4.Bölüm

99 86 39
                                    

"Uykuya dalıyorsun rüya yalan,uyanıyorsun dünya yalan!!!Hayat zaten tek kelime iki heceden oluşan yalan değil mi zaten?!!"🌒

Birde bu yaşanan olayları tahirin ağzından dinleyelim...

Tahirin Anlatımı

Her zaman geldiğim kafede oturmuş sigara ve içiyordum ...

Bir ses geldi yardım sesi,çığlık sesi,geldiği yöne doğru ilerledim birde karşımda ne göreyim?!!!

Bir adam(adam demeye bin şahit lazım)kadının boğazına bıçak dayamış zorla götürmeye çalışıyordu etrafta ki herkes onalara bakıyordu ama kimse yardım etmiyordu asla onu bu durumda bırakmazdı.

Kadın feryat figan ağlarken tahir artık dayanamadı ve adamı kadının yanına yaklaştı.Adama doğru seslendi...

-Heyy noluyoo orda?kadını bırak gitsin

Adam"sana ne lan işine bak sen sinem yürü sende"diye bağırdı

Kadın"Allah rızası için yardım edinnn bu adam beni öldürecek"dedi hem ağlayıp hem bağırarak...

-bırak kadını gittsin

-sana ne lann yaklaşma!!yaklaşırsan  kadını öldürürüm benimle gelicek" dedi...

Yazarın Anlatımı

Kadın  o kadar korkmuştu ki artık ağlayamıyordu.Tahir ani bir haraket ile kadını adamın elinden kurtarıp kenara çekti kadın bi kenara sessiz sessiz ağlıyordu...

Tahir adamın elinden bıçağı almaya çalışıyordu ama ama adam izin vermiyordu adam bıçak ve kadının arasında dolaşırken bir anda adam kanlar içinde yere yıkıldı...

Sirenler çaldı,ambulans sesleri,ağlama sesleri her şey birbirine karışmıştı...

Polisler tahiri kolundan kelepçelereyerek karakola götürdüler ifadesini alıp hapise atıldı.Tahir ne kadar suçsuz olduğunu dile getirse de polisler"bir can gitti" diyerek onu dört duvarın arasına koydular.Tahir yaptığından asla pişman değildi bin kere olsa yine yapardı çünkü bir kadın daha ölmesine izin veremezdi...

"Türkiye'de adalet yoktur ama velakin ilahi adalet asla şaşmaz...♥

Tahir telefon hakkını kullanıp ailesini aramak için izin istedi ne kadar baba sadece sıfat olarak kalmış adamı aramak istemesede bu olayı annesi ve kardeşleri duysa dayanamayacak olduğunu biliyordu ve babasını aradı.

- Baba ben tahir... tutuklandım.

- neee

-evet baba tutuklandım ve telefonumu alıyolar anneme slm söyleye ellerinden öpüyorum çocukları öpüyorum görüşürüz

-görüşürüz

Telefonlar kapandı tahir şu zamana kadar babasının ona sevgi göstermediğini saçını dahi okşamadigini bir yandan da annesini ve kardeşlerinin şu zaman karşılıksız sevgisini düşüp yüzünde burukça bir gülümseme oldu...

1 hafta geçmişti tahir tutuklandığından beri tahir dört duvar arasında nefes alamıyordu ve daha çok sigara içiyordu.Gökyüzüne bakmak istiyordu ama bu imkansıza zar atmak gibi bir şeydi artık...

Gardiyan"Tahir Saraç ziyaretçin var"diye bağırdı.

Kim gelmişti ki ailesine memleketten buraya gelmeyeceğini biliyordu ama kim gelmiş olabilir ki?...

Sizce kim gelmiş olabilir ki? tahminleri alalım bakem...

Arkadaşlar bu benim ilk hikayem heycan yaptığım için yazım yanlışları ya da anlatım bozularak olabiliyor kb.

Yorum ve vote atmayı unutmayalım sizleri çok seviyorum desteklerinizi bekliyorum👉👈💛🌼

HAPİS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin