SELAM ARKADAŞLAR.HİKAYEYE DEVAM EDECEM AMA OKUMA SAYIMIZ HIZLA ARTMÌS.+305 :D
SEWİYORUM HEPİNİZİ ::::::)))))
HİKAYEYE TAM GAZ DEVAM.
BİRDE BU ARADA SİZE ÖNERECEĞİM KİŞİLERİN KİTAPLARINIDA OKUYUN
·zeyay62
"""""""""""""
İYİ OKUMALAR !!!
Ege uzun süreli bir uyumanın ardından yeniden yatağından kalktı. Koridorda fena kalabalık vardı. Protesto sesleri,küfürler ve birçoğu.Ege korkudan kapıyı açamadı kardeşiyle açmak istedi fakat Egemen yatağında değildi. Dayanamayarak kapıyİ açtı. Doktorlar ile yöneticiler sıkı bir kavgaya tutuşmuşlardı. O sırada bir şeyin kendini içeriye ittiğini gördü. Onu iten Egemen'di. Egemen'in yanında ise bir çocuk vardı.
-Bilader dışarıya çıkma sakın.
-Niye ? ¿? Kim bu çocuk ?
-Çıkmama sebebini anlatayım. Hastane özel hastaneye dönüşüyormuş. Hastalar taburcu oluyormuş. Buna protesto yapıyorlar. Ege bunları duyunca gözleri fare deliği gibi açıldı.
- Oğlum taburcu olursa bizde oluruz taburcu. Atarlar bizi bu hastaneden.
-Bizi atacaklarını bende biliyom. Ayrıca bu çocuk Emre. Emre bu da benim ağabeyim.
-Memnum oldum.
-Bende.
Ege çocuğu süzdü. Bu çocuktan hiç bir fenalık gelmezdi.Koridordaki sesler iyice artmış, ortalık savaş alanına dönmüştü. Egemen elini Ege'nin omzuna koydu.
-Bilader artık Emre'de bizden. Feci bir kaza sonucu ailesini kaybetmiş.
-Tamamdİr.
-Hadi kaçmamız lazım burdan.
Ege camı açarak işaret etti.
-Hadi yürüyün.
Camdan atlayarak hastaneden kaçmayı başardılar.
------|------
Çocuklar hastaneden kaçıp sokakta yürümeye başladılar. Emre sordu.
-BirŞey dicem. Nerede kalacağız ?
-Bende bilmiyorum.
Ege birşey söylemeden yürümeye devam etti. Sokak sokak geçtiler. Artık anayola çıkmışlardı.Egemen Ege'yi durdurmak için ayağİna tekme attı.
-Bilader yürü yürü nereye kadar napcaz biz ?
-Ne bileyim napacaz.
Tam o anda Ege'nin gözlerinden şimşek çaktı.
-Bulduuum. Bizim yazlığımıza gidelim. Bodrum'dan da kurtuluruz gideriz Karadeniz'e. Otostop çekeriz.
-Bu plan müthiş.
Egemende bu cevaba "evet" demek zorunda kaldı.
O sırada bir adamın bir kamyona otostop çektiğini gördüler.
-Hemşerim nere gideysun ha bu gamyonla ?
-Karadeniz Kumcağız'a. Sen nereye gideceksin ?
-Ha ben Angara'ya gideyrum. Neyse soal.
Ege hemen çocuklara döndü.
-Çocuklar şu kamyonun kasasına çıkmalıyız.Bizim gideceğimiz yere gidiyor.
Kamyon kırmızı ışıkta durmuştu.3'lü alelacele koşarak kamyonun kasasına tırmandılar. Kasa boştu. Hemen bir köşeye oturarak uyuklamaya başladılar. Onları uzun bir yolculuk bekliyordu...