*după o lună, iunie*
Diedre: I se mai zicea şi Iuda.
Subaru*râzând*: Yoda?
Diedre*râzând fals*: Mai spală-te-n urechi patroane.
Subaru*sec, ridicându-se din pat*: Merg la baie.
Iar s-a supărat. După ce că a făcut glume cu Luis Stan toată ziua să mi-o ia în gură.
Îi sună telefonu'.Diedre: *ia telefonu'-n mână şi citeşte numele*
Rosaria? Cine pula mea e asta şi de ce îl sună? Ăsta mă înşeală.
Subaru*apărând de nicăieri, pissed off*: Ce dracu faci?!
Diedre*întinzându-i telefonu', sec*: Te sună asta.
Subaru: *ia telefonu' şi pleacă*
Coaie, aşa pe faţă să faci? Bag pula-n rasa ta că nu e prima oară.
Diedre: *se încalţă şi începe urmărirea*
Am mers super mult până am ajuns la un turn.
Subaru: *îşi dă jos lanţul şi descuie uşa cu cheia de la gât*
Ok, mai bine mă întorc acasă să nu mustăcească ăsta ceva. Trăiască Google Maps.
Am ajuns acasă, m-am trântit în pat şi am început să o caut pe aşazisa "Rosaria" pe insta.
Da pula, n-are nicio Rosaria la follow, nici măcar restu' ameţiţilor. Bag pula că n-am găsit nimic.Subaru: *intră în cameră*
Diedre: *panicată închide telefonu'*
Subaru*confuz*: Ce ai?
Diedre*panică*: Mă uitam la porno.
Ok, asta e ca tik tok-urile alea lame "Steven what are you doing there", "drugs". Sunt proastă să mor eu.
Subaru*dându-şi jos lanţu', brăţara şi geaca, zâmbind*: Ok, fac un duş şi dacă vrei...
Diedre*întinzându-se-n pat*: Te aştept.
Subaru: *îşi ia un prosop şi intră în baie*
Ok, e momentu' meu.
Diedre: *ia cheia şi iese tiptil din cameră*
Am alergat ca beleuza până la turn, l-am descuiat şi am urcat scările.
Diedre: *stă cu mâna pe clanţă că are second thoughts*
Dacă găsesc un bărbat legat acolo?
Nu mă, n-are cum că "Rosaria" e nume de fată.
Bag pula, totul sau nimic.Diedre: *intră în cameră şi observă o femeie care stă cu spatele*
Cu asta mă înşeală aparent.
Femeia*întorcându-se cu faţa, venind spre Diedre s-o ia în braţe, zâmbind*: Diedre!
Diedre*super confuză*: Da?
Femeia*ieşind din îmbrăţişare, dar ţinând-o de mâini pe Diedre, păstrându-şi zâmbetul*: Am auzit aşa multe de tine. Vrei un ceai? *ţipând* Rosaria!
Că am văzut-o mai bine, seamănă super mult cu Subaru, ori e mă-sa, ori ceva rudă apropiată de seamănă aşa mult.
În cameră intră o femeie îmbrăcată în maid outfit şi pune pe masă ceai şi biscuiţi. Tipa asta se crede Regina Angliei de face d-astea?Femeia*uitându-se la Rosaria*: Mulţumesc, poţi să pleci. *uitându-se la Diedre, întinzând mâna* Christa, mama lui. Nu cred că a menţionat ceva vreodată de mine.
Diedre*strângându-i mâna*: Diedre Ackerman. Nu, chiar nu a zis nimic.
Se auzise o bubuitură şi când m-am întors Subaru era în uşă aproape explodând de nervi.
Christa*ţipând şi aruncând cu ce prinde la mână în Subaru*: Ce cauţi aici, monstrule?!
S-au certat?
Christa*luând-o pe Diedre în braţe şi mângâind-o pe cap*: Christa, fugi de persoane jegoase şi monstrii. Nu te apropia de el, o să te distrugă...
Ok, femeia e nebună.
Subaru*trăgând-o pe Diedre din braţele Christei, ţipând*: Rosaria!
Rosaria se chinuia s-o ţină pe Christa care ţipa şi se smucea, iar Subaru mă trăgea afară.
Subaru*dându-i drumu' la mână, plin de nervi, urlând*: Ce cauţi aici?! Cine ţi-a zis de locu' ăsta?!
Diedre*aporape dând în plâns*: Am crezut că mă înşeli şi voiam să aflu cu cine!
Subaru*punându-şi mâinile-n cap*: Să-mi bag pula.
Diedre*simţindu-se prost*: Scuze.
Subaru*plecând*: Nu vreau să mai aud de tine.
Diedre*apucându-l de mână*: Stai.
Subaru*trăgându-şi mâna*: Lasă-mă! Dispari! Acum o terminăm pe bune!
Bag pula-n rasa mea, am greşit.
Când am ajuns acasă, mi-am făcut bagajele şi am plecat spre aeroport. Plec acasă, bag pula-n tot şi în toate. Redevin ce am fost odată.Diedre: *stă ca proasta şi aşteaptă în aeroport că are zbor în 2 ore*
E cel mai rapid zbor pe care l-am găsit, altu' mai devreme nu era.
*flashback*
Subaru: *o ia pe Diedre de mână cum îşi ia mama copilu' în timp ce se îndreaptă spre cafenea*
Diedre*râzând*: Asta e gen "Hai, Diedre, trecem strada".
Subaru: *o ia calumea de mână şi se înroşeşte şi mai tare decât era deja*
Diedre: *se ridică pe varfuri şi îl pupă pe obraz*
După ce am terminat cafeaua, am ieşit şi stăteam în faţa mall-ului ca să fumez.
Diedre*stingând ţigara*: Mergem acasă acum?
Subaru: *se apropie de ea şi o sărută*
Am simţit cum mi-a pus mâna pe cur. Ok tipu' ăsta nu e chiar aşa shy cum pare.
*end of flashback*
De ce îmi amintesc asta acum? Bag pula, am pierdut tot.
Diedre: *lasă capu' în jos şi îi curg lacrimile*
Shit.
---------------------------------------------------------------------------
Bazat pe fapte reale.
Ok deci am primit scrumiera aia şmecheră de la prietena mea, dar nu poate să ajungă la party-ul de ziua mea şi e naşpa, da' măcar rămâne la mine a 2-a zi.
CITEȘTI
Diabolik Lovers: Să-mi sugi coaiele
Randome mult mai sad asta că n-am o stare bună şi only Diedre pov so bare with me:))