9.1

168 11 30
                                    

Je týden do nadačního plesu/večírku Starkovi nadace a Peter s Gwen jsou každý den už po celé tři týdny zavření v jedné určité místnosti a tou je hudební místnost. Ostatní to nevědí, protože si dali tu práci aby byla tahle místnost zvukotěsná a taky dokonale zatajovali informace co dělají a kde jsou. Trénovali totiž na onen ples, měli to jako překvapení pro všechny a hlavně pro Tonyho s Pepper, protože se omylem dozvěděli, že Peter bude mít sourozence. Nikdo neví, že to ví a taky to tak zůstane dokud to oni samy neřeknou.

Momentálně se ostatní členové týmu nacházejí ve společenské místnosti, kde probírají různé věci, když jim v tom FRIDAY oznámí, že se před vchodem do základny vyskytuje nějaká osoba.

„Kdo je to?" „Liam, pane" „Pusť ho dovnitř a zjisti kde jsou ti dva určitě ho rádi uvidí, zejména Peter." „Jistě, pane"

Vsichni zmatení kdo onen Liam je se zadívali na Tonyho, jestli jim podá vysvětlení. Ten pochopil a začal vysvětlovat. „Liam je můj synovec a ano mám sourozence, konkrétně sestru, jeho matku. Je to... složitější, je nevlastní, máme stejného otce, jinou matku. Dozvěděl jsem se o ní když jsem procházel věci svého otce, kontaktoval jsem ji je to přece má sestra, no a začali jsme se vídat a jelikož má syna Liama tak i s ním a Petrem. Jo a asi by jste měli vědět ještě jednu věc..."

Ztichl když ostatní vykulili oči protože už nejspíš došel za nimi a měl pravdu. Když se otočil uviděl tam svého synovce.

„Liame! Ahoj!" „Ahoj, strejdo."
„Co tu děláš myslel jsem, že si v Londýně." „Jo no, přece si nenechám ujít ten nadační ples a mimo to Pepper jaksi zařídila že tam jdu taky a to i s klukama, takže tak."  „Pepper, to jsem mohl tušit ale když jsi už tady tak..."

Přerušilo je něčí odkašlání a to je donutilo je vnímat tým, který je pozoroval a čekal jestli něco řeknou.

„Představíš nás?" „Jo jasně lidi tohle je můj synovec Liam, Liame asi netřeba představovat že?" „Ne to fakt ne, Peter nešetřil vypravováním."

„Tak snad to bylo jen v dobrém." ozval se Bruce
„Neznáme se odněkud? Jsi mi strašně povědomí." tohle byl zas Clint.

„Jo to je možný a asi bych se měl představit pořádně. Jsem Liam Payne, zpěvák skupiny One Direction a nechci se vychloubat ale mě a ještě další čtyři kluky ze skupiny zná celý svět. A ne nikdo neví, že moje máma je vlastně Starková, takže tak." řekl klasicky po starkovsku a odpověděl i na nevyřčenou otázku. Teď to dávalo smysl proč o tom nikdo neví a podle toho co se teď dozvěděli bylo to dobře, protože kdo by se chtěl úmyslně připravit o zbytek soukromí které mu zbylo.

„No nic já půjdu najít ty dva „cvoky" musím s němi něco probrat, tak zatím" prohlásil a vydal se je hledat a než zmizel z úplného doslechu tak ještě zaslechl : „Tak to hodně štěstí!"
A jelikož Karen neměla zákaz jemu říct kde ti dva jsou tak je našel okamžitě. Zbytek dne strávil pak s Petrem a Gwen a dolaďovali ono překvapení, to byl taky důvod proč přijel už teď a ne den před plesem jak to bylo v plánu.

-------—------—------—------—------—------—---

Co říkáte na Liama jako bratrance Petera? Mě osobně se to líbí i když mám nejradši Zayna, nehodil se mi na „místo" Peterova bratrance, vzhledově totiž není podobný na rysy Starků, tak jsem zvolila Liama a myslím že ta podoba tam je co myslíte vy?

P.S. Nebojte ostatní z kapely se tam taky objeví 😉

Vaše Lexi 🌺

Spider-duo FOREVERKde žijí příběhy. Začni objevovat