SU : 01

383 103 101
                                    

" ARGHHHHHH "

jeritan seorang pelajar perempuan bergema kuat menyapa pendengaran pelajar sekolah Bangtan highschool .
Semua pelajar kian berpusu-pusu keluar dari kelas ingin tahu sumber jeritan tersebut .

Ternyata jeritan nyaring milik si pelajar perempuan tersebut disebabkan tubuh seorang lelaki yang berlumuran darah
Elok terbaring diatas jalan yang rata .

Semua tergamam melihat sekujur tubuh tersebut . Ianya ... Pelajar senior akhir sekolah mereka .


Siapa yang melihat , besar kemungkinan orang menganggap ianya sebagai tindakan membunuh diri .
Namun siapa sahaja yang  tahu sebaliknya ?














SEBULAN BERLALU ..



BUNYI  ketukan pintu membuatkan saem choi terhenti memukul pelajar menggunakan pembaris panjang .
Muka bengisnya tak ubah seperti singa kelaparan .

Manakala si pelajar yang dipukul hanya menunduk menerima pukulan saem choi , ini kesalahan dia kerana mendengar lagu melalui earphone semasa saem choi mengajar .

Pintu kelas dibuka saem choi .
Muncul seorang pelajar perempuan berambut ikal mayang ,
Kulit putih gebu .
Cantik seperti bidadari .

Saem choi tersenyum manis ,
" Pelajar baru ? "

Pelajar perempuan tersebut hanya menganggukkan kepala seraya tersenyum kekok .

" Masuk dan perkenal kan diri kamu "
Arah saem choi lalu memberi ruang gadis itu masuk kedalam .
Semua pelajar lelaki bagaikan terpukau melihat kecantikan pelajar baru , tapi tidak bagi pelajar perempuan yang segelintir nya menayang muka iri hati .

Kepala ditunduk kan sedikit .

" Annyeonggg haseyo choneun Han Jihyo imnida , boleh panggil Jihyo "

Sopan Jihyo memperkenalkan dirinya .
Dialah pelajar baru , Han Jihyo .
Kecantikan nya mampu membuatkan pelajar lelaki meleleh air liur melihatnya .

Saem Choi berdehem kecil .
" Jihyo , boleh duduk disebelah Jeon jungkook . Jungkook ! "

Serta merta jungkook bangun dari duduknya .
Tanpa membuang masa , Jihyo berjalan kearah tempat duduk kosong disebelah jejaka kacak yang bernama Jeon jungkook .

Tersungging senyuman manis dibibir jejaka itu tatkala Jihyo berada disebelahnya .
Sudah lama tempat duduk sebelahnya tidak berpenghuni semenjak kepergian seorang pelajar lelaki di kelas mereka .

Tangan dihulurkan  kedepan jihyo
" Aku Jeon jungkook "

Jihyo tersenyum manis , tangan jungkook disambut senang .

" Saya Han Jihyo "

Tangan dilepaskan , jungkook mengaru belakang kepala nya kekok .
" Kalau kau tak keberatan ... Kita kawan ? "

Laju Jihyo menganggukkan kepala .
Dia tidaklah sombong ,
Dia sudi berkawan dengan mana mana lelaki mahupun perempuan tidak mengikut darjat .
Dia seorang yang friendly dan ceria .

Jungkook Tersengih kecil .
Keduanya mula fokus dengan subjek math yang diajar saem choi tatkala mendapat pandangan yang menyeramkan dari saem mereka .










T B C






STALKER UNEXIST ✓ | ThvWhere stories live. Discover now