Глава 3 // Чудовище

136 12 2
                                    


// Гл. т. Джънгкук
Продължих да забивам пръсти в нея, исках да чуя стененията ѝ предизвикани от мен. Затиснах я в стената и я целунах грубо и започнах да вдигам блузата ѝ.

- Махни се, моля те! Ще направя всичко само ме остави на мира! - каза Амбър и беше на път за зареве.

- Ще си получиш заслуженото, никой не смее да ми повишава тон, че коя си ти? - попитах аз и в същия миг скъсах блузата ѝ от яд и забих устни във врата ѝ. Започнах да го шаря докато слизах с бавно темпо на долу.

- Знам, че ти харесва, няма нужда да се сдържаш. - казах ѝ докато целувах вратлето ѝ грубо.

- Мислиш ли че с такова копеле като теб някога би ми харесало? - каза тя и тогава.. когато чух тези думи, само един човек можеше да ме успокой, но за нейна жалост, го нямаше. Обърнах я с гръб към мен, свалих дънките ѝ на един път и без да се бавя го извадих и го забих грубо в нея. Започнах бързо и болезнено. Беше толкова тясна и толкова много ми харесваше. Хванах косата ѝ и я издърпах силно като забързах темпото.

- Как е? - попитах аз като се приближих до ухото ѝ. Не получих отговор и това не ми хареса, забих се до дъно и останах така в нея.

- Как е, попитах? - казах отново ядосано. - Кажи ми ме ти харесва, хайде, не се прави малката. - хванах я силно за брадичката.

- Х-харесва ми.. - каза тя без никакво чувство, но щом го чух си прехапах устните и го изкарах за секунди и пак се забих в нея. Стиснах силно задника ѝ и започнах да го тласкам в себе си. Леките ѝ стонове се чуваха, но цивренето ѝ ми пречеше да им се насляда. Забързах темпото и размазах лицето ѝ в стената. Извих глава от удоволствие и я придърпах до себе си, като започнах да оставям целувки по гръбчето ѝ. Сложих ръката си на една от гърдите ѝ и започнах да я масажирам.
Започнах да се забивам още по-бързо, усетих как бях на път да свърша и изръмжах с лек стон.

// Гл. т. Амбър
Плаках със забита глава в стената, какво чудовище трябва да си за да изнасилил момиче в кабинка на гимназия. Болката беше толкова голяма, а той не спираше да забързва и да се забива в мен.
За миг забави и излезе от входа ми, плесна ме силно по задника и свърши на него.

- Защо подяволите го направи? - попитах аз разревавайки се още повече.

- Научи си урока. - отговори той. Бях бясна и безащитна в същото време. Свлякох се на земята от болка.

Ти ли си? // story with JungkookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora