Diedre*cu un ton dubios*: De ce n-aş fi?
Katia*confuză*: Că în general dacă auzi de chestii de genu', faci ca trenu'-n gară.
Diedre*întorcându-se la ea, uimită, punându-şi mâna pe piept*: Eu?! Doamne fereşte!
Katia*faţă de "pe bune coaie?"*: Hai mă Diedre, nu mai face aşa.
Diedre*făcând pe proasta*: Aşa cum?
Katia: Recunoaşte-n pula mea că te enervează.
Normal că mă enervează. Cine morţii mă-sii se crede coaie? La modu de, uită-te la ea, mai e şi boboacă, n-are forme şi se vede că se chinuie super mult. La mine toate astea sunt naturale bro.
Diedre*chill*: Şi dacă recunosc, ce scop ar avea?
Katia*pissed off deja de talentele lui Diedre*: Mai du-te-n pula mea. *pleacă*
As usual, no one can handle me.
Ok acum sunt singură, nu-mi place.Diedre: *se plimbă pe holurile liceului*
Subaru: *stă şi se uită pe geam*
Diedre: *merge la el, începe să-l sărute, coboară cu săruturile pe găt, îl muşcă uşor de ureche*
Subaru: *geme*
Diedre*şoptindu-i senzual în ureche*: Îmi iei iaurt de la Lidl?
Subaru*faţă de "morţii mă-tii"*: Eşti terminată.
Diedre: *are o criză de râs*
Subaru: *o ia pe Diedre pe sus într-o sală de clasă goală*
M-a pus pe catedră şi a început acţiunea. Nu e prima oară când o facem la liceu.
Subaru: *îşi pune prezervativu'*
Diedre: *se aşează mai bine pe spate şi aşteaptă*
Subaru: *se apropie de ea*
Profesor Sumeragi: *intră pe uşă şi rămâne blocat*
Subaru: *încearcă să o acopere pe Diedre cât poate*
Profesor Sumeragi*ţipând*: La directoare! Acum!
Hopa mă, măcar să-mi iau chiloţii pe mine, ho.
S-a sunat de pauză, genital. Să sperăm că Raito nu e prin zonă.Subaru&Diedre: *merg spre director sub privirea atentă a profesorului Sumeragi şi privirile atente ale celorlalţi din liceu*
Majoritatea întrebau ce s-a întâmplat şi când auzeau răspunsu' se înroşeau de ruşine.
Mio: *se uita lung la ei*
De ce mă enervează şi simpla ei prezenţă? Bine, nu ar fi nimic nou?
Diedre&Subaru&Profesor Sumeragi: *intră în biroul directoarei*
Directoarea*oftând*: Ce s-a întâmplat şi de data asta?
Profesor Sumeragi: I-am prins în ipostaze indecente, întreţinând relaţii sexuale.
Directoarea: *face ochii mari*
Linişte completă.
Ar trebui să mă simt prost?Directoarea*trăgând aer în piept*: Mâine consiliu, liber.
Am ieşit din birou şi am dat să pun mâna pe neprihănitu' ăsta.
Subaru*ferindu-se, kinda pissed off*: Tsk!
Diedre*nervoasă*: Ce dracu am făcut acum?!
Subaru: *o ia mult în faţă*
Mai du-te-n pula mea dacă faci figurile astea. M-am săturat sincer, chiar mi s-a acrit de toate astea de parcă eşti mare căcat în faţa mea. Eşti pielea pulii ţin să te anunţ.
*după liceu*
Sunt în maşină, ăştia se ceartă aici pentru că Reiji a început cu predica, lu' Subaru nu-i convine, Raito se bagă aiurea, Ayato se ia de Denis că de ce nu se fut şi ei la şcoală şi tot aşa urlă unii la alţii ca nebunii.
Diedre: *îşi dă muzica mai tare la căşti*
Shu*scoţându-i o cască din ureche*: Dă mai încet, aud până aici.
Mă mir sincer că mai auzi ceva de ăştia tho.
Diedre*chill*: Nu vreau.
Shu*serios*: Dă mai încet.
Diedre*luând-o dracii*: Am zis că nu vreau! Vrei să cobor din maşină?!
Shu: Chiar te rog.
Diedre: *deschide uşa de la maşină*
Raito: *o trage de acolo*
Bro, Subaru nici măcar nu a mişcat un deget. La modu' de coaie, sunt gagică-ta, nu gagica lu Raito. Relaţia asta a devenit sex şi atât, cred că amandoi ştim asta, dar niciunu' nu are coaiele să pună capăt. Mă rog, nici nu vreau să-i dau satisfacţie copilei ăleia să îl aibă ea.
Cum am ajuns acasă, m-am pus să mă culc, nu vreau să mai aud de nimeni şi nimic.
Mă ia dracii deja.Diedre*răspunzând la telefon*: Da?!
Katia*plină de draci*: Să vezi ce am păţit. Deci aşteptam o comandă şi am lăsat poarta deschisă apare o babă cu bărba-su. Bărba-su stătea aci, la uşa din faţă şi muierea a venit acolo la uşa din spate, ştii? Face cică "Alo, doamna?". Ştii şi eu am crezut că e curieru', am zis clar ăsta e. Merg în spate, o văd p-asta, "Nu vă supăraţi, aveţi chirie?". Şi stătea, eu aveam chiloţii lu Yuma întinşi pe sârmă în pula mea, şi baba aia stătea cu chiloţii în cap şi face cică "Aveţi o cameră liberă?". Dă-te-n morţii mă-tii. Mai avea puţin şi intra în pula mea în casă, bag pula-n rasa ei.
Diedre*făcând mişto de ea*: Trebuia s-o culci între tine şi Yuma dacă tot a atentat la chiloţii lui.
Katia*râzând*: I-o fi poftă de pulă, fată.
Diedre: N-o satisface bărbatu' acasă bine.
Katia: Ştii vorba aia, găina bătrână şi cocoşelu' tânăr fac ciorba bună.
Diedre*confuză*: Parcă nu era aşa.
Katia: Mă duc să mă spăl şi bag un lolutz.
Diedre: Mă suni pe Discord când intrii. Hai pup pa.
Katia: Pupi paaa. *închide*
Oare prinţu' mai e supărat pe mine?
Diedre: *bate la uşa*
Am zis să fiu finuţă, să bat la uşă, da' cu ţăranu', n-ai ce să-i faci.
Diedre*intrând în cameră*: Mă ierţi?
Şi să zică acum "Nu! NU! Scurt şi pe doi".
---------------------------------------------------------------------------
Bazat pe fapte reale.
Ce-mi plac notiţele astea de la sfârşit, pare că nu vorbesc singură ca proasta. :)))
CITEȘTI
Diabolik Lovers: Să-mi sugi coaiele
De Todoe mult mai sad asta că n-am o stare bună şi only Diedre pov so bare with me:))