SEPERTI yang dijanjikan , jihyo berjalan senyap ke bilik saem choi .
Bahagian bilik belakang dituju .
Tingkap yang terbuka dipanjatnya berhati -hati .PAP !
kaki selamat mendarat ke dalam .
Sekeliling dipandang ,
Ni adalah bilik yang dipenuhi buku yang dia letak tempoh hari .
Dimana bilik tersebut disambung dengan bilik saem choi .Baru sahaja beberapa langkah ,
Dia dikejutkan dengan kehadiran kim taehyung secara mengejut dihadapan nya .
Terhinjut bahu gadis itu terkejut ." Kenapa awak datang sini ?"
" Kau tau ke dekat mana phone aku ? "
Jihyo terdiam membisu .
" Sini aku tunjukkan "
Jihyo mengikut langkah kim taehyung dari belakang .
Keduanya berada dimeja saem choi .Jihyo menganga , apa yang disaksikan sekarang seakan silap mata .
Tangan kim taehyung menembusi laci yang berkunci .Lalu dikeluarkan ,
Apa yang berada dekat tangan lelaki itu ialah satu objek nipis , iaitu phone Samsung zfold berwarna hitam .Phone di buka ,
Password dimasukkan .
Dia membuat phonenya jadi tidak berkunci .
Lalu membuka galeri ,
Dimana video berkaitan saem choi ada didalam phonenya .Satu video ditunjukan pada Jihyo .
Dimana video tersebut , terpapar jelas saem choi telah merogol seorang pelajar perempuan .
Dan adengan itu dirakam senyap senyap oleh kim taehyung .Jihyo menekup mulut .
" Sebab video ni , dia bunuh aku .
Dia ternampak aku rakam perbuatan tak guna dia tu .aku kena tolak jatuh dari bangunan disebabkan dia nak rampas phone ni dari aku .. jadi aku mintak tolong dengan kau ..serahkan phone ni pada pihak polis . Aku nak saem choi terima hukuman yang setimpal "Jelas kim taehyung panjang lebar .
Jihyo mengangguk kecil ,Phone yang ditangan kim taehyung diambil .
" Baik , saya akan serahkan kepada polis "
Balas Jihyo menyakinkan .
Taehyung tersenyum kecil ." Lepas ni , awak dah boleh pergi dengan tenang kan ? "
Soal Jihyo polos .
Taehyung terdiam lama , sebelum mengangguk perlahan ." Dah , pergi cepat sebelum security nampak "
Jihyo akur ,
Dia melompat berhati- hati keluar dari bilik saem choi .Taehyung memerhati lama Jihyo dari jauh dengan senyuman sinis .
" MALANG NYA ...AKU TAKKAN PERGI BERGITU SAJA "
" KAU KENA IKUT AKU SEKALI JIHYO AH "
Ujar kim taehyung sendiri dengan mata tajam memerhati langkah Jihyo .
T B C
NEXT CHAPTER IS THE ENDING OF THID FANFIC 👀
YOU ARE READING
STALKER UNEXIST ✓ | Thv
Mystery / Thriller" we will together , no matter what happen . " When the ghost has a feeling 'love' . p/s : cerita ni mengarut so jgn baca