+Dream POV+
-Sakin olurmusunuz Zak'e mesaj atacağım olmazsa ararım eminim biryerlerdedirler.-Clay endişelenmek en büyük hakkımız Darryl yok ortada.
-Zak'te yok ama onu ararım biter.
Telefonumu çıkardım Zak'e mesaj attım tabiikide cevap vermedi onu aradım 3. arayışımda telefona cevap vermeye tenezzül edebildi.
-Alo Zak Darryl yanındamı?
-Evet ne oldu.
-Eve gelin geç oldu hem George'da hastaneden çıktı.
-Tamam bekle geliyoruz birazdan.
Telefonu kapattı.
-Oldumu birazdan gelecekler ve oturup herşeyi konuşacağız.
-George sende trip atma hemen.
-Senin Dream olmanı hazmedebilirmiyim öylece?
-George sen Dream'den de hoşlanıyordun?
Yüzü kızardı sırıttım.
-Ugh o farklı birşey.
-Yoruldum ben Karl.
-Aşkım sen istersen uyumaya git biz konuşup hallederiz.
-Şşş Dream sizin yatağı dızlıyorum siz George ile yere yatarsınız Karl sende uyuyacağın zaman gel yanıma bebeğim.
-Tamam tatlım iyi geceler.
-Sanada.
-Sapnap normalde olsa asla uyumazdı demekki normalleşmeye başladı aranız.
-Bu iyi birşey.
Kalkıp hemen George'un yanına oturdum suratıma bakıp gözlerini geri çekti kafasını kendime doğru döndürdüm gözleri gözlerim ile buluştu yeniden bakışırken zaman kavramı gözlerimizde eriyordu adeta.
Yüzümü ona yaklaştırdım şu an onu öpmek pek sağlıklı olmazdı ama onu öpmek istiyordum.
Onun yerine yanağına öpücük kondurdum o ise hala bana bakıyordu benim de ona baktığım gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Florida• °dnf°
FanfictionFlorida'ya arkadaşlarını görmek için gelen George'un başına tuhaf olaylar gelir. Kapak fotosu instagram'da umbrella_sama adlı kullanıcıya ait :)