"Görüşüyoruz Momo."diyerek gideceğimi anlayan kedinin başını okşayıp kapıyı kapattım. Hafta sonu kaydımı Karasuno Lisesine aldırmıştık.Annemle babamın ayrılığı sonrası, her yıl ayrılma aşamasına gelip ayrılmamışlardı ama en sonunda ayrılmayı başardılar, şehir değiştirerek Tokyo'dan ilk okulu okuduğum Miyagi'ye yerleşmiştik.
Bahçenin demir kapısından da geçince sokağın sonunda olan komşumuzu gördüm. Sanırım o da benim gibi okula gidiyordu.
Tokyo'daki okulumda da uzun çocuklar vardı ama bildiğim kadarıyla onda Rus genleri vardı. Tsukishima cidden bu mesafeden bile çok uzun görünüyordu.
Ona selam vermeden kulaklıklarım takılı yürüdüğüm dakikaların ardından okula gelebildim.
Tsukishima Kei
Öğretmen ilk ders yeni gelen nakil öğrenciyi tanıtacağını söyledi.
Allah aşkına kim okulun son ayı okul değiştirir ki?!
Sınıfa giren kişiyi gördüğümde jeton düşmüştü.
TABİ Kİ DE YENİ TANIŞAN KOMŞUMUZ.
Kendini tanıtırken çok kısa bir süreliğine göz göze geldik. Sonrasında ise boş bir yere oturdu. Neyse ki selam vermek gibi bir şey yapmamıştı.
Ders bitiminde herkes onun başına toplandı.
"Gidelim Yamaguchi."
"Tamam Tsukki geldim."
Sınıftan çıktıktan sonra Kageyama'yı Hinata'nın sınıfının önünde gördük hemen ardından Hinata da çıktı koridora. İkisi biraz konuşup birden bize döndüklerinde bir iş olduğu belli olmuştu.
"Yamaguchi-kun sizin sınıfa bugün uzun boylu bir kız geldi mi? Adı (y/n)."
"Evet, ama nede-"
"Koş!"
O ikisi birden bizim sınıfın kapısında bitmişti.
'' (y/n)?"
" OHA (y/n)! " Kral koridoru inletmişti.
Birden komşum kız Kageyama'nın üstüne atlar gibi satılmıştı.
" Tobio seni çok özledim. "
O sırada Yamaguchi de onların yanına gitmişti.
Kız Kageyama'dan ayrılıp Hinata'ya gülümsedi. "Tanıştığımıza memnun oldum Hinata-kun. Tobio senden çok ba- acıdı! " diyerek konuşuyordu ki Kral onun kafasını sıkmaya başladı.
"(y/n) çok uzunsun! Boyun kaç?" Hinata'dan uzundu komşum.
"169 boyundayım." Ben de onların yanına yöneldiğimde ikisi de kafasını havaya kaldırarak bana baktı. O sırada Kral-sama komşum olan kızla bizi tanıştırmaya başladı.
"(y/n) Hoshino, ilk okuldan arkadaşım ve pasör. Ona daha sormadım ama büyük ihtimalle karışık turnuva için takımımıza girecek oyunculardan biri."
Yamaguchi'yi gösterdi. "Yamaguchi Tadashi, orta oyuncu."
"Memnun oldum Hoshino-san." ikisi tanıştıktan sonra Kral-sama beni görmeden gelmişti.
"Yanımdaki de Tsukki."
Kız kaşlarını çatarak bana baktı.
Ne var aq
"Soyadınızı Tsukishima sanıyordum Tsukki-san. Ay ve adalet kanjileriyle yazılmıyor mu?" Sakince sordu.
"Evet öyle yazılıyor. İsmim de Tsukishima Kei." İlk defa konuşuyordum onunla. Yamaguchi ile ikisi de yanlış anlama olduğuyla ilgili konuştular.
Krala doğru sinirle baktığımda kafasını çevirmiş ilgilenmiyor gibi davranıyordu.
Pislik herif.
🔮
Kısa bir geçiş bölümü oldu bu. Umarım beğenirsiniz.
🔮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEZİR ~tsukishima
Fanfiction"Peki bu Vezir-sama muhabbeti nedir?" Hafif kaşlarını çatmış kafasını yana eğip gülümsemişti. Sevimli görünüyordu. • Tsukishima Kei x fem reader • Kitap 4. Sezon spoilerı içerir. Manga spoilerı yoktur! • Zaman, ulusal turnuva sonrası.