Merhaba, ben Osamu, Osamu Dazai. Yıl 2012, hava bulutlu ve soğuk, 15 yaşımdayım. 19 Haziran doğumluyum. Eğer betimlemeye gelirsek; kahverengi saçlarım ve gözlerim bla bla. Anlatırken yoruldum. En iyisi hiç anlatmamak. Her neyse.. Nasıl mıyım? Hayat nasıl mı gidiyor? Bu sorulara cevabım; bok gibi. Hayatın benim için bir anlamı yok. Aşka ve ya sevgiye sahip biri değilim.
Neticede konumuz bu sayılmaz. Bu gün "kendi isteğiyle" (kesin öyledir) Liman Mafyası'na katılan Nakahara Chuuya hakkında yazacağım sanırım. Ah, o bücür beni çok sinir ediyor. Ne diyorum ki ben? O benim köpeğim, hahahahah! Onu sinirlendirmek çok eğlenceli. Chuuya denen bücür, Liman Mayfası'na katılmadan önce Koyunlar'daydı. Ne komik isim. Koyunlar'ın Kralı hahahhahah! Şu Chuuya denen bücür ( bücür demek çok zevkli) yerçekimini kontrol edebiliyor. Liman mafyasına katıldıktan 1-2 saat sonra (ki saat kavramında yalan söylemek istemiyorum) beni uçurmaya başladı! Mecaz anlamda söylemiyorum, beni gerçekten gıcık etmeyi seviyor gibi...
Mori-sensei onda ne buluyor? Yerçekimine karşı koyduğu kesin, evet yeteneği o ama uçacak kadar mükemmeliği yok. Kimi kandırıyorum? Evet, beni sinir ediyor. Ve evet, onu sinir etmeyi seviyorum. Ama gerçekten güçlü biri. Hakkını vermek lazım diye düşünüyorum. Ne kadar hoşuma gidip, gitmese de artık mafyanın bir üyesi ve öyle kalacak. Umarım bir gün birbirimizi sinir etmeyi bırakıp, birbirimize kanımız ısınır. (Dermişim) Hahahahaha sinirlenince komik oluyor itiraf etmeliyim. Ona sinirleneceği daha fazla şey yapacağım. O da bana. Eğleneceğim, kesinlikle.