Bebeğim Nerede ?

41 0 0
                                    

Medyadaki Ender ;)
Ertesi gün komiser, olanları kavramİştİ. Sinirden duvarları yumrukluyordu.
-Ege Değirmenci bittin sen. Sen bittiiin !!
İmzaladİğı kısma uzun uzun baktı .
-Madem sen beni kandırdın, ben de senin canını yakacağım Ege. Pisliğin olacağım Ege !
Komiser kapısını sertçe vurarak dışarıya çıktı. Ege ise evde bebeğiyle ilgileniyordu. Bebeğin altını almaktan daha kötü bir şey yoktu. Birden telefonu çalmaya başladı.
-Alo.
-Sen bittin! Sen bittin!
-Hey komiser. Naber dostum? Öc mü alacaksın benden?
-Dahası senden hayatını ödünç alacağım!
-Senle görüşmek güzeldi dostum. İyi akşamlar.
Ege telefonu komiserin suratına kapattı. Bebeğinde altını aldıktan sonra hava almak için dışarıya çıktı. Sahil kenarına gidecekti. Karısı, Ege evden çıkarken namaz kılıyordu. Son secdeye oturmuştu. Bebeği o anda birden ağlamaya başladı. Ağlaması öyle şiddetliydiki yer gök oynuyordu. Anne Ece bebeğini kucağına alacakken omzunda bir kol hissetti. Arkasına döndüğünde şok geçirdi. İki adam bir tabanca çıkartmış Ece'ye bakıyorlardı.
-Noluyor? Derhal çıkın evimden.
-Aa. Dur güzelim daha yeni başlıyoruz.
Adam tabamcayla Ece'nin ensesine vurdu. Ece'nin bayılmadan önce son sözü "bebeğim" olmuştu.İki adam bebeği yatağından aldıktan sonra kaçmaya başladılar. Arabalarına binip,gittiler...
*******************'
Ege eve gelirken kapı açık olduğu için meraklandı. Adımlarını hızlandırarak eve girdi. Ece yerde baygın yatıyordu.
-Ecem Ecem ne oldu sana ?
-Ege. Eege. Bebeğimizi aldılar. Onlar.
-Kimler ? Ece kimler?
Ege'den gözyaşı gelmeye başlamıştı.
-İki adam. Ppolislerdi. Aldılar.
Ece birşey söyleyemeden gözlerini kapattı. Ege onu arabaya bindirerek hastaneye gittiler. Doktorlar ona dinlemesi için odasına götürdüklerinde ise Ege hırsla hastaneden çıktı. Komiserin yanına gitmeyi kafaya koymuştu..

Selam BerPadUslar. Aslında bölüm yüklemeyecektim fakat TEOG sınavı olduğu için belki size moral olur diye yükledim.
TEOG sınavına girecek tüm BerPadUslara başarılar. :)))

Nüfus CüzdanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin