In het bos staat een houten huisje dat nodig moet worden opgeknapt. "Het heeft isolatie, hoor." grapt Brenda. Zij geeft de sleutel aan Katie en ze doet de deur open. In het huis staat een tafel, een paar stoelen en een keuken. In de kamer ernaast staat een bed. Katie springt op het bed."Wow, dit bed ligt lekker." "Haha, blijf jij maar lekker liggen. Ehh.. morgen begin je om 10 uur, niet vergeten! Tot morgen." zegt Brenda. "Tot morgen!" Roept Katie.
's Nachts heeft Katie een nachtmerrie: ze heeft bloed aan haar handen en rent langs het zwaargewonde lichaam. Ze kijkt nog één keer om en rent dan het huis uit.
Katie schrikt wakker. Ze is bezweet en ze hijgt. Ze kijkt uit het open raam. Plotseling hoort Katie iets ritselen. Ze rent naar het raam, kijkt even naar buiten en doet hem dan snel dicht. Gelukkig geen politie.
Als Katie 's ochtends wakker wordt, is het al half 10. "Shit!" Katie doet snel een broek en het werknemersshirt, dat Brenda gister aan haar gaf, aan en snelt de deur uit.
Eenmaal op haar werk vraagt ze aan Lisa of ze een croissant mag pakken: "Tuurlijk mag dat, ik had zelf ook geen tijd om te ontbijten. Kan je er ook één voor mij pakken." Katie komt terug met twee croissantjes in haar hand en een beker koffie. Opeens hoort ze sirenes. Katie gaat snel achter een pilaar staan. De politiemannen komen binnen en roepen door een megafoon: "Handen omhoog, of je gaat de bak in!" Een paar mensen doen wat ze zeggen, maar de rest lacht. Katie snapt het niet. Dan komen de agenten van een serieuze houding, naar de slappe lach. "Hi Leo, Hi Mark," Brenda begroet ze,"Katie, breng jij pakket 17 even?" Er gebeurt niks. Katie staat nog een beetje verward achter de pilaar. "KATIEE!" Katie schrikt op, pakt het pakket en brengt het naar de agenten. "Alstublieft." De agenten bedanken Katie en Brenda en lopen weg. "Wat was er nou net?" Katie ziet dat Brenda zich zorgen maakt. "Oh, ehh... Niks hoor." Katie stamelt nog steeds.
Als Katie bijna bij haar "nieuwe" huis is ziet ze dat er iemand op haar veranda staat. Als ze dichterbij komt ziet ze dat er een vrouw door het raam naar binnen kijkt. "Hé!" Katie roept het alsof ze boos is. De vrouw schrikt op en struikelt over een losse plank. "AU!" "Gaat het?" "Jah, dankje. Sorry ik wau niet naar binnen kijken, maar ik heb al maanden geen buren gehad en ik ben nogal nieuwsgierig." Katie helpt de vrouw overeind. "Ik ben Katie." Ze geeft de vrouw een hand en de vrouw schudt terug. "Jo," Jo lijkt nog iets te willen zeggen maar doet dan haar mond dicht. Katie doet haar sleutel in het slot en vraagt "Wil je wat drinken?" Maar als Katie zich omdraait is Jo verdwenen.
JE LEEST
Safe Haven
DiversosErin is op de vlucht voor haar man, Kevin. Ze verandert haar naam in Katie en verft haar haar blond. Katie gaat naar de kust in het kleine Southport in North-Carolina. Daar ontmoet ze een weduwnaar genaamd Alex. Hij heeft een zoontje en een een doch...