3.časť

153 8 0
                                    

"Dala som si ten makeup dobre?"spýtala som sa Anny,ktorá bola už dávno vychystaná.Bolo ráno a my sme mali ísť do školy.Anna sa vychystala za pár minút ale mne to musí trvať hodinu.

"Je to dobre.Učíš sa rýchlo."povedala mi spokojne Anna.Ešte raz som sa pozrela do zrkadla a bola som celkom spokojná.Oblečená som bola a tašku som mala nachystanú,takže sme mohli vyraziť.

Škola je celkom blízko,takže sme išli pešo.

Učebnice som už dostala od Anny.

Zobrala mi ich ešte predtým,ako som sem prišla.Vošli sme dovnútra už som počula ten šum študentov.Ako každá škola.Viete si to dobre predstaviť.

"Prepáč Lucy,ale ja to už nevydržím.Musím utekať na záchod.Zatial tu stoj a čakaj ma."narýchlo mi povedala Anna a ja som jej ani nestihla odpovedať,už utekala niekam preč.

A ja som teraz vysmädla.Na moje šťastie tu bol automat a drobné som mala.Tak som tam išla ale musela som ešte chvílku počkať,pretože si tu ešte nejaký chlapec kupoval limonádu.No ako ju už mal v ruke a pomaličky sa s ňou otáčal,nevedel že tam niekto stojí a tak na mňa vylial polovicu.

"Dávaj trochu pozor!Nie si tu sám."vyletela som naňho,aj keď som nechcela.Zakričala som len preto,lebo sú to veci Anny a hneď som jej ich obliala.Teda vlastne on.Určite si teraz myslí,že som namyslená pipka,ktorej záleží len na jej vzhlade.

"Prepáč ale aj ty si sa mohla uhnúť."odvrkol a odpil si aspoň s tej časti,ktorá mu ostala v pohári.

"Teraz ma už prešla chuť."

"Veď nechcel som,ešte raz prepáč."

"Kašli na to,radšej idem preč."a vrátila som sa na miasto kde som na Annu čakala predtým.
Kratučká časť,ja viem,ale aspoň niečo :D

Fake girlWhere stories live. Discover now