+George POV+
Ah Clay keşke herşeyi bilsen... bir dakika hayır inşallah herşeyi bilmez eğer herşeyi bilseydi yanımda otururmuydu oturmazdı tabiikide.-George iyimisin dediğimi duymuyor gibisin?
-Uhh...
Ne diyebilirim seni dinleyemiyorum çünkü başımdan bir sürü anlatamayacağım olay geçti ve mental sağlığım zorlanıyor mu diyim?
-Evet dediğin konuda haklısın seni dinliyorum.
-George...sana nasıl hissettiğini sordum.
Ups.
-Pardon yanlış duydum herhalde, iyiyim sen?
Keşke iyi olsaydım.
-Bende iyiyim...
-Clay seni sıkıyormuyum?
-Hayır asla.
-Bitkin duruyorsun.
Ve bu halde bile senden etkileniyorum yakışıklı.
-George sana bişi itiraf etmem lazım çok önemli birşey.
Ne? Oha bu film sahnelerine dönücek ne itiraf edecek YOKSA BENİ SEVİYORMU? HUH LAN İMKANSIZ HAYIR ASLA İNANAMAM.
Ellerimi tuttu ve ağzından şu sözleri döktü.
-George...
-Sk- Zak Darryl'den hoşlanıyor ve Darryl'de Zak'ten hoşlanıyor onları birleştirmeliyiz.
Ugh bende evlilik teklifi olsun isterdim...Tamam evlilik teklifi abartı ama en azından çıkma teklifi? Hoş bir söz? Off ne saçmalıyorum ben yine?!?
-Oh evet bu ikisi için plan yapalım?
-Hatta Karl ve Sapnap'i de çağırabiliriz.
-Hayır bir kerede olsun yalnız duralım... İkimiz, birlikte.
-Tamam.
Olur olur dünden razıyım ben. Hayır George o seni sevmiyor git şimdi ona naz yap.
-George yine mi?
-Ne hayıır dediğin fikir çok güzel.
Sırıttı... Bi bokmu yaptım?
-Yani haftasonu için yapacağımız partideki kombinini ben seçeceğim ha?
-NE?!?
-Ay yani evet öyle dedim.
-Tatlı Gogy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Florida• °dnf°
FanfictionFlorida'ya arkadaşlarını görmek için gelen George'un başına tuhaf olaylar gelir. Kapak fotosu instagram'da umbrella_sama adlı kullanıcıya ait :)