Diedre*machiându-se*: Sigur nu vrei să vii? E 1 mai pnm şi facem grătar din an în paşte.
Subaru*din pat, jucându-se pe telefon*: Nu.
Diedre: Bine.
E a cincea oară când îl întreb dacă vrea să vină să nu zică că n-am întrebat.
Mi-am făcut o tentativă de eyeliner portocaliu doar că din fard. A ieşit destul de bine. Sunt mândră. Time for genuţe.Diedre*răspunzând la telefon*: Da baby?
Subaru: *beleşte ochii la ea şi se strâmbă*
Katia: Am ajuns.
Diedre: Intră, fă, în casă că mai am să mă îmbrac.
Subaru: *se aşează la loc că şi-a dat seama cu cine vorbeşte Diedre*
Katia*intrând în cameră*: Mişcă-te că nu-s singură.
Diedre*chinuindu-se să se îmbrace mai repede*: Dă şi mie adidaşii. *arătând cu degetu'* Vezi că sunt acolo.
Katia: *işi dă ochii peste cap şi-i aruncă adidaşii mai aproape*
Diedre*după ce se încalţă, hype*: Gata! Cum arăt?
Katia*grăbindu-se spre uşă*: Bine, hai azi.
Diedre*uitându-se la Subaru*: Hmmm?
Subaru: *arată like*
Am coborât şi am urcat în maşină.
Diedre*întinzând mâna să facă cunoştiinţă*: Diedre.
Tipa*dând mâna cu Diedre, zâmbind*: Sanya.
Tipa era blondă, bine blondă wannabe că era vopsită, cu ochii albaştrii şi după nume era rusoaică. Cam mulţi studenţi străini anu' ăsta. Ok revenind la fată, e cam urâtă ea aşa, are şi pierce în nas ca ţărăncile.
Erau nişte băieţi care făceau grătaru', printre care şi Raito, iar Yuma dădea indicaţii de parcă lumea nu ştie să facă un grătar.Diedre*realizând*: Katia, vii cu mine să-mi iau ţigări?
Katia*cu treabă*: N-am cum că trebuie să aduc astea din casă.
Sanya: Vin eu.
Am fost cu asta la magazin unde nu mi-am găsit ţigările, da' am luat Pall Mall slim mov, same shit. Also am aflat de tipa asta că vrea la facultatea aia de asistente. Hai că o să şi intrii dacă e, că după câte se vede eşti proastă de bubui.
Nici n-am intrat bine pe poartă şi urlă unu să dăm shot-uri. Şi cam aşa mi-a început mie seara.Diedre: *se aşează pe jos în baie şi îl sună pe Subaru pe video*
Subaru*răspunzând într-un final*: Ce?
Diedre: Ce faci?
Subaru*concentrat*: Mă joc cu ăştia de pe server. Tu?
Diedre: La baie. *văzând că se face coadă la baie* Hai că te sun eu mai târziu. Pup. Pa. *închide*
Peste juma' de oră l-am sunat iar.
Subaru*răspunzând, pissed off*: Zi!
Diedre*neînţelegând ce pula mea are ăsta*: Ce-am făcut?
Subaru: Mă stresezi. Sunt cu ăştia pe apel, e enervant să mă tot dau pe mute să vorbesc cu tine şi--
Diedre*pissed off*: Bine pa. *închide*
Bag pula-n rasa lui de sclav.
Diedre: *iese din baie şi trece pe lângă Katia*
Katia*încruntându-se*: Ce-ai fă?
Diedre*povestind*: Face ăsta figuri că vai îl sun, da' el, de fiecare dată când e la vreun party, mă sună pe video şi eu niciodată nu i-am făcut talente cum îmi face el.
Katia*luând-o de gât pe Diedre şi trăgând-o afară*: Bagă-ţi pula, fată.
Chiar aşa, bag pula. M-am apucat să beau şi la un moment dat Sanya ne-a luat pe toţi la dans. Bine, "dans", tot ce făceam e să ne frecăm unii de alţii pe manele.
Diedre: Pot să stau pe tine?
Raito: Da.
Diedre*după ce se pune la el în poală*: Sunt grea?
Raito*luând o gură de bere*: Nu.
Yuma*vorbind cu Diedre, beat*: Da arată-i ţâţele.
Sanya: Hai că ne întoarcem, promitem.
Toată lumea: *se întoarce cu spatele*
Diedre: *îşi ridică tricou'.
Acum am realizat că n-am sutien. Eh, aia e, oricum trebuia să-i arăt ţâţele.
Raito: *îi ia ţâţa în gură*
Katia*cu mâinile la ochi*: Gata?
Raito*trăgându-i tricou' înapoi lu' Diedre*: Da.
Sanya: Diedre, nu vrei să facem threesome?
Diedre: Iac, nu.
Sanya: *îl ia pe gagică-su şi se duc să se fută probabil*
Noi muream de frig până au venit ăştia după am intrat şi noi în camere. Într-o cameră era Katia, Yuma şi Kou, jos erau doi băieţi şi am rămas eu Raito şi ăia doi într-o cameră cu un pat şi o saltea.
Raito: *se pune în pat*
Diedre*băgându-se la el în braţe, uitându-se la Sanya*: Voi dormiţi unde v-aţi futut.
Sanya&gagică-su: *se pun în pat şi îi împing pe Diedre şi Raito*
Raito*plângându-se, îndreptându-se spre saltea*: Hai Diedre.
Diedre*aşezându-se pe saltea*: Coaie e udă, iac! Ai terminat pe saltea!
Gagicu' lu Sanya: Nu coaie, şerveţelele folosite sunt pe partea cealaltă, aia e transpiraţie.
Iac. Până la urmă au plecat ăştia din cameră, să "ne ofere spaţiu".
Raito&Diedre: *se sărută*
Raito: *îi pune mâna pe ţâţe după coboară şi îşi bagă labele pe teritoriu' lu fra-su*
Diedre: *geme uşor să nu-l facă să se simtă naşpa*
Am coborât cu mâna de la ceafă la pantaloni.
Diedre*studiindu-i pula*: Subaru o are mai mare.
Raito*pissed off*: Iartă-mă că ţie-ţi plac ăia cu pula până în tavan.
---------------------------------------------------------------------------
Bazat pe evenimente reale. Also legit am zis chestia cu "X o are mai mare".
Am învăţat să iau virajele ca bombardierii şi am nişte idei noi de cărţi so, fiţi pr fază.
CITEȘTI
Diabolik Lovers: Să-mi sugi coaiele
De Todoe mult mai sad asta că n-am o stare bună şi only Diedre pov so bare with me:))