V duchu jsem počítala po kolikráté už stojím ve slepé uličce, připravená k útoku. Muž přede mnou se usmál a přistoupil ke mně blíž. Tak jo, to zvládnu. Vždyť to není po prvé. Ať udělá ještě pár kroků. Pár kroků a bude po všem.
Než jsem se stačila nadechnout, stál u mě. Strašnou silou mě přitisknul ke zdi, odhrnul mi rozcuchané vlasy z tváře a dvěma studenými prsty začal obkreslovat kroužky na mém krku. Zatřásla jsem se. Prudce mi stoupnul adrenalin a zrychlil se mi dech. V ruce jsem křečovitě sevřela dřevěný předmět a pohlédla do jeho hnusných, rudě žhnoucích očí. Fůůj. Než mí takové oči - to raději dobrovolně uklízet všechny zabordelované parky v okolí.
„Dobrou noc" zasmál se a ukázal mi své dva špičáky připravené k útoku.
Teď!! Rychle jsem se nadechla a zavřela oči. V tu samou sekundu se v jeho hrudi objevil můj dobrý kamarád - dubový kolík. Mohutný upír se složil na dlažbu. Začal hlasitě hekat a sípat. Postavila jsem se přímo nad něho tak, abych měla dobrý výhled. Pak jsem škrtla zapalovačem a hodila ho na tu obludu. Celá jeho postava okamžitě vzplála.
„A sladké sny" usmála jsem a upravila si vlasy.
---------------------------------
Helouuuuu! Nový příběh je tu! :O :D Určitě mi napište, jak se líbí a jaké jsou první dojmy. Budu se těšit :) A taky mi tu těpněte vote a komentář, abych věděla, jaké jsou vaše názory! :) Mám vás ráda a díky, že jste to dočetli až sem :D
ČTEŠ
One Drop of The Blood [CZ]
RomanceDostali jsme jen krátký čas. Osud naší lásce nepřál... Rozhodli jsme se tedy vychutnat si každý okamžik a každou sekundu - i když jich je málo. Co s námi bude dál?