Nahoře moje kresba podle předlohy, snad se líbí ☺️
------------------
Je to už měsíc co Avengers znají Petera a krom nějakých základních informací o něm neví nic.
Za tu dobu ale mohli pochytit, že je stejný jako Tony né-li horší...
Jmenovaný zrovna vešel s Gwen do obýváku, byla sice už škola ale oni měli ředitelské volno kvůli výbuchu v laborkách a vůbec to neměli na svědomí ti dva když se jim nepodařil jeden experiment a o něčem se zážívně bavili.
Když si vzali snídani a přisedli s k ostatním ke stolu tak se jich Clint zeptal jestli si pak s ním a ostatníma nezatrénují, přece když jsou jejich tátové dva ze základních Avengrů tak se přeci musí umět v případě nouze bránit ale i když se jich na to ptali téměř každý den tak jejich odpověď byla stejná.
„Ne díky, my jak už víte neholdujeme bojovým sportům a tak." odpověděl jako pokaždé Peter.
Ne že by je to ne lákalo ale přece po tom kousnutí byli oba dva silnější než Bucky a Kapitán dohromady, mrštnější než Natasha a přesnější než Clint a do toho ještě jejich vylepšené smysly a vše ostatní. Kdyby na to jen jedinkrát kývli už by jejich tajemství nebylo tajemství ale oni přece raději trávili čas spolu o samotě v jejich soukromé laboratoři/dílně kde mohli být jako pár nebo se houpali spolu po městě.
Dojedli snídani a s tím že budou v laboratoři a ať je nikdo neruší zmizeli.
Avengers si jen povzdechli, tak to bylo pokaždé když vytáhli tréning nebo něco podobného ale nic s tím dělat nemohli je to přece jejich rozhodnutí.
Kdyby jen tak věděli že trénují a víc než dost ale pokaždé když jsou všichni krom jejich otců na misi nebo mimo budovu v horším případě v noci kdy jsou pak unavení ale ne z vyčerpaní ale z toho že nespali a nemohou si dát ani kávu protože nechtějí aby to dopadlo jako posledně kdy nespali pak několik dní a jen kvůli kofeinu, no jo kofein a pavoučí DNA nejde prostě k sobě.- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tahle kapitola je pro @kateavengers vím nic moc o ničem ale chtěla jsem vám udělat radost
P.S. Psala jsem ji o půl noci ale co bych pro vás neudělalaA jen tak pro info jak všichni víme tak 10.8. má narozeniny Peter a já se rozhodla že na počest mé BFF bude mít Gwen narozeniny 20.8. deset dní po Peterovi.
ČTEŠ
Spider-duo FOREVER
FanfictionFF - Spider-man, Avengers Peter Stark a Gwen Rogersová Spider-man a Spider-woman Syn Iron Mana a dcera kapitána Ameriky Tohle je příběh o nich....