Ahojte :) ďalšia časť je tu :) na obrázku je Carmen,ktorá ešte poriadne zamieša karty :)
"Jee ahoj Anna."prihovoril sa jej v klude Lucas.No keď si všimol naše výrazy tvárí asi pochopil,že to Anna nevie.
"Ahoj.Prečo si mi to nepovedala?!Ja ti vravím všetko."bolo mi jej lúto.Má pravdu.Aj tak by sa to dozvedela.
"Prepáč.Bolo mi to trápne."zacítila som ako ma Lucas chytil okolo pásu.
"Aha ale bozkávanie sa pred celou školou ti nevadí?!"bolo mi z toho do plaču.Anna sa otočila a išla do svojej triedy.
"Ty si jej to nepovedala?"opýtal sa Lucas aj keď vedel odpoveď.
"Nie.Teraz mám s ňou hodinu tak sa pokúsim s ňou pohovoriť."ešte som objala Lucasa a išla som do triedy.Sadla som si pri Annu.
"Hneváš sa moc?"spýtala som sa jej s obavami.
"Veď nie ale mohla si mi to povedať."keď to povedala vydýchla som si.
"Prepáč.Odteraz ti už poviem každý môj krok."povedala som.Ona vybuchla do smiechu.
"Prvé hlásenie:idem do koša zahodiť špinavú vreckovku."povedala som divným hlasom a to sme sa už skoro válali po zemi.
Všimla som si,že po nás Carmen zazerala.Určite jej jej špehovia hovorili o mne a Lucasovi.Všimla si to aj Anna.
"Ale ani ja som ti nepovedala jednu vec.Lucas ešte pred tebou chodil s Carmen.Ale dal jej kopačky.Síce je bohatý ale nespráva sa ako Carmen.Veď to už vieš."tak to mi nepovedal.Ale neriešila som to.Veď to je minulosť.Radšej som dávala cez hodinu pozor.
Po hodine som išla na záchod.Keď som si umývala ruky,na záchody vošla Carmen.Snažila som si ju nevšímať.
"Gratulujem k novému vzťahu.Anna ti už asi hovorila o mne a Lucasovi.Ale ja ho mám stále rada tak si dávaj bacha."a išla na záchod.Ostala som tam len stáť.To sa mi vyhražala?!Ako inak si to mám vysvetliť.Na konci školy som ešte dala Lucasovi pusu a išla som s Annou domov.Nikomu som o vyhrážke nehovorila.
Doma pri večeri bolo ticho až kým neprehovorila mama.
"Zlato dnes som sa bola spýtať šefa či by sa nenašlo nejaké volné miesto aj pre teba.Povedal že potrebuje nového asistenta do kancelárie.Takže zajtra prosím príď tam."hovorila s úsmevom mama otcovi.Potom sa pobozkali.Všetci sme boli nadšení.Mám pocit,že je teraz všetko lepšie?Lebo je.O týždeň neskôr
Škola volá.Nič sa v škole nezmenilo.Carmen po mne stále hádže tie nenávistné pohlady a všimla si to Anna ale tej som stále nič nepovedala.Vlastne nikomu.
Stále chodím s Lucasom a mám ho ešte radšej ako predtým.
Tatino uspel u toho šéfa,takže obidvaja pracujú v rovnakej firme ale otec má lepší plat."Ahoj zlato."pozdravil ma pred školou Lucas.Dali sme si pusu.Anna si už na to zvykla.Len sa usmieva.Chytili sme sa s Lucasom za ruky a spolu sme išli pri moju skrinku.
"Zlato ja si musím ešte odskočiť na WC."povedala som mu.Keď som si už utierala ruky od vody,prišla tam Carmen.Už som chcela odíst ale chytila ma za zápästie.
"Čo to robíš?"
"Zistila som kto si."čo?prosím,dúfam že nehovorí o tom klamstve.Nič som na to nepovedala len som sa začervenala.
"Si len úbohé chudobné dievča,ktoré sa sem prisťahovalo za svojou sesternicou.Písala som si s tvojou bývalou spolužiačkou a tá mi nechcela veriť že vyzeráš takto.Vyzerala si vtedy ako Monica.Však?!"stále mi držala to zápästie.Vytrhla som sa jej a už mi tiekli slzy.Ona to všetko vie.Najväčšia klebetnica na škole."Prosím nikomu to nehovor."hovorila som jej pošepky.
"No ale nebude to len tak.Zistila som ešte jednu vec.Môj otec má právnickú firmu a tvoja mama a tvoj otec tam pracujú.Ak sa rozídeš s Lucasom,tak to tvoje tajomstvo nepoviem nikomu a môj otec neprepustí tvojich rodičov."keď to dopovedala myslela som si že na mieste odpadnem.Kvôli mne nemôžu byť rodičia bez práce."Fajn,bude rozchod.Ale až po škole."
"Teším sa."a takto odišla.Ja som išla k umývadlu a opláchla si tvár.Stále som neverila,že to spravila.A celú tu dobu sa usmievala.Sadla som si do lavice s červenými očami.Sedela som pri Lucasovi a ten si to hneď všimol.
"Zlatko čo sa stalo?Si v poriadku?"pýtal sa a keď som sa mu pozrela do očí hneď som sa rozplakala.
"Lucas ja nechcem o teba prísť."hovorila som medzi vzlykmi.
"Čo?!Prečo by si mala o mňa prísť?"na to som mu už nič nepovedala.Išla som sa postaviť ale podlomili sa mi kolená a ja som odpadla.Ták takže dúfam že sa vám táto časť pačila (722 slov ) a ja dufam že mi napíše niekto komentár alebo aspoň votes moc by ma to potešilo :) tak ahoj :D :)
BINABASA MO ANG
Fake girl
Teen FictionZraň ma radšej pravdou a neskúšaj ma nikdy s klamstvom robiť šťastným...