Ako sme vychádzali z tej kaviarne, zahliadla som Josha, ale neriešim ho.Ale vyzeral byť normálny.Myslím tým, že nevyzeral byť opitý alebo nadrogovaný.Ale som tu teraz s Lucasom a to je teraz najpodstatnejšie.
...
Práve stojíme pred Lucasovým domom.Wau, ten je vážne velký.Dokonca väčší ako Annin.
Je krémovej farby a okenice sú biele.Pred vchodom sú schody a pred schodmi chodník, na ktorom práve stojíme."Rodičia by nemali byť doma."len poznamenal a potom sme vošli dovnútra.
"Máte pekný dom."poznamenala som.
Musím poznamenať, že je to vážne luxus....
Sedíme na jeho posteli a vážne sa bavím.Akokeby sa predtým nič nestalo.Lucas sa snaží prežiť v Until Dawn (hororová hra) a ja sa smejem na jeho rozhodnutiach.Vysvetlil mi princíp, že rozhodnutia sú dôležité ale hrať som sa to neodvážila.Aj keď zatial je to v pohode.
...
Po takej hodine hrania som si zívla.Pozrela som na hodinky na mobile, ktoré ukazovali 22:00. No tak sme sa asi len hodinu nehrali.Musím uznať, že tá hra bola vážne zaujímavá.
"Myslím si, že by som mala ísť domov."povedala som v tichu.
"Počkaj chcem ti povedať, že dnešok bol fajn a chcem aby si tu zostala spať."zarazilo ma to. Lucas naozaj chce aby som tu prespala?"No teda dobre."
Anna
"Hneď som tam."povedala som do mobilu a ukončila som hovor. Mierim do kaviarne a mám dobrý pocit z toho, čo som povedala Carmen.
Lucy
Keďže Lucas nemá v izbe dve postele, spala som pri ňom na posteli. Musím priznať, že mi bolo príjemne. Žiadne starosti, len tak ležať. Dala som si ruky a hlavu na jeho hruď. Počula som jeho tlkot srdca. Velmi príjmné zaspávanie.Ahojte, po dlhšej dobe sa mi konečne podarilo dopísať túto časť :) a zachvílu 400 reads a 40 votes! Dopredu ďakujem za krásne štvorky :)
CITEȘTI
Fake girl
Ficțiune adolescențiZraň ma radšej pravdou a neskúšaj ma nikdy s klamstvom robiť šťastným...