Petrecerea a fost un succes din fericire. Prietenii mei au plecat acasa fiindca era 5 dimineata, am dansat toata seara, dar sa trecem peste asta. Era duminica si m-am dat jos cu greu din pat fiindca eram obosita. M-a sunat Mike, intrebarea mea de unde imi stia numarul, si am raspuns:
-Alo, eu fiind foarte obosita.
-Buna dimineata, ce faci draguto?
-Neata de ce m-ai sunat?
-Sa te intreb daca vrei sa mergi mai tarziu la o cofetarie!
-De ce as vrea sa merg undeva cu tine, m-ai ca m-ai trezit! Spuneam eu nervoasa si irascibila.
-Spune da sau nu.
- Ok, la ce ora?
-Pe la doua daca e bine!
-Ok, pa.
M-am dat jos din pat entuziasmata nu stiu de ce mi-am facut un dus cald, si m-am imbracat cu un tricou bleu si o pereche de pantaloni de trening trei sferturi cu negru si roz, si o pereche de bascheti. Mi-am pus la mana o bratara si un colier si am plecat din casa fiindca era tarziu. Ne-am intalnit la cofetarie si am discutat ca intre prieteni. Acolo era Alexis si Kame care parca erau un cuplu fericit, dar Mike a inceput sa chicoteasca.
Am plecat de la cofetarie dupa o ora si m-am impiedicat, dar mi-am scrantit piciorul. M-a luat Mike in brate si m-a dus la spital. Doctorul a spus ca mi-a .scrantit rau piciorul. Mike i-a chemat pe Emily, Jason, Alexis si Kame. Cand au ajuns.la spital, Emily i-a sunat pe familia mea sa vina. Doctorul le-a adus o veste rea: trebuie sa ma opereze. Cand au auzit, Emily era cat pe ce sa lesine, dar Jason a incercat sa o calmeze. Eu si cu Emily suntem verisoare, dar noi suntem de fapt surori de suflet, asa ne credem noi. A inceput operatia si a durat cateva ore, dar s-a terminat cu succes. Doctorul a spus sa intram pe rand iar prima persoana care a insistat cel mai tare sa intre a fost Mike. El credea ca dorm si vb langa mine crezand ca nu aud. Mi-a spus ca ma iubeste si ca mi-ar vrea tot binele si ca ar face orice ca sa ma faca fericita. Ma simteam foarte bine langa el, ma facea fericita dar eu nu avram curaj sa ii spun ca m-am indragostit de el. El era un baiat diferit fata de ceilaati, te face sa razi, sa fii fericita are un zambet superb, e baiatul perfect chiar daca la inceput se da drept un rebel. La inceput nu il suportam deloc dar i-am acordat o sansa si m-a impresionat.
Dupa ce a zis ce a avut de zis a intrat familia mea. Au vb cu mine, dar imi doream sa intre Emily sa ii vorbesc. Dupa doua zile, am plecat acasa si Mike m-a privit cu o privire atat de blanda, era atat de dragalas. A venit. Era vineri si am vrut sa ma duc la scoala fiindca ma plictiseam in casa chiar daca mergeam cam greu. Am aflat ca azi i-au bursa si am fost entuziasmata, am luat bursa impreuna cu Emily si diva noastra din clasa, Emy. Stau cu ea in banca si imi doresc sa stau singura mai bine decat ea. Aveam istoria dar nu am facut-o fiindca nu a mai venit profesoara. Este un coleg din clasa, Mihai care ma enerveaza. Avem niste colegi obraznici dar noi suntem de fapt o familie adevarata.Sper ca v-a placut capitolul si as vrea sa stiu .parerea voastra despre carte puteti la sa un mesaj. In poza este Mike su Deea, doar v-am spus ca o sa pun poza cu ei. Poate voi pune o poza cu Emily si Jason, cuplurile din carte.
CITEȘTI
Povestea Dianei
De TodoIn aceasta carte este vorba de o fata Deea care are 17 ani si se indragosteste de un baiat, dar se pare ca acel baiat nu ar fi ceea ce pare. Are niste prieteni buni pe care se bazeaza mereu.