Lanet Kırmızı Araba

69 3 0
                                    

Aile mutluluk içinde evlerine doğru yürüyorlardı.O anda Ege'nin yanına bir köpek gelmişti.Sopa parçası bulup sopayı ileri doğru attı.Köpek ilk başta  bakındı ama sonra sopaya doğru koştu.Sopanİn yanına gelen köpek sopayı kokladı ve sonra ileri dikkatle bakındı.İyice bakındıktan sonra Ege'nin yanına geldi.Ardından havlamaya başladı.
-Noldu bu hayvana ?
Ercüment köpeğe ve sonra da evlerinin önüne baktı.Birden donakalmıştı.Donakaldığını fark eden Ender,kocasına baktı.
-Sana ne oldu Ercü?
Ercüment karısına bakındı.Sonra elini zorla kaldırarak evlerinin olduğu yönü gösterdi.    Değirmenci ailesi şok Değirmenci Stop Değirmenci ailesi wefat !!
Gelenler ..
Gelenler..
Polislerdi.Yanlarİndaki köpek havlamayı sürdürdü.Bunu fark eden bir polis memuru köpeğe doğru koştu.
-Ne oldu Fınd-...Tüm devriyelerin dikkatine..Kaçak, Yorgan Sokak'ta.Tekrar ediyorum kaçak Yorgan Sokak'ta.
Ercüment ölümüne koşmaya başlamıştı.Ege ve diğerleri olayı bilmiyorlarmış gibi bakiýorlardı.Ercü'nün peşine ilk 3, sonra 6 daha sonra 10 polis takİldı.Ercü sırtlan gibi kOşuyordu.Birkaç mahalle ötede izini kaybettirdim diye DüşünmüsTü fakat koşmaya devam etti.Köprüye varınca izini kaybettirmiş demekti.Tam köprüye doğru ilerliyordu ki kırmızı bir arabanın kendi üstüne kornayla geldiğini gördü.
-Aaaaaa-
Araba pat diye Ercüye çarpmıştı.Kırmızı araba ise basıp gitmişti .Ercü'nün etrafında polisler ve meraklı insanlar Ercüment'in cansız vücuduna bakıyordu.

Nüfus CüzdanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin