazgeçmiyeceğimi söylemiştim .
%Ada .... Çikolatalı Patatesim ...
%Cevap ver lütfen .
"Neden üst üste bu kadar çok mesaj attın!
%Üst üst attmadım her birinin arasında 4 dakika 20 saniye var .
"Gitgide deliriyorsun .
%Umrumda değil .
"Kim olduğunu biliyorum .
"Bugün senle konuşacaktım fakat planlarım bozuldu . Mesajlaşarak konuşalım o zaman .
%Nasıl öğrendin . Eminim yanlış öğrenmişsindir .
"Kerem .......
%Ahhh hiç gülesim yoktu .
%Kerem falan değilim ben .
%Kerem kadar salak olamam .Asla.
"Yalan söylemekten ne zaman vazgeçeceksin .
%Yalan söylemiyorum prensesim . O yanında ötüyor görmüyor musun ?
Senle nasıl mesajlaşabilir ?
"Bir şekilde bunu ayarlıyorsun ama nasıl işte onu bilmiyorum .
%Hayır Ada . Olay şöyle Kerem Asyamdan hoşlanıyor Poyrazın arkadaşı olmasından yani dolaylı olarak seni kullanarak içinize girmekten başka amacı yok . O senden hoşlanmıyor yanlış tespit .
"Saçmalama !
%Sizi görebiliyorum .
Etrafına baktım .
"Kimsin sen !
"Sinirlerim bozuluyor .
%Sinirlenme yakın bir zamanda bu konu üzerinde Keremle konuşmaya bak yoksa aranızda gerçkten büyük tartışmalar çıkacak .
"Sana inanmıyorum .
%Peki bir şey iste benden . Beni görmeden yapabileceğim bir şey .
"İki saniye bekle .
(Mesaj -bitti-)
"Kerem rica etsem 10 dakika bizim masadakiler hariç kimseyle konuşmaz ve telefonunu bana verebilir misin ?
%Neden Ada ?
"Lütfen .. Önemli bir şey değil öylesine
'Noluyor Ada.
Güldüm .
"Oyun gibi ... Yani takılmayın .
%Peki al .
Telefonunu almamla geri mesajlara döndüm .
(Mesaj-başladı-)
"Yanımızdaki masaya biriyle not koydur bu arada az önce Keremin tüm iletişimini kestim bunu yaptırabilirsen inanıcam .
%Tabiki . İki üç dakika bekle prensesim.
"Şunu diyip durma.
Dememle tüm gözüme yan masaya dikmiştim . Genç bir adamın yaklaşmasıyla gözüm iyice açıldı. Masaya mavi bir kart bırakıp gitti .
"Nasıl yapıyorsun bunu .
%Sana demiştim ben o değilim . Onun kadar salak olamam bir kere . Neyse bu konuyu az sonra konuşuruz . Bu arada adamın arkasından gelmeyi düşünmeyi bırak . Asla ötmez kim olduğumu . Not senin açıp bakabilirsin .
Ayağa kalkıp yan masaya geçip , oturdum oturmamla garson kocaman bir tepsiyle yanıma geldi .
"Yanlış masa garson bey ben sipariş vermedim .
/Hanımefendi bir bay size bunları ikram etmemi söyledi . Parasını ödeyip gitti ve sizden asla para almamı söyledi .
'Noluyor Ada . Hangi adam ? Sana biri sarkıntılık mı yapıyor ! Ada noluyor?
Tepsiyi ve içindekileri görmemle nerdeyse gözlerim dolmaktaydı . Tepsinin içinde; çilekli süt , çilekli dondurma, çilekli KitKat , çilekli yaklaşık 10 kadar çikolata , çilekli üç içecek , çilekli milkshake ve kocaman bir çilekli yaş pasta vardı . Bunlar değil en çok dikkatimi çeken oyulmuş bir patetesin içine doldurulmuş çikolatadan ibaret bir çikolatalı patates olmasıydı . Bu çok saçmaydı . Garsona dönüp , elimle çikolatalı patetesi gösterip gülerek
"Bunu yaparken nasıl hissettiniz merak ediyorum .
