6. Water

7 0 0
                                    

Katie snelt de deur uit. Weer is ze te laat. Buiten stopt ze even met ademhalen; er staat een fiets, gewoon een random fiets. Katie kijkt om zich heen en loopt dan naar de fiets. In het rieten kratje zit een een envelop. Katie maakt hem open: "Lieve Katie, deze fiets is van mijn vrouw geweest, maar jij mag hem hebben. Dan hoef je niet meer zo ver te lopen. x Alex." dus dat was die harde knal vannacht. Katie zou eigelijk blij moeten zijn, maar ze denkt bij zichzelf: 'Nee dit kan niet! Hij is een weduwnaar, dat is niet goed. Ik ga hem zeggen dat we moeten stoppen. AARGHH, wat is de liefde toch slopend!!' Ze pakt de fiets en loopt er mee naar het dorp.
"Hey, sunshine, lekker geslapen?" Alex wil haar een zoen geven, maar Katie houdt het tegen. "We moeten hiermee stoppen. Je hebt net je vrouw verloren. Dan kan je toch niet zomaar een nieuwe vrouw nemen?! Ik vind je echt leuk, echt, maar dit kan niet." "Katie, het is oke. Het is een jaar geleden gebeurt. In die tijd veranderd er veel en je kan de liefde toch opnieuw vinden? Laten we het gewoon proberen en dan zien we wel." Alex slaat zijn armen om Katie en kust haar.
SPLAAHSSS! Een emmer water bereikt Katie en Alex en ze zijn helemaal nat. "hahaha, kom Lexie, we pakken de waterballonnen!" "Josh, wacht op mij!" Josh en Lexie rennen lachend achter het huis. "Ik heb een idee." Roept Josh. Hij pakt een zak waterballonnen en vult ze onder de kraan.
Ondertussen geeft Alex twee waterpistolen aan Katie. Zelf neemt hij de superzooker.
Na een kwartier water te hebben voorbereid staan de twee teams tegenover elkaar. Katie heeft wel twee volle emmers waterballonnen en Alex twee superzokers! Lexie staat klaar met de tuinslang en Josh heeft ook een behoorlijke voorraad waterballonnen.
"3...2...1 START!" Roept Katie. De twee teams maken elkaar helemaal nat en het is een woeste waterpartij.
Na het gevecht maakt Katie in het café warme chocolade melk en Alex haalt wat handdoeken. Als Alex terug komt vraagt hij aan Katie: "Volgende week is het 100 jaar bestaan van ons dorpje. Er is heel veel vuurwerk en feest. Heb je zin om te komen?" "Dan kan je op mij passen," roept Lexie opgewonden, "Als papa en Josh het vuurwerk klaarzetten!" "Tuurlijk kom ik," Zegt Katie.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 15, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Safe HavenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu