4|Kuzgunlar

1.2K 65 28
                                    

Ayrıca önceki bölümler evet heyecanlıydı ama şimdi heyecanın dibine vuracak bölümler gelicek.

İskender Asya'nın ona sarılmasına şaşırsada iki yıldır birbirlerine bu kadar yakın olmamışlardı.İskender de hemen geri sarıldı ve yüzünü Asya'nın saçlarına gömdü o an orda kalmak istedi ama verdiği sözü hatırlayınca hemen geri çekilecekken Asya ne yaptığını anlayıp İskenderden önce davrandı ve hemen geri çekildi.

"Sen nerdesin Kasırga,Rüya hoca,Salih hoca ve tüm Mavi Ay seni kasabanın her yerinde aradı.Rüya hoca ne hale geldi biliyor musun ? Sense burda umursamazca basket oynuyorsun."diye kızdı Asya.

"Seni ilgilendirmez biz düşmanız unuttun mu ?"diye bağırdı İskender ve arkasını dönüp basket attı.

Asya geri dönen basket topunu aldı ve İskendere bağırdı."Merak etme unutmamıza izin vermiyorsun zaten yaptıklarınla.Bir şey sormak istiyorum gruptan neden ayrıldığını bana hala söylemedin bizden bu kadar nefret ediyorsan neden ettiğini söyler misin ?"
diye sordu

"Evet sizden nefret ediyorum ama sana hesap vermek zorunda değilim ve neden gruptan ayrıldığıma gelince sizin gibi eziklerle yeteneğimi boşa harcamak istemedim."diyerek İskender Asya'nın elindeki basket topunu alarak sahadan çıkmak için arkasını döndü.

"O zaman neden bu sahaya geldin ?"
diye sordu Asya

"Çünkü bu sahanın yapılmasına ben de yardım ettim yani burada olabilirim."
dedi İskender

"En azından eve git Rüya hoca seni merak etmesin madem bizi önemsemiyorsun onu üzme bari."Asya dedikten sonra koşarak bisikletine gitti ve bisikletine binerek eve sürdü.

Vardığında Rüya hocayı aradı.

Asya:Merhaba hocam İskenderi buldum ve eve gitmesi söyledim bisikleti yoktu yanında bu yüzden yürüyerek gelicek merak etmeyin biraz geç kalabilir.

Rüya hoca:Çok teşekkür ederim, Asyacım ben de tam polise gidecektim.

Asya:İyi akşamlar hocam.

Asya telefonu kapattı ve anahtarla evin kapısını açıp içeri girdi.

"Ayşe teyze ben geldim."diye seslendi Asya

"Yavrum iki gündür sürekli telefonlarımı açmıyorsun hem de eve geç geliyorsun meraktan öldüm."diye kızdı Ayşe Hanım.

"Sorun yok arkadaşlarla bir şeyler yaptık ben odama çıkıp üstümü değiştiriyim birlikte yemek yeriz."dedi Asya

"Tamam hadi yavrum ama hızlı ol yemekler soğumasın."dedi Ayşe teyze mutfağa geçti.

Asya:İskenderi buldum ve eve gitmesini söyledim Rüya hocaya da haber verdim.

Burak:Nerde buldun peki ?

"O yeri size söyleyemem ne demeliyim size yalan da söyleyemem ama biraz eksik söylersem yalan olmaz."dedi Asya kendi kendine.

Asya:Kasabanın biraz ilersinde dolaşırken buldum.

Arda:O zaman herkes evlerine dönsün boşu boşuna endişelendirdi bizi ya.

Sinan:Katılıyorum yarın görüşürüz.

Çarşamba Günü
"İskender kanka neredeydin Mavi şirinlerdeki Asya seni bulmuş.Hava karardı biz seni arıyoruz hala Rüya hocayı bir aradık evdeymişsin."dedi Tayfun

"Tayfun sonra konuşalım dün gece annem çok kızdı ve başımdan ayrılmadan ders çalıştırdı yorgunum fizik hocası yokmuş ilk iki ders ben sıramda yatıyorum rahatsız etmeyin."
diyen İskender uyumak için sırasına geçti.

Tozkoparan İskender Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin