De dat nas în nas cu ea sunt şanse mici plus că are clasa în cealaltă parte a clădirii deci sunt acoperită si mă agit aiurea.
Diedre: *trece pe hol şi îi vede pe Mio şi Subaru, apoi se dă în spate*
Ok nu aud ce vorbesc deci nu are rost să stau aici şi tre să fac la un fel să mă observe.
Diedre:*merge în drumu' ei tropăind ca un cal turbat*
Bravo Diedre, te-ai făcut de căcat şi de data asta, dar măcar te-a observat. E frustrant, ea este atrasă de el, e şi vampir ca el, e şi drăguţică şi eu ce sunt?
Diedre: *stă pe hol şi se frustrează*
Kanato: *după ce a strigat-o pe Diedre de trei ori, îşi face curuce şi pleacă*
Dacă mă înşeală cu asta?
Nu mă, el te iubeşte. N-ar face aşa ceva niciodată.
Dacă mă iubeşte de ce totul e rece în relaţia asta?Diedre*vorbind singură*: Cu ce dracu am greşit?
Mi-a vibrat telefonu'. Cum de nu-l am pe mut?
Katia my love: vezi ca e ceva party la Kuruma acasa in weekend
gratar ma rog
poti sa vii cu handralau tauWell măcar o veste bună pe ziua de azi.
*peste câteva ore*
Diedre*stând după curu' lu Subaru*: Baabe!
Subaru: *se uită super ciudat la ea că i-a zis "babe"*
Diedre*încercând să-şi joace cărţile*: Katia a zis că face unu grătar şi ne-a chemat şi pe noi.
Subaru*sec*: Du-te. Sunt prietenii tăi, eu n-am nicio treabă cu ei.
De ce pe de-o parte ştiam răspunsul, dar mă aşteptam la altul? Chiar sunt nebună.
Diedre: *încearcă să-l convingă să vină adăugând ca motiv şi faptul că înainte mergeau împreună peste tot*
Subaru*pissed off*: Înţelege în pula mea că nu vin nicăieri.
Diedre*apucând-o dracii*: Coaie de ce pula mea faci aşa?!
Subaru*urlând înapoi*: M-am săturat de figurile tale! Ne despărţim!
S-a simţit ca şi cum mi-a picat ceru'-n cap.
Diedre: *pleacă la ea în cameră şi trânteşte toate uşile în drum*
Am luat telefonu' şi i-am dat mesaj.
Diedre: Esti sigur de asta?
Subaru: Da
M am saturat de figurile tale
Si ca s a schimbat relatiaAm pierdut tot. Efectiv tot ce aveam mai bun s-a dus.
Diedre: *se uită în cameră plângând şi îşi opreşte privirea pe pastilele aruncate pe birou*
Cum să fiu aşa idioata să-l pierd?
Diedre*zâmbind în timp ce îi curg lacrimile pe obraji, înghiţind pastilă după pastilă*: Ce rost mai are?
Rasine*deschizând uşa, observând-o pe Diedre, ţipând*: Diedre!
În două secunde toată casa era în spatele lui Rasine, bineînţeles, fară el.
Reiji*grăbindu-se*: Sun la salvare.
Rasine*încercând să vorbească cu Diedre*: De ce, Diedre?
Diedre: *râde*
Raito: Câte ai luat?
Diedre: *ridică trei degete*
Denis: Nu-i de salvare dacă a luat doar trei.
Diedre: *ridică zece degete*
Ayato: 30?
Diedre: *zâmbind*
Reiji*revenind*: Au zis că vin imediat. Până atunci, aduceţi apă cu sare şi un lighean.
Shu s-a dus după apa cu sare, iar Kanato dupa lighean.
O să vomit toată noaptea.Reiji: *încearcă să o facă pe Diedre să bea apa cu sare*
Diedre: *îi dă peste mână ca să scape paharu' din mână*
Se aude soneria şi mai multe voci de jos.
Asistenta: *se ia de Diedre că de ce nu bea apa cu sare*
Diedre: *încearcă să o bea în timp ce se ceartă cu asistenta*
Asistenta*plângându-se*: Pentru copii ca tine trebuie eu să stau pe drumuri.
Diedre*luând-o dracii*: Auzii, fă, pentru asta eşti plătită, aşa că taci în pula mea!
Asistenta*şi asta cu nervi*: Când o să ajungi ca mine, atunci să vorbeşti!
Diedre*zâmbind la ea*: Stai liniştită că eu nu o să mă rezum să termin o postliceală de proşti.
Mă rog, mi-am borât maţele în lighean şi m-am certat cu proasta aia. Bă, da' până n-am băut 3-4 pahare de apă cu sare nu s-a lăsat.
M-am băgat în pat, au dat să mai vorbească cu mine ăştia, dar le-am zis că sunt prea obosită pentru discuţii.Diedre: *aude scandal de afară şi se ridică din pat să se uite pe geam*
Afară era Ayato cu Subaru care se băteau.
Diedre: *se pune înapoi în pat*
Ce mai contează?
După câteva ore apare Subaru în cameră.Subaru*aşezându-se pe pat*: Cum eşti?
Diedre*întorcându-se cu faţa la el*: Ok, tu?
Era plin de râni. E prima oară când îl văd batut aşa rău. Probabil l-a batut că am ajuns eu aşa. Aiurea pentru Ayato.
Subaru: Sunt bine. *cu ochi trişti* Îmi pare rău...
Diedre*întinzând braţele*: E ok.
Subaru*venind la ea în braţe, ridicând degetul mic*: Promiţi?
Diedre*prinzându-i degetu' mic cu al ei*: Promit.
---------------------------------------------------------------------------
Capitol bazat pe fapte reale.
Ce proastă am fost să moară mama.
Also vreau să-mi schimb facultatea de pe 1 so pray for me
CITEȘTI
Diabolik Lovers: Să-mi sugi coaiele
Randome mult mai sad asta că n-am o stare bună şi only Diedre pov so bare with me:))