Să mor dacă am putut să pun geană pe geană toată noaptea. Sanya cu gagică-su se întreceau în sforăituri, uşa de la noi era închisă, dar nu ştiu cine pula mea sforăia ca porcu' de jos şi Raito respira super tare.
Diedre*mişcându-l uşor pe Raito*: Dormi?
Raito*deschizând ochii*: Nu.
Diedre*ridicându-se*: Hai afară.
Am ieşit la ţigară. Bă, mă cam simt prost. Am cam exagerat cu faza de aseară. Mda, sunt proastă.
Diedre*scrumând*: Auzii Raito?
Raito: *îşi ridică nasu' din telefon*
Diedre: Rămâne între noi faza asta, nu? *zâmbind* Ce se întâmplă la grătar, rămâne la grătar.
Raito*întorcându-se la telefon*: Da mă.
Am mai stat puţin şi am plecat acasă.
Diedre: *uitându-se în oglindă repetându-şi în cap "dacă nu m-am futut cu Raito, n-am înşelat"*
Subaru*apărând în cameră, luând-o în braţe pe Diedre pe la spate şi pupând-o pe cap*: Ce faci? Cum a fost?
Ce dracu are?
Diedre*ridicându-se pe vârfuri ca să îi dea pup pe buze*: Bine, tu ce ai făcut aseară?
Subaru: Scuze pentru aseară, mă enervasem la joc.
Diedre*luându-l în braţe*: E ok. Stai liniştit.
*peste câteva ore, la Katia*
Diedre: *stă pe telefon după ce şi-a confesat păcatele şi a auzit "eşti târfă" de 1000 de ori de la Katia*
Katia*trăgând de pătură*: Dai şi mie peturică?
Diedre*având o criză de râs*: Ce, fă? "Peturica"? Aşa zice şi beţivu' de la colţ "dă şi mie peturica".
Katia: *moare de râs*
Cum pula mea să zici "peturică"?
Diedre: Fumăm o ţiţi şi mă duci acasă?
Katia*zâmbind*: Fă, te-ai abonat la maşina mea?
Diedre: Stai moca pe Netflixu' meu, 'Kiddo'.
"Kiddo" e numele profilului că am pus-o să-l pună aşa să nu se prindă restu' că o ţin pe mocangeală.
Am ajuns în faţă la patronii ăştilalţi, la vila mea exclusivistă, şi mai stăm puţin că why the fuck not.Diedre&Katia: *se pun pe bârfă*
Reiji*ieşind afară şi ţipând la ele*: Katia, mută maşina că e prea zgomotoasă şi nu pot să dorm!
E cioacă.
Diedre*deschizând uşa*: Hai că plec, te pup pa.
Katia: Pupi. *pleacă cu scârţ*
O să distrugă roţile alea într-o zi.
Diedre: *se pune în pat şi o ia plânsu' nasol*
Când realizezi ce prostii ai făcut şi acum te simţi prost că esti cretină şi îţi bagi pula în toţi morţii tăi check.
Diedre: *dă snap că plânge lu' Katia şi lu Yuma*
Katia: *sună*
Diedre*plângând*: Da?
Katia*imitând-o*: Da?
Diedre*plângând*: Ce pula mea faci aşa? Nu vezi că-s deja bătută de soartă?
Katia*imitând-o*: Ce pula mea faci aşa? Nu vezi că-s deja bătută de soartă?
Diedre: *râde şi plânge în acelaşi timp*
Katia*râzând*: Da ce ai fă, serios acum.
Diedre*oprindu-se din râs*: Well... ştii tu.
Katia: Hai mă că o să fie ok, calmează-te. Toate am făcut aşa. E prima oară?
Diedre: Ce pula mea, normal că nu, da' e prima oară când mă simt prost după.
Katia: Păi e normal să regreţi.
Diedre: Da' nu regret, doar mă simt prost.
Katia: Adică regreţi.
Diedre*ridicând vocea*: Nu regret mă, n-auzi?
Katia*pissed off*: Bine, mă, cum zici tu. Hai că vorbim noi în altă zi cu altă ocazie.
Diedre: *închide şi trânteşte telefonu' pe pat*
Bag pula-n rasa ta. Fă diferenţa tâmpita pulii mele.
Bate cineva la uşă.Diedre*ţipând*: Da?
Subaru*intrând în cameră*: Ce faci, eşti ok?
Diedre*ridicându-se-n cur*: Da, de ce n-aş fi?
Subaru*aşezându-se pe pat*: Am auzit că plângeai...
Diedre*uitându-se-n jos, faţă de "pula mea bro nu eu am ales asta"*: Păi, tre să-mi vină şi ştii tu cum fac.
Subaru: *se pune în pat lângă Diedre*
Diedre: *se bagă la el în braţe*
Cum pula mea să mă mai port aşa în condiţiile în care l-am înşelat aseară. Coaie sunt prea zdreanţă să-mi bag pula, dar măcar să nu se prindă. Jur că o să mă comport frumos cu el de acum.
Subaru*trăgând laptopu' mai aproape*: Vrei să ne uităm la ceva?
Diedre*cu faţa în pieptu' lui*: Cum vrei. Mi-e indiferent.
Subaru*aprinzând laptopu'*: Ok; hai să terminăm Star Wars în seara asta.
Chiar îmi place Star Wars. Bine, love story-ul dintre Anakin şi Padme, mă rog. Oricum sunt 9 episoade dubios aranjate adică primele făcute sunt episoadele 4, 5 şi 6, alea care-i plac lu Subaru, după, preferatele mele, episoadele 1, 2 şi 3. Finalul la 2 şi începutul lu 3 sunt top, bine până Anakin devine evil, dar arată prea bine. Şi ultimele episoade 7, 8 şi 9, unde eu şi Subaru am fost de acord că sunt shit.
Diedre*ridicându-se în cur*: Terminăm episodu' nouă azi?
Subaru: Da şi am găsit un porn cu Star Wars dacă vrei să râdem.
Diedre*ridicându-se să scoată ciocolata de la păstrare*: Perfect.
Destrăbălare în seara asta.
---------------------------------------------------------------------------
Bazat pe fapte reale.
Bro a fost ziua mea şi prietenii mei au complotat cu mama şi au venit la mine cu tort şi Mc, îmi ador prietenii jur. Ăştia abia aşteaptă să-mi cânte 'ca la 20 de ani'. La anu boiz.
CITEȘTI
Diabolik Lovers: Să-mi sugi coaiele
Acake mult mai sad asta că n-am o stare bună şi only Diedre pov so bare with me:))