" කීයටද ට්රක් එක එන්නෙ.. "
" හරියටම 8 වෙද්දි වරායෙන් ට්රක් එක ගන්නවා " ජන්කුක් එයාගෙ office room එකේ ඉන්න ගමන් ටේට කෝල් එකක් ගත්තේ එතන වැඩගැන දැනගන්න..
අද ජන්කුක්ගෙ වෙපන්ස් පටවගත්ත ට්රක් එකක් වරායෙන් ගන්නයි හදන්නෙ.." ඔතන වැඩට 25ක් දාලා.. පස්සෙ තැන් තුනකින් ඉතුරු අය සෙට්වෙන විදිහට ගන්න.. "
" හරි ජන්කුක්.. "
" කිසිම ගැස්සිලක් වෙන්න බෑ.. ඒ වගේම ඔයාල දෙන්නත් පරිස්සමෙන්.. ට්රක් එක ගබඩාවට ගේන අතරෙ පලවෙනි deal එකට බඩුටික ලෑස්ති කරගන්න.. මං place එකට එනවා.. "
" ඔයා එන එක භයානකයි.. අපි මේක කරන්නම්... "
ජන්කුක් සාමාන්යයෙන් එයාගෙ කිසිම වැඩක් මගෑරගන්නෙ නෑ.. එතන වැඩට ටේ ජිමින් දෙන්නා හිටියත් තමනුත් එතනට යන එක හොදයි කියලා ජන්කුක් හිතුවා.." මං 10 වෙනකොට place එකට එනවා.. "
" කුකි---" ටේ තවත් මුකුත් කියන්න කලින්ම ජන්කුක් කෝල් එක කට් කරලා දැම්මෙ ටේට කිව්වට වැඩක් නැතිනිසා...
හවස් වරුවෙ කිසිම මීටින් එකක් වැටිලා නැති නිසා ජන්කුක් එයාගෙ බ්ලේසර් එක ගලවලා පැත්තකට දාලා ටයි එකත් බුරුල් කරගෙන ටිකක් නිදහසේ ඉන්න හැදුවෙ...
අද උදේ දැකපු මූණ මතක්වෙලා කොල්ලට එකපාරම කටකොනින් හිනාවුනා..." ඔයා හැබැයි මගෙ type නෙවෙයි... "
කොල්ලට මතක්වුනේ ටේහිව...
ඇස් දෙකත් පියාගෙන ටික වෙලාවක් ඉන්නකොට කැබින් එකේ දොර ඇරගෙන අවසරයකින් තොරව කෙනෙක් ඇතුලු වෙද්දි වහගෙන හිටපු ඇස් එකපාර ඒ ආව කෙනා දිහාට යොමුවුනා..
ඇවිත් හිටියේ ජන්කුක්ගෙ employee කෙනෙක්වුන මීරා... කෙල්ලව ගණන් ගන්නෙ නැතුව කොල්ලා ආයෙත් ඇස්පියාගත්තේ එයා එන්නෙ විශේෂ දේකට නොවුන නිසා.." Good evening sir... " මීරා company එකේ management එකේ වැඩකරන කෙනෙක්..
ජන්කුක් ආයෙත් එයාගෙ වැඩවලට අවධානෙ දෙද්දි මීරා කොල්ලා ළගට ඇවිත් නතරවුනා.." file එක complete කලා.. sirට තියෙන්නෙ sign කරන්න විතරයි.."
ජන්කුක්ගෙ සල්ලිවලටයි කඩවසම් පෙනුමටයි කෑදරකමේ ඕන තරම් කෙල්ලො පස්සෙන් එනවා..
ඒ වගේ එක්කෙනෙක් තමයි මීරා කියන්නෙ...
slut කෙනෙක් කිව්වොත් හරි...
ජන්කුක්ව තමන්ගෙ ගැටවලට අහුකරගන්න ඕනම දෙයක් කරන්න මීරා පැකිලෙන්නෙත් නෑ..
වෙනදා පුරුද්දට ඇදගෙන හිටපු බ්ලව්ස් එකේ බට්න් දෙකක් හිමීට ගලවන ගමන්
මත්වුන ඇස්වලින් ජන්කුක්ගෙ තනි රේඛාවක් විදිහට ඇදිලා තිබුන jawline එක දිහා බලපු මීරා තමන්ගෙ රතුපාට තොල්පෙති දෙක දිවෙන් තෙමාගත්තා..අ
KAMU SEDANG MEMBACA
Criminal Love [ Completed ]
Fiksi PenggemarDon't tease me...... Be a good girl for daddy . . . . . I hate you jungkook💔 . . . . . But I love you I'm Crazy for your love Taehee❤️ Covered by @Jungmi_11