Telefonuma tekrar mesaj gelmesiyle,
irkildim .
% Özür dilerim Çikolatalı patatesim ..
Seni çok özledim.
"Nasıl oluyordu buluyorsun telefon numaramı ?
%Söyleyemem prensesim tekrar özür dilerim . Ama Adana'ya döndüğüne göre artık Poyraz yok kalbinde eminim seni tanıyorum .Biliyor ne hissettiğimi neden yaptığımı , beni nasıl bu kadar iyi taniyabiliyor , anlayamıyorum .
"Nasıl yapıyorsun nasıl oluyor ? Nereden biliyorsun ?
%Neyi çikolatalı patatesim ?
"Döndüğümü
%Çiles olarak bunları bilmek görevim
"Sadece bir şey soracağım ve dürüst cevap vermeni istiyorummm .
%Söyleyebileceğim bir şeyse tabiki ama değilse özür diledim prenses
"Benle gittiğim şehre geldin mi ?
%Seni korkutmak istemiyorum . Duymak istiyor musun gerçekten .
"Geldin
%Geldimm . Ben hep yanındayım prenses
"İnanamıyorum . Öylece peşime düşüp geldin yani .
%Evet . Bu benim için hiç sorun değil seni sevmem yeterli oluyor .
"Acaba burada hastalıklı olan Poyraz değil sen misin ?
%Asla asla böyle düşünme . Sana zarar vermem
"Oda aynı şeyleri söyledi ama güvenmedim . Hiç tanımadığım bir adama bu laflarına hiç güvenmem .
%Yapma beni tekrar sensiz bırakma
"Kendim hariç kimse umrumda değil artık .
%Yapma , lütfen
"Gitgide ona benziyorsun . Bir daha cevap vermeyeceğim .
"ElvedaYazar yazmaz çıktım mesaj kutusundan üst üste fedakarca mesaj gelmeye başladı telefonumu sezsize alıp , lavaboya girdim . İyice elimi yüzümü yıkadım. Kapı çalındı
- Ada iyi misin gelmedin ?
"Sadece ... ahh yok bir şey
-Emin misin ?
"Evet evet yorgunluk bir anda vurdu sanırım
-Az önce iyi gibiydin
"Ahh bilmiyorum Nalan, acaba sen yatacağım odayı gösteren ben dinlensem bu akşam size ayıp olur mu ?
- ne ayıbı çiçeğim , gel yat hemen .
Nalanın yürümesiyle onu takip ettim .
-bu oda biraz az ışığı var ama boş olan tek oda...
"Yok Nalan ne olacak yük oluyorum size birde odamı seçeceğim .
-ne yükü kız ! Geç yat sen hadi .
Eğer bir şey falan lazım olursa koridorun başındaki oda benim karşısı da annem gilin yanında sayılırım hemen .
"Çok teşekkürler Nalan .
-Rica ederimm
Kapıyı kapatırken
-hadi iyi geceler
"İyi geceler .Kafamı yastığa koyar koymaz gözümden yaşlar boşanmıştı bile . Eskiyi hatırlamak istemiyordum . Poyraz ismini duymak ya da onla ilgili herhangi bir şey ya da beni korkutan hiçbir olayı duymak ya da yaşamak istemiyordum .
Derken telefona tekrar mesaj sesi geldi Çilesi sessize almama rağmen .
Başkasından olmalı
İnanmıyorum ya bu kadar çabuk mu !'Yalandı . Bu olaylara inanıp gitmene inanamıyorum .
Okudum aynı mesajı defalarca okudum .
'Sana zarar vermem gibi bir şey olamazdı . Onu geçtim Naz'a saç teline bile zarar vermedim . Ama inandın , onlara .
Mesaj üzerine kendimi iyice sıktım . Cevap vermemeliyim , vermemeliyim.
'Hala inanıyorsun , seni Naz 'dan çok sevdiğimi biliyordum ama 2 senede hiç görmesem bile unutamayacağımı söyleseler inanmazdım .
Yapma , böyle deme Poyraz . Etkin altına alma beni . Cevap vermemeliyim .
'Üstelik onla uzun bir ilişki yaşamam üzerine , senle kısacık bir ilişki bu kadar bağı nasıl yaptı anlayamıyorum
. Sen gittikten sonra okulda ne olduğunu biliyor musun ?'Cevap vermemekte ısrarcısın sanırım .
'Öyleyse anlatim . Ayrılma nedenimizi kimseye söylemezken senin canın arkadaşın Nalan tüm okula benim Naza şiddet uyguladığımı , eve kapattığımı ve Nazın ölümü üzerine suçlu olduğum için terapi gördüğümü ve senin o gün bana kafama kazıyarak söylediğin o boktan yalanları yaymış . Ve hala terapiye devam ettiğimi söyleyip senin beni bırakmam üzerine aldığım terapileri tam tersi anlamda yansıtarak bu duruma dönüştürdü . Acaba dedim o zamanlar bunu Ada mı yaptırıyor benim o küçük sevgilim . Olmasına imkân veremedim . Ada yapmaz. Ama düşündüm benim Adam benide bırakmazdı , peki o beni bırakıp giden Ada , ya o kimdi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçemiyorum
Novela JuvenilÜzüyor , tekrar üzüyor , anılarımda var ama asla beni düşünmüyor. Çünkü daha beni tanımıyor . Ağlıyorum , acıyorum , ben miyim bu ? Sev demiyorum ben senin beni sevmene değil, benim seni sevmeme muhtacım . Sen benim içimdeki nefessin . Sen benim tek...