Sny malého kluka

1 0 0
                                    

Den čtvrtý
každý den je úplně stejný, tak můžu v klidu psát svůj příběh možná že to tu není tak špatné, je tu klid Přestali mě bít protože přišel někdo nový a já je už nezajímám. Vždy jsem chtěl psát zajímavé a krásné příběhy, jaké byli ve všech knihách, ale tohle je pravda at chci nebo ne. Můžu tu psát Romea a Julii jako shakespeer nebo ukazovat realitu ve vězení jako Orwel ukázal realitu v diktatuře. Tady ale nejde o slavné spisovatele jde o mé příběhy. Nemusím si to celé vymyslet stačí obalit mé pocity něčím přístupnějším pro normální lidi. Tenhle příběh je jiný, není tu nic smyšlené. KREV JEŽ BYLA PROLITA ZŮSTALA POD MOU Kůží. Ve škole jsem byl ze začátku pozadu a šikanovali mě, až do dne jednoho školního zápasu. Jeden kluk jménem Tony, hrál za školní fotbalový tým a někdo zveřejnil video na kterém se líbá se svou učitelkou Angličtiny. Riditel si ho proto zavolal a on nemohl ten den hrát, všichni se mu posmívaly až jsem to nevydržel a ozval se, vím jaké to je a sem zvyklý snášet rány. Porvali jsme se a skončili den po škole. Začali jsme se bavit a chodit do místního kina, kde jsem nakonec získal práci jako technik a mohl jsem tak vidět každičký film. Život začal být celkem fajn, staral jsem se o tátu měl práci, kamaráda a mohl chodit do školy, vám to přijde šílené stále, ale můj sen v i padal skoro takhle, jedine co neseděla byl táta který každý večer přišel totálně na mal, to se v následujících dnech mělo změnit.

Deník mého vrahaKde žijí příběhy. Začni objevovat