SEKUJUR tubuh terbaring lemah di katil .
Baju sukannya masih lagi tersarung dibadan .
Entah bagaimana dia boleh tertidur selepas pulang dari rumah dengan berlari tak cukup tanah nya tadi .Untung sahaja jarak rumah dan sekolah hanya berapa jarak sahaja jauhnya .
Mata dicelik perlahan .
Baju yang tak terurus dibetulkan .DGENG !
terbeliak matanya melihat jarum jam yang menunjukkan pukul 7 tepat .
Lama betul dia tidur .CLICK .
pintu dibuka dari luar ,
Tersembul wajah cantik omma Jihyo dimuka pintu anaknya ." Amboi lama nya kamu tidur , tu baju tu belum tukar lagi ? Pergi mandi sekarang ! "
Berleter puan Han ,
Dicekak pinggang nya seraya mengelengkan kepala .
Terkesima dengan perangai anak tunggalnya ." Nae omma Hyo mandi , Hyo tertidur tadi "
Balas Jihyo . Tangan laju mencapai tuala , taknak dibebel lagi oleh puan Han , mahu bernanah telinga dia mendengar bebelan ommanya .
Puan Han kalau dah mula membebel , kalah kim seokjin BTS .
Power tak power nya , kau hado ?Kaki laju masuk kedalam bilik mandi , meninggalkan puan Han yang terkumat kamit membebel dengan karenah nya .
" Haih budak ni ..omma tak habis cakap lagi "
Keluh puan Han sebelum bergerak keluar dari bilik Jihyo .
Tidak lupa juga pintu bilik anak tunggalnya ditutup .Setelah berminit -minit dia mandi , akhirnya keluar juga dia dengan lengkap memakai bathrope .
Tuala disimpulkan di kepala .Phone Samsung zfold nya yang berada diatas meja kecil diambil .
Punggung dihenyak kan diatas katil .Twit.. twit...
Bunyi mesej masuk .
Berkerut dahinya apabila mendapat satu mesej dari orang yang tidak dikenali .
82*******
Hi
7.35 PM ✓✓
Hi 😅
7.36 PM ✓✓
Kau cantik ..
7.36 PM ✓✓
Berkerut seribu pelipis dahinya , kenal ke ? Walau bagaimanapun . Dia suka dengan pujian dari stranger tersebut . Tapi .... Siapakah dia ? Tiba tiba mesej then terus puji . Tak ke pelik tu ?
Thankyou atas pujian , btw who are you ?
7.37 PM ✓✓
Typing ....
Your future husband
7.37 PM ✓✓
Ketawa mengekek Jihyo membaca balasan mesej dari stranger itu . Namun ketawa nya tak lama , selepas mendapat lagi balasan mesej dari stranger tersebut yang kelihatan aneh ..
Kenapa kau ketawa ?
7.38 PM ✓✓
Drastik phonenya dilemparkan diatas katil .seram sejuk dibuatnya , namun dia cuba berfikiran positif . Mungkin lelaki itu hanya meneka ?
Phone diambil semula .Lol , pandai awak buat lawak
7.39 PM ✓✓Kau sengaja ?
7.39 PM ✓✓
Lagi sekali Jihyo berkerut .
Sengaja apa pulak dah tiba -tiba ?Sengaja apa ?
7.40 PM ✓✓Sengaja menggoda aku . Kau terlalu seksi dengan hanya memakai bathrope , aku tertanya tanya bagaimana rasanya mencium kulit mulus kau ..aku ingin tahu .
7.40 PM ✓✓
TUP !
Phone terus dimatikan Jihyo .
Tangan nya bergetar getar , habis sahaja membaca balasan mesej dari stranger tadi .Satu demi satu persoalan berlegar-legar didalam pikirannya .
Bagaimana lelaki itu tahu yang dia hanya memakai bathrope ?
Adakah lelaki itu mempunyai ilmu hitam ?Namun segala persoalannya dibiar sepi tidak berjawab tatkala pintu biliknya diketuk dari luar .
Kaki bergerak dimuka pintu .
Pintu dibuka senang , ingatnya yang mengetuk pintu bilik dia adalah ommanya .
Memandang kan yang hanya tinggal dirumah hanya dia dan puan Han .
Tapi sangkaan nya meleset jauh ." Jungkook ? "
T B C
Klu : saem choi watak penting dlm ff ni .
YOU ARE READING
STALKER UNEXIST ✓ | Thv
Mystery / Thriller" we will together , no matter what happen . " When the ghost has a feeling 'love' . p/s : cerita ni mengarut so jgn baca