Uběhlo několik dní od té velké debaty Avengers a Gwen se nechtělo ten den vůbec nic. S nechutí vylezla z postele a odešla do místnosti, kde byly všechny hudební nástroje. Když jí bylo na nic tak si sedla ke klavíru a začala hrát a zpívat, bylo to to nejlepší odreagování. Na klavír hraje, když je smutná, na kytaru když je šťastná a na bicí zase když je naštvaná a nebo podle toho jak se jí chce.
Když se Peter probudil, tak šel za Gwen ale když nebyla u sebe v pokoji tak se zarazil. Ona byla vždy velký spáč a bylo jedno kdo je její otec. Pak si vzpomněl co je za datum, zasykl a vydal se jedním určitým směrem.
Dnes byl jeden z nejhorším dnů pro Gwen, dnes ji totiž zemřela máma a Peter věděl co to znamená.
Jakmile byl skoro u hudební místnosti, uslyšel nádhernou skladbu, kterou mohla hrát jen jediná osoba a to jeho životní láska. Hned jak vešel do místnosti uviděl ji, místo toho aby ji cokoliv řekl tak si k ní sedl obejmul ji a pak co se od sebe odtáhli začali hrát tentokrát spolu.
Když Peter ani Gwen nedorazili na snídani což bylo divné, ti dva nikdy nevynechali žádné jídlo, zvlášť kvůli jejich zrychlenému metabolismu, začali si dělat Tony a Steve starosti a tak se je vydali hledat. Ostatní se vydali za nimi a když uslyšeli hudbu vydali se hned za ní.
Jakmile vešli do místnosti odkud se ozívala ona hudba strnuli na místě a nevěřícně hleděli na to co vidí.
-----------------------------------------------------------
Tak tady máte první polovinu páté kapitoli, snad se líbí. 😅❤️
A nebudu se zlobit když mi hodíte hvězdičku a follow 🤗
ČTEŠ
Spider-duo FOREVER
FanfictionFF - Spider-man, Avengers Peter Stark a Gwen Rogersová Spider-man a Spider-woman Syn Iron Mana a dcera kapitána Ameriky Tohle je příběh o nich....