Oda güldü .
/Evet hanımefendi ilk kez böyle bir tepsi taşıyorum . Sizi çok seviyor olmalı .
'Ada sinirleniyorum . Nerden çıktı bu tepsi .
-Ada neler oluyor ? Artık bir zahmet cevap mı versen .
Yalancılığı bırakmıştım ben ama ya offff
"Abim anlamadınız mı ? Hadi onlar anlamadı Poyraz sen biliyorsun Abim bana hep çikolatalı patates der .
Diyip çikolatalı patatesi işaret ettim .
'Abin mi ? Neden böyle bir şey yapmış. Özel bir gün mü bugün ?
"Hayır değil ama arada böyle şeyler yapar o .
'Peki o zaman .
"Ben tek başıma yiyebildiğim kadarını yiyim diğerlerinde paketletirim . Tabiki size vereceğimi düşünmemişsinizdir.
:Aslında ben düşünmüştüm . Çok güzel gözüküyorlar .
+Ben sana söylerim aşkım aaaa ne var onu istemekte .
"Neyse siz geçen masaya gelirim ben şimdi .
'Tamam küçük bela.
Ofladım.
Onlar orda otururken , bu sefer söylediğim yalanı hiç umursamayarak, yan masada oturup notu açıp okumaya başladım.
Çikolatalı prensesime ...
Benim o olmadığıma sonunda inanmışsındır umarım . Seni çok seviyorum . Vazgeçmicem . İyice ye ve mutlu ol . Bu arada bundan sonra sana diyeceklerimi iyi dinlesen çok güzel olur . Sadece senin iyiliğini istiyorum . Seni bazen kıskansamda beni sevmene gerek yok prensesim . Sadece mutlu ol :)
Notu hemen cebime katmıştım . Telefonumu aldım . Dondurmayı erimesin diye yemeğe başlarken .
(Mesaj -başladı-)
"Noluyor anlayamıyorum ?
%Sadece seni seviyorum o kadar .
"Bu arada seni ne kadar tanımasamda ne kadar yaptığını yargılasamda sürprizin hoştu .
% Teşekkürler prensesim . Sen mutlu ol . Neyse beni çok şımartmamanı öneriyorum sonra başından atamazsın bak .
"Peki .
%Evet az önce Naz olayını konuşuyordunuz . O olay öyle değil Ada .
"Ne öyle değil gerçekten doğru söylüyormuşsun çok çabuk şımarıyorsun .
%Şımarmakla ilgili değil . O olay gerçekten öyle değil .
"Sana inanmamı bekleme . Bu jestlerde o yüzdendi değil mi ? Beni Poyrazdan ayırmaktan başka bir amacın yok senin .
%Git Maselle konuş Ada lütfen . Poyraz yalan söylüyor . Sana yemin ederim . Poyraz yalan söylüyor.
"Peki
%Evet ?
"Olay nasıl ? Sen biliyor musun ?
%Biliyorum .
"Anlat .
%İnanmıyacaksın . Ben değil sana anlatan kişi Masel olmalı .
"Maselin adresini biliyor musun ?
%Biliyorum .************* ******** ******* **** * ** * ******* **.
"Şimdi sen ben giderken anlatıyorsun ve bende Masele gidiyorum .
%Tam olarak olay şöyle .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçemiyorum
Teen FictionÜzüyor , tekrar üzüyor , anılarımda var ama asla beni düşünmüyor. Çünkü daha beni tanımıyor . Ağlıyorum , acıyorum , ben miyim bu ? Sev demiyorum ben senin beni sevmene değil, benim seni sevmeme muhtacım . Sen benim içimdeki nefessin . Sen benim tek...