Si a venit si ziua in care eu mergeam cu totii la concertul in care canta trupa de baieti One Direction, niste baieti frumosi cu talente uimitoare, dar sa trecem peste asta. Ne-am dus la concert iar scena era imensa parca venea Obama. Baietii au inceput sa cante dar Harry mi se parea ca se uita dupa prietena mea Katty despre care v-am spus ca are par saten inchis si ochii verzi, parca s-a indragostit in timpul concertului de o fană din public. Katty se uita si ea la Harry si a inceput sa spuna:
-Ce baiat minunat e Harry sigur o sa ne casatorim intr-o zi, spunea Katty foarte entuziasmata.
-Da,da sigur o sa ai sanse cu Harry, spuneam eu ironica.
- Nu o descuraja, spunea Jason, poate o sa se marite in visele ei.
-Gata fetelor si Jason ea are vise mari cu Harry, voi ce vise aveti? spunea Emily.
In timpul concertului Emily se tot holba la Niall parca l-ar iubi de nu stiu cat timp si acum are ocazia sa il vada pentru prima data, chiar daca a mai fost la nu stiu cate concerte de ale trupei One Direction. Eu acum vin pentru prima data la One Direction fiindca pana acum nu m-a pasionat muzica lor, dar de data asta nu am mai refuzat. Nu stiu de ce dar, in fine.Am privit in continuare si am si ascultat si mi s-a parut ca e fain concertul. Nu inteleg de ce am pierdut atatea concerte. La concert au venit si cuplul sezonului: Derek si Sally cuplati abia ieri.
-OOH, ce frumos, cum merge relatia? Sper ca nu s-a intamplat nimic rau de ieri pana azi, spunea Katty foarte vesela.
-Asa e, cuplul sezonului, spuneam eu.
-Ne sta bine nu, spunea Derek uitandu-se adanc in ochii lui Sally.
Dar, sa trecem direct la One Direction. Dupa concert fetele s-au dus la baietii trupei sa,le dea cate un autograf ca de fiecare data cum faceau ele de fiecare data cand mergeam la un alt concert. De data, totii baieti le-au dat cate un pupic pe obraz pana si mie era ciudat. Dupa o vreme dupa ce toti au primit autograf , baieti au spus ca suntem foarte dragute si ne-a dat un bilet pe gratis pentru urmatorul concert.
Dupa un timp am vazut ca Mike a venit si el la concert, mi-a spus ca a venit pentru a ne putea vedea boi doi si sa discutam la un suc. M-am speriat dar nu am lasat la vedere frica mea. Ne-am dus la suc si acolo era chiar.........
CITEȘTI
Povestea Dianei
RandomIn aceasta carte este vorba de o fata Deea care are 17 ani si se indragosteste de un baiat, dar se pare ca acel baiat nu ar fi ceea ce pare. Are niste prieteni buni pe care se bazeaza mereu.