Secrete ascunse

57 3 0
                                    

S-au terminat orele şi am plecat acasă. Am primit un mesaj de la Mike, cum că vrea să ne întalnim, pentru a îmi spune ceva. Eram curioasă să văd de ce m-a chemat şi m-am dus. Eu m-am . cu el şi ne-am salutat:
-Bună, ce faci?
-Bine, am venit să aflu ce ai vrea să îmi spui.
A venit un chelner la noi şi eu mi-am luat un ice tea, iar el şi-a luat o ciocolată caldă.Am vorbit, dar nu mi-a spus nimic ce mi-a dat de gândit, cred că a vrut doar să mă întalnesc cu el şi să vorbim.S-a făcut seara şi m-a dus până acasa. Era evident doar suntem vecini. Era vineri. M-am dus în casă şi mi-am făcut un duş cald şi apoi m-am băgat în pat. Nu puteam să adorm pentru că se auzeau sunete ciudate. Mi-am luat un hanorac gri şi am ieşit afară să văd ce se întampla.Nu îmi venea să cred ce vedeam. Era Mike care se saruta cu o fata. Am inceput sa plang fiindca am început să am încredere în el. Am fugit, iar Mike fugea şi el spre mine. Îmi spunea că nu era ceea ce pare, dar nu l-am crezut. Am fugit în casă. Bine că nu era nimeni acasă, părinţii erau plecaţi cu firma.
Am adormit plângând. Era dimineaţa. Mi-am făcut un duş cald, si mi-am luat o pereche de pantaloni negri si un tricou alb. Am plecat spre scoala, si nu am vorbit cu nimeni. Emily a venit la mine şi m-a întrebat ce s-a intamplat, dar nu i-am raspuns.AM mers la ore. Prima ora o aveam franceza. Nu a venit profesoara fiindca nu a putut ajunge. Am stat in ultima banca, nu e felul meu, dar eram suparata. A incercat Mike sa imi explice ce s-a intamplat, ca a fost o provocare dar nu l-am crezut. E un mare prost, mincinos şi un mare nesimţit.Am ajuns acasa, m-am dus în bucătărie să îmi iau o apă, iar pe frigider era un bilet :
"Nu putem ajunge zilele astea acasă fiindcă avem foarte multa treaba la firma. Trebuie sa plecam in Ankara timp de doua zile pentru că trebuie sa ne intalnim cu un coleg. Te pupam. Cu drag, parintii tai dragi" Ma gandeam: Am ratat sa vad si eu Turcia, era visul meu, dar.... . Am început să fac temele la matematică şi mi-am luat o carte şi am început să citesc.Am primit un mesaj care era de la Emily. Voia să ne întalnim. Ne-am întalnit în parc. Acolo era Mike împreuna cu Jason. Emily mi-a spus că vine imediat, îşi i-a ceva de undeva. Cred că minţea fiindca Jason a facut la fel. Mike s-a apropiat de mine, iar eu tot mă depărtam, încerca să îmi explice ce era cu fata aia. Îi spuneam să mă lase în pace dar nu ma lăsa. Dintr-un tufiş a ieşit un baiat blond cu nişte ochi de verzi, şi îi spunea lui Mike să mă lase în pace.Încerca să mă apere. Ce dragut.
Mike a plecat şi am rămas singură cu acel baiat. M-a intrebat daca sunt bine şi mam raspuns ca da. Mi-a spus, poate ne întalnim undeva candva. Era foarte entuziasmata dar nu lasam entuziasmul meu la vedere. Mi-a spus sa ne vedem sambata la cafeneaua din parc la ora doua jumate sa ne cunoastem mai bine.A venit ziua de marti. A decurs foarte greu. Am dat test la romana si am luat 10. A fost foarte simplu. Prin pauze, eu şi Emily ne plimbăm prin curtea şcolii şi discutam, cel mai des despre One Direction.

Nu prea am avut inspiratie, dar l-am postat. Bye!

Povestea DianeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum