8.

169 10 2
                                    

Po zjištění, že Peter a Gwen jsou spider-duo uplynula nějaká doba a Steve s Tonym se domluvili že je už na čase je představit světu jako jejich děti. Jediný problém byl, že to ti dva ještě nevěděli ani netušili.

To ráno přišli na snídani netušíc co je ten den čeká, až když se ostatní kromě jejich rodičů nenápadně vypařili, začali mít podezření že tu něco nehraje. Měli pravdu, nehrálo a oni neměli vylézat z postele, měli se na tu školu dnes vykašlat, stejně tam nepůjdou tak či tak jak to vypadá.

„Dnes do školy nejdete, je tiskovka kde vás konečně představíme, tak se mazejte převléknout ať aspoň trochu vypadáte..... No co koukáte dělejte máte hodinu pak vyrážíme a než cokoliv řeknete, Pepper to ví a souhlasila! Takže žádné takové, že by jste se z toho vyvlíkli!"

Ti dva neměli co by namítli, pokud to chce i Pepper tak se z toho nevyvlíknou už vůbec tak radši dojedli a šli si vybrat něco jiného na sebe.

- - - - O 1.hodinu později ve škole - - - - -

Ned ani MJ se ani nedivili nad nepřítomností svých dvou nejlepších kamarádů, bez tak stejně někde někoho zachraňovali, tak nad tím radši mávli rukou ale to neměli dělat.

Teď je čekala hodina s jednou nepříjemnou učitelkou, která neměla Petera a Gwen zrovna v lásce ale milovala Avengers, tedy přesněji IronMana Tonyho Starka a Kapitána Ameriku Steva Rogerse. Kvůli tomu si z nich částo dělali srandu prý „Počkejte až to zjistí ta bude buď soptit vzteky nebo nebude schopná slova" to ale nevěděli co je čeká...

Učitelka přišla do třídy a hned ze začátku jim udělala nevědomky radost, „Tak dětičky, místo plánovaného testíku si něco pustíme. Dozvěděla jsem se totiž že Tony Stark a Steve Rogers budou mít spolu nějaké důležité oznámení a poběží to živě za pět minut. Tak šup šup na co čekáte? Ten projektor se sám nezapne!"

Studenti radši nachystali aby se mohli dívat, než aby psali neohlášený test. No ale co si budem vše je lepší než testy a písemky a k tomu neohlášené.
Do pěti minut bylo vše nachystané a pak to začalo. Po úvodní řeči Tonyho Starka, konečně přišlo to na co všichni čekali a zároveň nečekali.

„A teď je mi ctí vám konečně představit mého syna Petera Starka a dceru kapitána Gwen Rogersovou!"

Rozezněl se potlesk a novináři se mohli s otázkami přetrhnout, jen ve třídě bylo ticho, že kdyby na zem spadl špendlík všichni by ho slyšeli, byli v šoku! Přece jak oni dva můžou být děti dvou ze základních Avengers? Vždyť to nedává smysl! Toho dne vyšla spousta článků a byli jen o jednom Tony Stark má syna! nebo Steve Rogers má dceru! Tohle oznámení se rychlostí blesku rozneslo po škole a vznikl nevyřčený lov na ty dva, kdo je dostane první.

----—-----—-----—------—---—----—-------—--

Nečekaná informace postihla celý svět! Na dnešní tiskové konferenci představili Tony Stark a Steve Rogers své doposud utajené děti! Co je k tomu vedlo? A proč se o nich dozvídáme až teď? Jedno ale už víme jistě! Tihle dva si získají srdce hromady dívek a chlapců! Máme tu nového lamače dívčích srdcí a neodolatelnou krásku? To určitě ANO!!!! Pokusíme se pro vás zjistit VÍCE informací!

Nečekaná informace postihla celý svět! Na dnešní tiskové konferenci představili Tony Stark a Steve Rogers své doposud utajené děti! Co je k tomu vedlo? A proč se o nich dozvídáme až teď? Jedno ale už víme jistě! Tihle dva si získají srdce hromady ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


........................................................................

Hello, tak co říkáte na nečekané odhalení? Snad se líbí, posílám objetí ❤️🤗
Vaše Lexi 🌺

Spider-duo FOREVERKde žijí příběhy. Začni objevovat