6.Bölüm

87 67 44
                                    

Arkadaşlar bu tahir nasıl buldunuz yorumları alalım?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar bu tahir nasıl buldunuz yorumları alalım?...

Keyifli okumalar ♾


Tahir selvi hanım dediklerini düşünmüş taşınmış haklı olduğu kanatine varmış.Ama asla neriman hanım gibi olmayacağına emindi çünkü neriman hanımın bir çok emeği vardı...En önemlisi ise tahir artık dört duvar arasında nefes alamıyordu kurtulmak istiyordu...

Evdeki Durumlar

Evdeki herkes per perişandı kimse konuşmuyordu.Sadece yemek saatlerinde yüz yüze geliyor tek bir kelam bile etmeden sofradan kalıyormuş...

Yine bir akşam vakti mehmet bey dahi herkes sofrada oturmuş çıt çıkmıyordu yemek yiyolardı.

Mehmet bey -Hanım zümrüt istiyolar

Neriman hanım,zümrüt diğer aile üyeleri şok olmuştu ne diyeceklerini bilemez bir haldelerdi...

Neriman-Ne diyorsun bey,kız daha okuyor

Doğan-baba ne diyon zümrüt çok küçük daha

Ali,zümrüt vrreyhan şok olmuş bir şekilde konuşanları dinliyorlardı...

Mehmet bey-bi susun... söz ağızdan bir kere çıkar 2-3 güne gelip isterler hazırlığınızı yapın.

Zümrüt gözlerindeki yaşları silerek konuştu "baba para karşılığında sattın dimi?"dedi

Neriman hanım ve reyhanın hıçkırıklar yükselirken ali ve doğan babasına sert bakışlar gönderiyorlardı...

Mehmet bey -evet para karşılığında tabi ki bedavaya mı vercem sanki...hem borçlar boyumuzu aştı hem de tahire avukat tutarız

Dedi soğuk kanlı bir şekilde zümrüt yemeğini bırakarak ağlayıp odasına koştu reyhanda sofradan kalkarak ablasının yanına gitti tesli etmek için...

Babası,annesi,doğanın ve alinin sesi salonda yükselirken reyhan ve zümrüt odada ağlıyordu...

En sonunda mehmet bey hazmedemiyerek neriman hanıma tokat Attıp hızla evden çıktı...

Doğan ve ali babasına  müdahale edemeden vurduğu için kendine lanet ederken zümrüt göz yaşlarını silerek annesinin yanına gitti

Zümrüt-canın açıyor mu anne dedi?

Reyhan hemen koşup annesine sarıldı

Onun sarıldığını gören kardeşler hep birlikte annesini sarıp sarmaladılar....

Yorum ve vote atmayı unutmayalım sizleri çok seviyorum desteklerinizi bekliyorum...❤

"Kadına şiddete hayır!!!
Yine bir kadın ölmesin...♾"

Sizce zümrüt evlenecek ?
Ya da zümrüt isteyen kişiler iyi olucak mı?

Zümrüt bu olanlara nasıl tepki verecek?

Bu ve birçok daha soru diğer bölümde saklı sağlıkla kalın kitapla kalın hoşçakalın 💖

HAPİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin