Jsou to dva dny co přijel Liam s kluky. Dnes se má Peter a Gwen seznámit se zbytkem a taky chce Liam říct pravdu o tom kdo skutečně je.
Naši mladí hrdinové zrovna jedou autem za kluky do hotelu, když začne v rádiu hrát písnička Up All Night od zmíněných a tak se na sebe podívali a začali zpívat. A jelikož i Peter má nejen talent na maléry a podobně, tak i jako Gwen umí zpívat, jen to nikdo krom Gwen a Liama neví (mají to v rodině), jejich zpěv byl prostě no... WOW. Než přejeli přes celý New York tak si zazpívali ještě několik písniček a chytili pár záchvatů smíchu.
-time skip-
/U One Direction/
Kluci jako obvykle dělali blbosti, tedy všichni kromě Liama (toho nejzodpovědnějšího/pokud to vůbec jde), který čekal až mu zavolá Peter, že jsou tady.
„Hej Li! Pojď se taky bavit!" zavolal na něj Louis „Jo! Pojď taky, jsi nějakej netrpělivej!?" přidal se k němu Harry
Než jim stačil odpovědět, začal mu vyzvánět mobil, což znamenalo jediné jsou tady.
„No nazdar, jaký máte patro? A vůbec dostaneme se k vám nebo se tam máme zhoupnout na pavučinách?"
„NEOPOVAŽUJTE SE!!!" zatrhl jejich nápad hned, „nechci jim přivodit infarkt krom toho myslím že toho bude na ně dost i tak a prostě řekněte že jdete za mnou, i když nepochybuji že by jste se sem dostali i bez toho, a uvidíme se za chvíli tak zatím"
„Zatím" ukončil hovor.Mezi tím co telefonoval chodil po místnosti a občas se podíval na kluky kteří ho zmateně pozorovali.
„Dostaneme vysvětlení?" otázal se ho Zayn „protože tohle bylo divný"
Jakmile to dořekl, ozvalo se zaklepání na dveře od jejich apartmánu. Liam nic neřekl a jen šel otevřít. Když je otevřel, tak se za nimi nacházeli holka a kluk, okolo 16ti, 17ti let. One Direction na ně koukali, tedy všichni kromě Liama který se s nimi přivítal a jakmile byli uvnitř za zavřenýma dvěma tak spustil :„Fajn asi bych vám měl něco říct, tohle je Peter, můj bratranec a Gwen a ještě jedna věc, má rodina tedy aspoň od mámi i když to nikdo neví je celkem slavná, no strejda..."
Peter jen protočil oči a radši se do toho vložil „Těší mě Peter Stark, jak už bylo zmíněno bratranec tady Liama, rád vás konečně poznávám" a aby toho nebylo málo Gwen tomu dodala třešničku na dortu „A já jsem Gwen Rogersová a ano naši rodiče jsou Tony Stark a Steve Rogers."
Kluci na ně jen hodnou chvíli koukali a jakmile jim to došlo vykřikli sborové „COŽE!!!!!??????"
Liam se na ně jen provinile podíval a usmál. A podle jejich výrazu tohle bude na dlouhé vysvětlování.
---—---—----—----—-----—----—--—---—-----
Snad se líbí ❤️
Vaše Lexi 🌺
✨Bohyně příběhu, fikcí a iluzí✨
🤗✨🤗
ČTEŠ
Spider-duo FOREVER
FanfictionFF - Spider-man, Avengers Peter Stark a Gwen Rogersová Spider-man a Spider-woman Syn Iron Mana a dcera kapitána Ameriky Tohle je příběh o nich....