Era duminică dimineață. Razele soarelui pătrundeau în camera mea. Mi-Am făcut rutina de dimineață și mi-am luat micul dejun.Mi-am luat un tricou alb pe care scria "This is me" și o pereche de iegări negri și o pereche de bascheți Converse.
Mi-Am luat o geantă și am plecat sa fac o plimbare pe malul mării. Mă gândeam la conversația de acum două zile cu Harry Styles,dar mai rău era că am aflat defapt cine era Liam Payne. M-Am așezat pe o bancă când îmi bârăia telefonul în geantă.-Alo! am răspuns eu.
Alo!Deci te-ai mai gândit la propunerea mea?
Mi-am dat seama că era Harry Styles, după vocea lui.
-Da,m-am mai gândit.Voi accepta!spuneam eu furioasa dar fără sa își dea seama,înghițind în sec.
-Deci la 8 seara la hotelul din centru orașului.
-Am înțeles. Pa.
-Pa,ne vedem acolo,stabilim detaliile mai încolo.Partea buna era că eram singură acasă fiindcă mătușa mea era plecata la o întâlnire. Deci,mi-am ales o rochie mai lejeră,m-am machiat și mi-am lăsat părul desprins.Era șapte jumătate seara și am pornit spre hotelul ăla prost și enervant.Trebuia sa îmi salvez prietena.
Era 7 jumatate și am pornit spre hotelul ăla prost și enervant. Băieții mi l-au arătat pe Jack Stevenson. Era un brunet cu ochii căprui.M-am dat pe lângă el și am aflat unde erau banii și băieții l-au redus la tăcere amenințându-l. Eu doar am stat și am privit. Când sa plec de la hotel am făcut o fata cu păr şaten închis și ochii verzi. Era chiar Katty.Se pare ca și ea făcea parte din grupul lui Harry. Se pare ca era iubita lui Zayn. Nu îmi venea sa cred. M-Am îndreptat spre ea și s-a mirat și ea. Nu am m-ai vazut-o de foarte mult timp așa ca am hotărât ca mâine dupa-amiaza sa ne întâlnim la cofetăria de lângă hotel.
Era luni. Afară era cald. Mi-Am făcut rutina de dimineață și m-am îmbrăcat cu un tricou negru cu un craniu pe el și o pereche de pantaloni scurți. M-Am uitat la televizor și m-am uitat la ceas și era doua jumătate. Mi-Am luat o pereche de adidaşi albi și am pornit spre cofetărie .Am văzut ca acolo era Katty. Ne-Am îmbrățișat și m-am așezat la masa. Mi-Am comandat un fresh de portocale,iar ea un coca-cola.Am aflat ca ea s-a îndrăgostit de Zayn Malik în vacanța de vară. Atunci a aflat ca el face parte din grupul ala a lui Harry. A fost de acord doar de dragul lui fiindcă era îndrăgostită și nu mai știa ce face.Acolo i-am spus Cum l-am cunoscut pe Liam.Eram îndrăgostită de el.
Am plecat de acolo și ne-am dus la mall. Într-un magazin era Emily. Ne-Am îndreptat spre ea și am fost foarte fericite toate trei.
Ne-Am plimbat prin tot malul și am fost și la un film "Inside Out". Pe la jumătatea filmului se pune lângă Emily un băiat care mi se părea cunoscut. Era brunet cu ochii verzi,cam suspicios de fel,avea mușchi și era înalt.M-am uitat mai bine la el dar tot nu îmi puteam da seama cine era,pana când Emily a spus"Harry". Ea ne spunea ca si-a făcut un iubit nou.Era Harry Styles. S-a terminat filmul,în sfârșit.Am ieșit și din mall și eu am intrebat-o dacă știe cine este Harry. Mi-A spus ca este iubitul ei,defapt ea știa cine era în realitate.M-am supărat pe ele fiindcă nu mi-au spus,dar ne-am împăcat.Ne-am dus prin parc și am mai povestit. Acolo era gasca lui Styles. Nu din nou,spuneam în gândul meu.Îmi este și scârbă sa ii văd.Eu mă uitam la Liam cu o fata de aia ca și Cum eram dezamăgită și suparata rău pe el. Iar el cu o față din aia ca și Cum mi-ar cere iertare. Zayn cu Katty au plecat prin parc,Harry cu Emily la fel,Niall cu iubita lui sa îi arate împrejurimile,și Louis cu colega lui,doar eu cu Liam am rămas pe o bancă.Am vorbit cu el și mi-a cerut scuze pentru tot ce s-a întâmplat.M-am uitat în ochii lui și vedeam câteva lacrimi. Mi-a spus ca la început a făcut ce i-a spus Harry dar apoi chiar s-a îndrăgostit de mine,cu adevărat.
-Îmi pare rău pentru tot ce s-a întâmplat! Dacă mai putea ierta aşi fi foarte fericit.
-Sunt încă foarte supărată pe tine. Dar eu am fost îndrăgostită de el.
S-A apropiat de mine și m-a sărutat.Sărutul nu a fost lung și eu m-am uitat lung la el și atunci eu am plecat. În gândul meu eram foarte fericita,dar am arătat ca eu eram furioasa.Am ajuns acasă și am primit un mesaj"Îmi pare rău pentru ce s-a intamplat,nu am vrut sa se întâmple chiar asa. Semnat,Liam"
Câteva picături de lacrimi mi-au apărut pe obraz.
Știu ca ați așteptat mult. Sper ca v-a placut capitolul. Mai am foarte multe idei și de aceea sper sa postez un capitol săptămână ăsta sau măcar săptămână viitoare. BYE.
CITEȘTI
Povestea Dianei
De TodoIn aceasta carte este vorba de o fata Deea care are 17 ani si se indragosteste de un baiat, dar se pare ca acel baiat nu ar fi ceea ce pare. Are niste prieteni buni pe care se bazeaza mereu.