4.časť

123 12 0
                                    

Lucy

"Už som tu."zrazu tu už stála Anna.Až o pár sekúnd nato si všimla moje oblečenie.

"Prepáč,jeden chlapec ma oblial s limonádou.Zaplatím ti to."

"Ale prosím ťa,doma mám milión oblečenia a dá sa to vyprať.Problém je,že nemôžeš ísť takto do triedy.A domov to asi nestihneme."

"Ale veď to hádam uschne."

"A keď nie?"spýtala sa Anna.

"Veď to nejako prežijem.Teraz to nechajme tak."snažila som sa ju presvedčiť,nech to nechá tak.Hanbím sa,že hneď v prvý deň jej oblejem tielko.Ale už bolo aj horšie.Keď si spomeniem na moju starú školu,vlastne je toto ešte v poriadku.

Práve zazvonilo tak som sa s Annou pobrala do mojej novej triedy.Samozrejme,že všetci na mňa čumeli.Nový človek v triede predsa.No ako som si každého poprezerala,zistila som,že tu je aj ten chlapec,ktorý ma oblial.Krása.Pochybujem,že na mňa už zabudol,keďže sa namňa pozeral rovnako šokovane ako ja naňho.Anna už s niekým sedela,takže som si sadla k jednému dievčaťu v prvej lavici.Okuliare,vlasy uhladené,ako keby som sa videla v zrkadle.Ale predtým.Teraz som sa zmenila.Aspoň si to myslím.Nestihla som sa predstaviť,učitelka zrovna vošla do triedy.Asi ani ona nevedela,že má novú žiačku.

"Dobré ráno,vy ste kto?"spýtala sa milo.

"Ehm,som tu nová."

"Vážne?To som si vôbec nevšimla."povedala učitelka ironicky a samozrejme,že všetci sa zasmiali.Prejav si budem musieť potrénovať.

"Pani učtelka,to je moja sesternica Lucy a s riaditelkou sme už hovorili."

zachraňovala to Anna.

"Potom pôjdem za riaditelkou.Nič mi nehovorila."

S touto učitelkou Steelovou,ktorá je aj moja triedna,budem mať geografiu,angličtinu a telocvik.

Ďalšia hodina je fyzika ale už bez Anny.Cez prestávku som išla k svojej skrinke,no zastavili ma nové spolužiačky.

"Ahoj,ty si Lucy?Ja som Carmen."milo sa usmiala Carmen.Ale bola to tá triedna krásavica a zároveň bola namyslená.Už cez prvú hodinu mala takéto hlášky.

"Áno som Lucy."snažila som sa pôsobiť milo.

"Pekný cardigan."

"Ďakujem.Je od...ehm..."no zabudla som,že mám byť bohatá a skoro som to vyzradila.

"Od mojej mamy.Bola totiž na módnych dňoch v New Yorku a priniesla mi velmi vela zaujímavých kúskov."dúfam že módne dni v New Yorku existujú,lebo o niečom takom som už počula v telke.

"Aj moja mama tam bola!To je náhoda.Mne priniesla jedny krásne šaty."snažila som sa milo usmievať.

"Chceli sme ti povedať,že by sme na tvojom mieste nesedeli vedla tej bifle Monici.Je divná a tichá.Stále sa uči a hlási.A to oblečenie preboha!To sa nenosí už nikde."hovorila no ja som si pripadala akoby to hovorila mne.

"No len nikde nebolo miesto."snažila som sa prekryť moje rozpaky a bola to aj pravda.Takže už viem prečo ma Anna chcela zmeniť.Vďaka bohu.

Fake girlWhere stories live. Discover now