BUKKK !
pintu kelas dirempuh , kini semua mata memandangnya .
Tak ketinggalan juga Jeon jungkook menoleh memandang nya .
Seperti dia buat kesalahan jenayah pula .
Laju Jihyo membongkokkan badannya ,
Memohon maaf atas kelewatan nya pada saem choi yang sedang mengajar .Saem Choi, pelajar ramai yang tau yang saem itu garang dan suka memukul pelajar tak kira perempuan mahupun lelaki .
Tapi kalini , lelaki itu baik pula ." J-jusonghamnida "
Ujar Jihyo setelah berkali -kali memohon maaf .
Saem choi tersenyum kecil ." Saya takkan marah kamu . Tapi denda tetap denda , waktu balik nanti masuk bilik saya .
Awak tau kan bilik saya yang selalu masuk tu ? "Jihyo mengangguk kecil .
Walaupun kena denda ,
Dia bernasib baik sebab tidak dimarahi didepan orang ramai .
Kalau tak , tebal mukanya . Malu ." Dah kamu boleh duduk "
Jihyo akur .
Dia mengambil tempat duduknya yang disebelah jungkook.
Drastik jungkook menunduk malu .
Barangkali masih teringat dengan ciuman mereka semalam .Waktu pembelajaran sudah pun tamat .
Kini tibanya waktu pulang bagi pelajar sekolah Bangtan ." Kau taknak aku teman ? "
Soal jungkook .
Jihyo hanya mengelengkan kepala ,
Taknak menyusahkan lelaki itu ." Gwaenchana , sekejap je ni saya kena denda . Awak balik lah "
Ujar Jihyo mendapat anggukan dari jungkook .
Namun masih lagi lelaki itu teragak agak mahu meninggalkan Jihyo dengan saem choi .
Entah kenapa rasa susah hati pula .KLEK .
Pintu ruangan bilik saem choi dikuak .
Saem choi elok duduk dimeja seakan menunggu kehadiran nya .Jihyo berdiri kaku , menunggu denda dari saem choi
" Kamu boleh susun buku tu semua dan angkat masuk ke bilik belakang "
Arah saem choi .
Jihyo hanya akur ,
Buku yang banyak diatas lantai disusun .
Dia meninggung sambil menyusun buku buku yang berselerak .Saem choi menjilat bibir .
Belakang badan serta peha putih Jihyo dipandang dengan pandangan nafsu .Dalam beberapa minit .
Kini buku terakhir di angkat Jihyo masuk kebilik belakang .Baru sahaja kakinya hendak keluar , dia ditolak saem choi jatuh ke lantai .
Barang tajam yang berada diatas lantai membuatkan kulit tangan nya terguris sedikit .Saem choi mula mendekat dengan senyuman gatal yang bergayut dibibir .
" S-saem -- "
" Shhh nanti orang dengar "
Pintas saem choi laju .
Terjerit kecil Jihyo tatkala kakinya ditarik kuat saem choi , menyebabkan dia berada dibawah lelaki itu sekarang .Tangan Jihyo digenggam kemas lelaki separuh usia itu .
Jihyo yang meronta -ronta membuatkan dia geram , lantas ditampar kuat pipi Jihyo hingga merah .Jihyo merintih sakit .
Kaki cuba bergerak menolak saem choi .
Namun hampa , langsung tak bergerak .BUKK !
satu pukulan mengena tepat dikepala saem choi , membuatkan lelaki itu pengsan .
Jihyo ditarik bangun oleh seorang lelaki yang tak dikenali .Bajunya yang tak terurus dibetulkan .
Saem choi yang pengsan itu ditinggalkan mereka ." Huff , kamsahamnida sebab tolong saya tadi "
Ujar Jihyo .
Pandangan tepat kearah jejaka yang menolongnya .Dia seakan terpana seketika .
Sungguh ... Kacak lelaki dihadapannya ini .
Pemakaian baju sekolah ala -ala bad boy
Sesuai padanya .Melihat dari seragam sekolah , ialah sekolah sama dengannya .
Tapi tak nampak pula lelaki ni dimana-mana ,pelajar baru kah ?Tangan dihulurkan .
" Saya Han Jihyo , boleh panggil Jihyo . Awak ? "
Soal Jihyo , tangannya masih lagi tiada tanda-tanda untuk disambut .
Tangan dibawa mengaru belakang leher .
Kekok tambahan malu disebabkan dia nampak Seperti Beria ." Awak pelajar baru ye ? Tak nampak pula awak sebelum ni .."
Soal Jihyo .
Ingin tahu lagi Walaupun perkenalan tadi tidak dilayan ." Pelajar lama . "
Jawab lelaki itu .
Jihyo mengouh , dahinya mula berkerut ." Tapi kenapa saya tak pernah nampak pun .. "
" Sebab kau buta "
Jawab lelaki itu selamba .
Jihyo tercengang .
Tergelak kekok gadis itu , geram pada masa yang sama . Sesuka hati cakap dia buta .." Awak selalu dekat mana ? Boleh kita kawan ? Saya pelajar baru di sini , baru beberapa hari . "
Ujar Jihyo ramah .
Dalam beberapa saat , lelaki itu menunding jari ditempat rooftop .
Sebelum berlalu pergi bergitu sahaja meninggalkan Jihyo yang terpinga-pinga ." Rooftop ? Btw apa nama dia ? Kenapa dia pergi macam tu je Ish "
Geram Jihyo .
Sombong pula lelaki itu terhadapnya .
Harap handsome , tapi muka macam pesakit aleksitimia .
Tiada riaksi sepanjang masa , tch .Untuk seketika dia lupa soal dia yang hampir dirogol saem choi .
Mungkin aura lelaki tadi , membuatkan dia lupa untuk seketika kejadian buruk itu tadi .T B C
Nak habiskan cepat ff ni hahaha
YOU ARE READING
STALKER UNEXIST ✓ | Thv
Mystery / Thriller" we will together , no matter what happen . " When the ghost has a feeling 'love' . p/s : cerita ni mengarut so jgn baca